Ook niet veel gezien van de nieuwe site, maar vond hem nogal 'kaal' eigenlijk... deze lijkt me prima voorlopig Hier vandaag afspraak gehad bij de fertiliteitsarts... We mogen deze ronde een iui in eigen cyclus doen en vanaf volgende cyclus duiken we dan de mmm in met clomid. We hebben afgesproken om sowieso 3 iui's te proberen en indien deze zonder succes blijven om dan te bekijken of we verder gaan met iui of ivf. Ik veronderstel dat ik dan op groen mag ofzo Vind het nog wel heel dubbel, langs de ene kant ben ik heel blij dat we eindelijk 'vooruit' gaan en hulp krijgen, langs de andere kant vind ik het moeilijk om 'los te laten' dat het op de natuurlijke manier niet weggelegd is voor ons, het voelt een beetje als 'opgeven' nu ofzo. Hopelijk is het gewoo snel raak en hoeven we niet te lang in ziekenhuissfeer te vertoeven.
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (5) XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje 23. (2) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 24. (3) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) Juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje MMM 29. (2) Curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje MMM 30. (1) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hi dames, ik kan via mobiel niet meer op de website. Ik moet constant opnieuw inloggen en dan nog kom ik er niet bij. Maar ben wel ingelogd, heel vreemd. Vond dat nieuwe maar niks, dit is veel beter Hier voel ik sinds gister avond ovulatiepijn. Dus het kan elk moment gebeuren voor mij. Maar hoe dan ook ik klus lekker om de dag met manlief, zodat ik zeker weet dat we er op tijd bij zijn. Eigenlijk ben ik er deze ronde niet zo erg mee bezig, en al helemaal niet toen de site uit de lucht was. Ik ben momenteel meer bezig met mn vakantie, nog 6 daagjes dan ben ik lekker weg!! Ik ben er van overtuigd dat als ik op het wachtbankje zit het helemaal ga vergeten dat ik op het wachtbankje zit. Het is dat ik de ovulatiepijn goed voel anders was ik zelfs vergeten dat ik eigenlijk al met deze ronde bezig ben haha. Op naar veel roze deze maand dames Ik ben zelf in december jarig en mijn moeder ook, dus het zou grappig zijn als het deze ronde raak is en dat het ook een december baby zou zijn
Hoi! Was wel even afkicken hoor zonder deze site. Ik had gister een smily op de ovulatie test dus ik gok dat morgen mijn temperatuur om hoog is gegaan. Wel jammer want mijn man komt zaterdag pas terug van zijn werk.
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (5) XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje Susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (2) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 24. (3) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) Juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje MMM 29. (2) Curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje MMM 30. (1) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 19 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo allemaal, Heb mezelf op de lijst gezet. Ben gestopt met de pil omdat we graag een 2e kindje willen
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (6) XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje Susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (2) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 24. (3) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) Juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje MMM 29. (2) Curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje MMM 30. (2) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Love2Live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 20 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hee dames.. Ik merk dat ik een beetje onrustig wordt. Ik heb nog steeds geen positieve ovulatie test gehad ... Voor m'n gevoel had t toch al wek gemoeten ten aan zien van m'n ei en vruchtbare dagen... Helemaal met zo'n dubbele hormoonindicator.. Zucht....
He meiden, gelukkig zijn we weer online!!!! Dora ik hoop dat het snel raak mag zijn nu je de mmm in gaat. En natuurlijk is dat los laten moeilijk je hoopt toch dat het op de natuurlijke manier kan. hoe is het met de rest? Xuona, gewoon doortesgen hij komt vast snel de smilie!
Dames zou ik bij jullie op de lijst mogen. Geen idee of het wel klopt ben 1.5 week geleden geopereerd aan een BBZ. Ik hoop zo snel mogelijk weer een poging te wagen. Er van uit gaan dat ik dezelfde cyclus heb zou ik op 29 april vallen. Het wordt ons eerste kindje ben 34 jaar. En dus de eerste keer weer na de BBZ. Ronde 8 wordt dit dan
jeej site doet het weer! gelukkig nog niet in de wachtenbankje fase haha! vanaf welke cyclus dag gaan jullie testen. ik ben al niet meer ongesteld, heel raar maar 4 dagen ongesteld geweest terwijl ik normaal toch wel dag of 6/7 ben.. maar vond erg veel bloed dus is geen innesteling geweest en zou dat raar vinden 14 dagen na eisprong.
Ik kreeg alleen de piek smiley te zien. Ik heb de ovulatie deze maand voor het eerst met die dubbele indicator getest maar deze maands niks dubbels aan. Miss dat jij ook wel direct door gaat naar de smiley
Jeeeezus!! Eindelijk weer online... dacht ff dat ik de enige "debiel" was die 5x PD checkte of die t al deed haha... Welkom nieuwe meiden... dikke knuff.. en deze maand is er afgesproken roze roze en roze! Dus relax 😉 Hier ben ik de 3e begonnen met testen, de lijntjes lopen op maar geen knal nog.... merk wel aan me slijm dat het komt...(hè gets) Hoop snel allemaal een ei... kan je hem niet vinden, laat t me maar weten... heb ze hier nog in alle kleuren liggen voor je... (lang leven de Pasen. ...) Dikke knuff meiden! Eindelijk weer kletsen
Yes we zijn weer online😊 Welkom nieuwe aanstaande roze 😉 Vandaag lh test gedaan en direct een knaller. Toch iets eerder dan verwacht. Gister en vandaag geklust, morgen denk weer. Hopelijk ben ik dan ook een aanstaande roze. Net als Nora ben ik ook van dec, en m'n bonusdochter ook. Gezellige maand altijd en mag nog gezelliger.
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (6) XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje Susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (2) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 24. (3) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) Juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje MMM 29. (3) Curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje MMM MariekeRox, 34 jaar, ronde 8 (1e na BBZ), 1e kindje 30. (2) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Love2Live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 22 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)