NOD-lijst 22 t/m 31 April 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Nora90, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Ik vindt van wel.... mijn collega was zo lief te vertellen dat ze met de pil was gestopt en voor een tweede gingen...kon ik erg waarderen, dan komt het niet zo onverwacht...ze heeft mij ook voor ze het op werk vertelde mij eerst persoonlijk even verteld dat het gelukt was...

2. Angelx93

Angelx93 Lid

27 feb 2013
    81
    0
    6
    Limburg
    ik ben nog steeds aan het wachten... ik zit nu 14 dpo en nog steeds geen positieve test, maar normaal gesproken zou ik vandaag toch echt ongesteld moeten worden, dus ben benieuwd. Ik voel nog helemaal niks raars. Dus het is afwachten... als ik donderdag niet ongesteld ben dan test ik vrijdagochtend..

Meiden, ik vind het wel heel erg spannend haha!

3. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Volg je gevoel meis!
    3 dagen voor NOD zou zomaar moeten kunnen toch.

4. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Zenuwslopend he pffffff

5. Nextstep

Nextstep Bekend lid

29 okt 2014
    842
    68
    28
    NULL
    NULL
    Als het iemand gegund is ben jij het wel. Ik zou lekker wachten tot donderdags... Maar ik snap het heeeeeelemaal als dat niet lukt.

Voel je verder iets naast het vele vocht? (Had je mss al gezegd maar kon het even niet terug vinden)

6. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan
    Dankjewel Nextstep...lief dat je dat zegt.

Zo nu en dan lichte buikkrampen...kan ook zo ongesteldheidskrampjes zijn...dat begint bij mij ook vaak 3 dagen van te voren... daarom... denk ik...haal vast weer wat in m'n hoofd... al Curitiba dat ook die krampjes..

7. Teardrops

Teardrops Bekend lid

9 jan 2012
    855
    41
    28
    van alles en nog wat
    Ik ook. Nog steeds wachtende. Hopelijk blijft het uit bij ons! *fingers crossed*

8. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

8 dec 2014
    4.816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    @MissMarijke: Ik had dat de afgelopen weken ook, dus dacht dat het positief ging zijn ook. Zal mogelijk de pregnyl nog geweest zijn, maar dan nog, ik vind het een goed teken!

@Suusjeuh: Jawel, vind het heel mooi dat je daaraan denkt!

Zal vanavond trouwens de lijst nog eens bijwerken! Ben vandaag al vast de clomid en pregnyl gaan halen voor de komende ronde. :)
    Er zijn veel mensen die zeggen dat ik best nog afwacht tot donderdag, maar heel positief zie ik het nu toch niet meer in, dan hadden de streepjes toch niet lichter mogen worden.

9. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik herken het wel, ik heb ook veel waterige afscheiding, normaal echt nooit zoveel heb het nu al 4 dagen maar zit pas op 7 of 9 dpo ( weet niet precies of me ei 7 of 9 was want FF (app) doet beetje vaag haha :) )
    ik heb trouwens maar een LF van 11 dagen dus ga woensdag ochtend testen !
    heb ook last van wat krampen in buik, en ook beetje van me borsten, verder heel moe (maar weet niet als het van CVS chronisch vermoeidheid komt of van eventueel zwangerschap ;)
    verder weet ik dus niet of het positief of negatief is... wanneer is jou nod ?

10. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Geen tijd om alles nog terug te lezen maar jemig wat een rood deze maand :(

Ik zou ook graag bij het nieuwe clubje komen als het mag.

11. Nora90

Nora90 Bekend lid

3 mei 2014
    531
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou dames ik ben denk ik alweer klaar met m'n menstruatie!! 😟
    Ik werd de 22ste ongesteld, twee dagen te vroeg en vandaag de 25ste alleen een halve dag heel weinig. Had aan 1 tampon genoeg zeg maar! (Heb wel vaker gewisseld hoor hihi)
    Lekker kort!! Gelukkig maar want morgen gaan we vanuit Kuala Lumpur naar Langkawi dus lekker strandjes bezoeken 😍

12. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Hoe meld ik me hiervoor aan? Lijkt me heel gezellig 🙈👍🏼👍🏼

13. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw
    Wil je mij ook toevoegen meis?? 💋

14. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Kersje en podex ik heb juliie ook aan de lijst toegevoegd

15. Podex

Podex Fanatiek lid

5 jan 2012
    1.075
    527
    113
    Vrouw

Thanks!! Gesellie 💋

16. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Yeah altijd goed 🙏

17. natalie21

natalie21 Lid

28 mrt 2016
    30
    0
    6
    Had vanmorgen geen test in huis en heb het na het werk gedaan. Het is mijn NOD en was zes uur niet naar het toilet geweest en dacht...da kan ook.

Las over Omo Wit, lol, meende een tuur streepje te zien maar omdat ik mezelf niet nog gekker wil maken heb ik hem snel weg gegooid.

Niet positief en nog niet ongesteld..... Gezien alle rode vlaggen, sterkte meiden, zeg ik maar tegen mezelf dat ik nog ff de hoop kan houden.

18. nashville

nashville Actief lid

2 jan 2016
    311
    0
    0
    NULL
    NULL

Gelukkig, lekker genieten nog meid!

19. MissMarijke

MissMarijke Bekend lid

21 nov 2015
    637
    1
    18
    Fryslan

Hopelijk voor ons is t een goed teken de nattigheid 😆 😄
    Mijn Nod is de 28e

Wie weet doe ik morgenochtend een poging.

20. anoniem234

anoniem234 Actief lid

1 apr 2016
    352
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend!! ik hou mijn nod op de 29ste :) we willen graag samen testen en heb nog 2 extra gevoelige testen kunnen 6dagen van te voren :) vind koningsdag wel een leuke dag om te testen haha :)

ben benieuwd naar je test, als je gaat testen :) duimen op een positieve test !

Deel Deze Pagina