Urine was wel heel licht inderdaad, weer veel thee en water gedronken. Ik maak mezelf helemaal gek! Ik herken mezelf niet terug. Normaal ben ik "in control" maar nu totaal niet pfffffff Ik ga morgenochtend maar weer testen dan, ik had me nog zo voorgenomen om niet meer te testen, maar dat lukt volgens mij niemand haha
Niet teveel piekeren. Zoals ik nog even had aangevuld, stijgt t HCG bij de een sneller dan de ander. En als je dan ook nog teveel gedronken hebt is deze test ondanks dat nog steeds mega positief!
hoi dames ik zit nu op 8dpo en had net een mini beetje bloed met wst slijm zou dat een innestelling zijn of word ik nu al ongesteld ? vorige keer een lf van 11 dagen daarvoor geen idee toen niet getempt heb me temp kaart even bijgevoegd
Volgens mij is je temperatuur nog te hoog voor een menstruatie! En 8dpo zou ook wel wat vroeg zijn. Spannend hoor want wie weet inderdaad een innesteling!
Curitiba je test is mooi hoor meid! Niet zo onzeker xxx Hier is het tot nu toe alleen nog lichtbruine afscheiding. De krampen lijken ook verdwenen. Maar de gevoelige borsten ook zo goed als. Ik sta er niet van te kijken als het toch doorzet vandaag. Hopelijk niet natuurlijk!
@Curitiba: Ik ben het helemaal met Nextstep eens. Daarnaast was die van mij supergeconcentreerd. HAd 's nachts om 3.00 geplast en bij het ontbijt niet gedronken en pas om 9.00 uur getest met mijn late eerste plasje van de dag. @anoniem: zou zo eens een innesteling kunnen zijn. Gisteren en eergisteren ook gedipt in temp. Spannend hoor! @Teardrops: Blijft kak dit
curitiba: thanx ik hoop ook op een innesteling mijn temp blijft vaak nog hoog ook tijdens menstruatie... ik ga morgen testen met eem vroege zwanger en kids test jou test is gewoon harstikke positief ! beste is ook nog steeds met ochtenurine te doen @ toto thanx is het normaal dan dat je 2 dagen dipt in temp ? net weer naar de wc geweest maar was niks meer gelukkig was echt maar mini beetje jou test knalt echt ! @missmarijke wat jammer van je witte test maar het kan nog wel je bent nog niet op je nod
Pfff.. Ik wil ook testen!! Kan iemand mij zeggen dat niet te doen! Ben pas 8dpo/ 3, 4 of 5 dagen voor NOD ... Heeft dus totaaaaaaal geen zin!
Curitiba je testje ziet er mooi uit voor 14dpo, je hebt gewoon wat teveel gedronken. Morgen ochtend zal die een stuk donkerder zijn en stop dan met testen, je bent hartstikke zwanger! ❤
ik kan ook op rood worden gezet vrees ik. De 2 (extra gevoelige) negatieve testen deze middag in combinatie met het bruinverlies en de krampen geven me toch niet het gevoel dat dit nog goed komt. Op naar de volgende ronde!
@Toto: Mooie test zeg! @Curitiba: Wat Toto zegt ivm de testen klopt! Dus te lang doortesten heeft echt geen zin! Vind je test trouwens héél mooi voor 14dpo hoor! Ik heb er al lichtere gezien... Ik zou morgen of overmorgen ook nog eens de andere test doen...en waarschijnlijk had je wat meer gedronken ofzo! Maar voor de rest, probeer op je lichaam te vertrouwen meid! Krijg je geen bloedtest om de zwangerschap vast te stellen? Of doen ze dat niet in Nederland? @Teardrops: Nee meid, hopelijk zet het niet door! @anoniem: Ik vind je temp ook nog te hoog voor een menstruatie, duimen maar! @Nextstep: Het is nog te vroeg om te testen meid! Nog even geduld! Ik pas straks de lijst nog aan hoor...
Wat zijn jullie lief! *geeft grote groepsknuffel* Heb net toch even een klein beetje tranen laten rollen, had goede hoop deze maand. Maar de lichtbruine afscheiding is inmiddels iets donkerder geworden. De krampjes komen af en aan, af en toe maken ze ruimte voor een honger rommel in de trommel. Heb net uit nijd maar ovulatietestjes besteld, de manier van mijn lieve man aka "we doen maar wat en merken het wel" werkt blijkbaar niet goed genoeg. Heb het idee dat we steeds op de verkeerde dagen gezellig doen samen. Hopelijk zet het niet door en is de emo bui gewoon te verwijten aan een zwangerschap, maar heb niet veel hoop meer
@Nextstep: Beste is niet doen, maar als je echt testdrang hebt gewoon wel doen als je daarna wel je hoofd koel kunt houden als er niets te zien is @Brie: Jammer... Volgende ronde is gewoon jou ronde! @Dora: Nee in NL krijg je standaard geen bloedtest tenzij je in de mmm zit of als er gekke dingen zijn. Verder is het hier gewoon wachten op je eerste echo die afhankelijk van je vk tussen de 8 en 12 weken is. @Teardrops: Dikke knuffel terug!
Hahah hmmm... De laatste 2/3 maanden plas ik om de een of andere rede wel steeds streepjes vanaf 8 dpo maar daarna gaat t mis. Ik koester me met de gedachte dat t steeds bijna raak was en er dus vooruitgang in zit Ws gaat het bij de innesteling steeds mis. Dus nee ik moet t niet doen. Maak ik mezelf ook niet gek en mocht het raak zijn deze maand dan heb ik meteen een goede test, zo niet dan is dat ook meteen duidelijk Maar ik wil zoooo graaaaaaaaaaaaggg 😩
Nextstep, wat frustrerend zeg die streepjes die dan niks worden. Word je daarna normaal ongesteld of zwaarder dan normaal? Ik duim zo verschrikkelijk hard dat het volgende maand raak is! Teardrops, emo buien mogen altijd he! We zijn tenslotte vrouwen en hebben dat nou eenmaal. Ik hoop dat het in dit geval aan zwangerschapshormonen ligt!
Verdorie zeg, dan moet je écht lang afwachten... In België doen ze standaard een bloedtest om je vermoeden te bevestigen van een urinetest... Gek dat het zo sterk verschilt eigenlijk!