Ik hoop zo deze maand op roze te mogen (net als iedereen ). Een mooier verjaardagscadeau kan ik niet krijgen! Ik lees wel eens dat mensen bewust december overslaan om een kindje te willen... lijkt mij juist zo leuk met die lampjes overal haha. Maarja, ik ben dan ook gek op de kerstdagen enzo Ben benieuwd of ik vandaag een knaller heb.
Oorspronkelijk geplaatst door MariekeRox Dames zou ik bij jullie op de lijst mogen. Geen idee of het wel klopt ben 1.5 week geleden geopereerd aan een BBZ. Ik hoop zo snel mogelijk weer een poging te wagen. Er van uit gaan dat ik dezelfde cyclus heb zou ik op 29 april vallen. Het wordt ons eerste kindje ben 34 jaar. En dus de eerste keer weer na de BBZ. Ronde 8 wordt dit dan Vreselijk dat je dat hebt mee moeten maken.. Succes en hopelijk een mooie roze streep Lovexx hoe is het.. Lot33 hoe gaat t bij jou
Hee dames.. Weer niets te zien op m'n ovulatietest vanmorgen... Ergens geef ik de moed een beetje op merk ik... Kan je überhaupt wel zwanger worden als je geen positieve ovulatie test hebt? En vraag me ook echt af waarom ik niets kan vinden, zelf niet op zo'n dure test 😳.... Hoe gaat het bij de andere testers? Al mooie ovulatietesten gehad?
Hier dus hetzelfde... krijg geen positieve test. Als ik afga op symptomen zou ik wel rond mijn eisprong zitten.. toch maar gezellig maken denk ik
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (6) XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje Susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (2) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 24. (3) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) Juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje MMM 29. (3) Curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje MMM MariekeRox, 34 jaar, ronde 8 (1e na BBZ), 1e kindje 30. (3) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Love2Live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 23 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Gezellig maken doen wij wel haha! Proberen dat toch wel om de dag te doen.. Maar vind het wel lastig hoor... Ergens denk ik dan toch als zo'n test niet positief wordt, dan zal er ook wel iets niet goed gaan (doemdenken, m'n sterkste kant haha)
Wil me toch graag weer aansluiten bij een NOD clubje. Was er even klaar mee .. Scheelde dat de site eruit lag 😜 Mijn NOD is rond 30 april, ben 36 jaar en zit in ronde 16 voor ons eerste kindje. Veel succes allemaal deze maand!!
Haha ja hier nog zo een Ik bedenk me wel dat ik een paar dagen flink ziek ben geweest (geen koorts), misschien heeft dat mijn eisprong uitgesteld ofzo... ingewikkeld proces, dat zwanger worden
💙💖 NOD-lijst 22 t/m 30 April 2016 💖💙 22. (6) XuonA, 27 jaar, ronde 3, 1e kindje Nashville, 34 jaar, ronde 6, 3e kindje Loveexx, 23 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Babywish, 43 jaar, ronde 25, 4e kindje Lot33, 33 jaar ronde 2, 4e kindje Susan86, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (2) Bugs bunny, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 11 (ronde 2 na v mk) Danpas, 32 jaar, 1e kindje ronde 3 24. (3) Nora90, 25 jaar, ronde 3, 1e kindje Puckeltje, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje mabidami, 32 jaar,2e ronde,3e kindje 25. (1) Livoli, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje 26. (1) Selles, 26 jaar, ronde 4, 1e kindje 27. (1) Zoetekoek, 31 jaar, ronde 4, 1e kindje 28. (2) Juud88, 27 jaar, ronde 2, 1e kindje MissMarijke, 37 jaar, ronde 40, 2e kindje MMM 29. (3) Curitiba, 39 jaar, ronde 5, 1e kindje Dora26, 28 jaar, ronde 17, 1e kindje MMM MariekeRox, 34 jaar, ronde 8 (1e na BBZ), 1e kindje 30. (4) sumer93, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Love2Live, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje Podex, 23 jaar , ronde 1, 1e kindje Nextstep, 36 jaar, ronde 16, 1e kindje Datumloos. (1) kim2306, 22 jaar, ronde 11, 1e kindje Buiten de lijst. (0) Totaal: 24 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Welkom nieuwe dames en hopelijk veel roze deze maand, mijn ovu testen beginnen er op te lijken gelukkig pfff wat gek dat jullie testen nog niks laten zien dan? Maar het kan van t ene moment op het andere moment veranderen hoor
Ik voel me best goed ja. Dit weekend nog even een zwangerschap test om te kijken of het hcg uit mijn lichaam is. Dinsdag moet ik nog op controle bij de gynaecoloog. Ik heb geen idee of mijn cyclus weer de oude is maar vind het wel fijn om met gelijk gestemde te praten
Ik ben blij dat mijn knaller niet eerder kwam! Mijn vriend is vanacht thuis gekomen van lang - vrienden "weekend". Dus kunnen vanavond beginnen met om de dag klussen!
Bah nextstep, toch niets geworden dus Wel leuk dat we weer in dezelfde groep zitten, hopelijk dit keer wel op roze!! Het zal toch een keer?! Ik heb volgens mijn berekening volgende week donderdag mijn eisprong en op die dag kom ik net terug uit het buitenland... gaat nog spannend worden dus wat betreft het klussen...
Ja het is allemaal maar vaag hier.. Misschien is m'n NOD toch later dan ik denk en gebeurt er daarom nog niets op de testen.. Ik test stug door hoor, maar dit maar niet iedere maand doen, wordt er vrij onrustig van dat er niets gebeurt en zichtbaar is.. Vraag me af of ik met mijn enigszins regelmatige cyclus 28-31 dagen misschien gewoon iedere maand geen eisprong heb... Of kan t zijn dat je later is? Is de periode van het ei tot aan menstruatie altijd 14 dagen of kan dit ook korter zijn? En is er dan wel kans om zwanger te worden? Jullie horen het... Ik ben onrustig haha!
Misschien schuiven we samen een paar dagen op periode van eisprong tot menstruatie (luteale fase) kan volgens mij tussen de 8 en 16 dagen liggen. Ik zelf heb een tijd lang 11 dagen gehad.
Ik heb 5 cyclussen een lf van 10 a 11 dagen gehad! Vorige ronde (gelijk onze eerste voor het echie) had ik een lf van 14 dagen!