NOD-lijst 1 t/m 7 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door Voila, 2 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voila

Voila Niet meer actief

♡🎀♡NOD-lijst 1 t/m 7 augustus 2016♡🎀♡

1. (0)

2. (0)

3. (0)

4. (1)
    Voila - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6

5. (0)

6. (0)

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 1

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

2. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik mag me hier ook aansluiten :) Hopelijk voor iedereen een mooie maand met veel positieve testen!

3. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    ♡🎀♡NOD-lijst 1 t/m 7 augustus 2016♡🎀♡

1. (0)

2. (0)

3. (0)

4. (1)

5. (0)

6. (1)
    Florina - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1

7. (0)

Datumloos. (0)

Buiten de lijst. (0)

Totaal: 2

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

4. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Het is nog lekker rustig hier hé? :p Komt straks vanzelf wel! Ik heb deze maand een hele rare cyclus gehad van 38 dagen, dus ga straks beginnen met temperaturen en ovulatietesten bestellen.

Voila, ik zie dat je PCOS hebt. Hoe ben je daar achter gekomen als ik vragen mag? En temperatuur je dan ook? Hoop dat dit jouw ronde is! :)

5. Voila

Voila Niet meer actief

#5 Voila, 2 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2016
    Ja nog lekker rustig! Ik was afgelopen ronde niet zo actief en weet ook niet zeker of ik dat aankomende maand weer ga doen.. Dat moet ik nog even zien haha
    Maar ik ben vorige maand bij de dokter geweest omdat ik maar niet ongesteld werd en ben toen doorverwezen omdat ik pcosachtige klachten had. En afgelopen cyclus dus gevolgd door de gynaecoloog en door de echo van een paar weken geleden werd een pcosbeeld gezien aan 1 kant van mijn eierstokken. Allemaal cysten. Dus aankomende woensdag alle uitslagen bespreken en kijken hoe of wat. vind het best spannend! :)

Ik temp niet omdat hij heel erg schommelt en onbetrouwbaar is voor mij. Ovulatietesten zijn ook niet elke maand positief maar dat doe ik wel voor de zekerheid.

En jij je eerste ronde! Super leuk. Veel plezier! :)

6. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Gewoon doen wat goed voelt, toch?! :) Wel erg goed dat je doorverwezen bent en weet wat er aan de hand is! Spannend woensdag, ik hoop dat je nog meer duidelijkheid krijgt en dat het natuurlijk allemaal goed te doen is in combinatie met het zwanger worden!

Fijn dat je met de ovulatietesten dan toch wel een beetje weet hoe of wat, welke gebruik je? Ik die van Zwanger & kids, daar ben ik heel tevreden mee.

Dankjewel!! :D Hoop dat we straks samen naar het bevallingstopic mogen, maar gun het jou nog ietsje meer!

7. Voila

Voila Niet meer actief

Ja sinds afgelopen ronde z&k en voor de zekerheid en dubbelcheck clearblue. Door dat pcos zijn ovulatietesten ook niet zo betrouwbaar en lijken mijn dipsticks snel donker te zijn maar nog niet echt positief en met clearblue kan ik een positieve ovu wel of niet bevestigen. Erg blij mee
    op die manier!

Wat lief van je. Laten we gewoon duimen voor ons allebei roze en op naar het bevallingsforum! :)

8. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Dan zijn die Clearblue testen inderdaad ideaal, nog even een dubbelcheck ;) Heb je die al vaker gebruikt? Hopelijk heb je je eitje dan snel gevonden en kunnen jullie er tegenaan! Laat je even weten hoe het woensdag ging? Heel veel succes!

Doen we! Allebei op roze :D

9. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    #9 Florina, 2 jul 2016
    Laatst bewerkt: 2 jul 2016
    🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 augustus 2016 ♡🎀

Bekijk bijlage 506099

1. (0)

2. (0)

3. (0)

4. (1)

5. (0)

6. (1)

7. (0)

Datumloos: (0)

Buiten de lijst: (0)

Totaal: 2

Wachtbankje (0), ♡ Zwanger ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

10. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ik heb het lijstje een beetje aangepast, leuk zo? :) Ik vind het ook niet erg om het lijstje bij te houden hoor! Anders staat de foto er niet steeds bij.

11. Voila

Voila Niet meer actief

Oh ja schattig ik hou zo van pastelkleurtjes! :)
    ik zie al dat ik er wel uit zou komen als ik iemand zou moeten toevoegen alleen sommige mensen hebben al moeite met zichzelf plaatsen in een normale lijst haha. Hopelijk heb jij er dan zin in om dat allemaal te fixen 😂

12. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Hahah :D komt helemaal goed!

Heb behoorlijk last van m'n menstruatie dit keer, pfff! Hoop dat we snel aan de ovulatietesten mogen :D

Slik je nog een bepaald soort zwanger worden vitamines trouwens?

13. Voila

Voila Niet meer actief

Ja ik heb afgelopen maanden davitamon mama plus visolie geslikt alleen die zijn nu op en heb nog een potje foliumzuur dus ga ik die eerst opmaken en pas als ik zwanger ben weer nieuwe zwangerschapsvitamine kopen. Ook heb ik verhalen gehoord dat er helemaal niet zoveel vitamine zit in davitamon dus waarschijnlijk ga ik die niet nog een keer kopen.

Vanaf mijn eisprong afgelopen x tarwekiemolie geslikt maar heeft nog niks geholpen tot nu toe.
    En jij?

14. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Foliumzuur alleen is inderdaad ook helemaal goed! Ik wil zelf gaan beginnen met de Etos zwanger worden capsules, maar moet ze nog kopen. Ga ik morgen denk ik doen :)

Net een grote bak B&J Karamel Sutra besteld, mag best nog even vind ik. Zooo'n trek in zoetigheid!

15. Voila

Voila Niet meer actief

Ah etos zwanger worden lees je inderdaad ook vanalles over. Ik heb ook zo'n trek in slechte dingen.. Altijd als ik ongesteld ben. Mac donalds, chocola snoep en magnums... Hahaha

16. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Ja, maar ook wel mindere ervaringen dus ik twijfel nog een beetje.. Misschien dat ik het de volgende ronde ga proberen als het nog niet raak is en nu alleen voor foliumzuur ga. Ik ga vanaf morgen wel weer beginnen met temperaturen, dus hopelijk vind ik daar duidelijk m'n eisprong mee.

Ooooh ik ook :D eigenlijk altijd hah! Was heerlijk trouwens, halve bak op. Vanavond morgen weer gezond, maar mocht even zondigen omdat ik zo'n rare lange cyclus had opeens (heeeele goede reden :p;)). Was best even onzeker en bezorgd, heb nu ook een hele lichte menstruatie, wel krampen maar niet zoveel bloed als normaal. Soms zo lastig dat je niet even naar binnen kan kijken of alles wel goed gaat hé...

17. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hallo florina wil je mij ook toevoegen ?

Anak2 - 38 jaar 2e kindje 6e ronde

Nod is 1 augustus

18. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Ziet er mooi uit florina :)

19. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    #19 Florina, 4 jul 2016
    Laatst bewerkt: 4 jul 2016
    🎀♡ NOD-lijst 1 t/m 7 AUGUSTUS 2016 ♡🎀

Bekijk bijlage 506252

1 augustus (1)
    Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 6

2 augustus (0)

3 augustus (0)

4 augustus (1)

5 augustus (0)

6 augustus (1)

7 augustus (0)

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 3

Wachtbankje (0), ♡ ZWANGER ♡ (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/Tuurtest (0)

------------------------------------------------------------------

Als je ook op de lijst wil of er moet iets aangepast worden kan je het in dik gedrukt aangeven, dan pas ik (Florina) het voor je aan.

------------------------------------------------------------------

Anak, je staat erbij! :)

20. Florina

Florina Fanatiek lid

24 jan 2015
    2.729
    1.165
    113
    Lief, dankjewel!

Gezellig dat je ook mee komt kletsen, maar voor jou natuurlijk minder leuk nieuws :( Hoop dat ronde 6 jullie ronde mag worden!

Deel Deze Pagina