Misschien nog een beetje een na-wee van de eisprong.. Of iets onder de leden? Dat kan natuurlijk ook gewoon.. 😅
Dat is idd wel vroeg romantic Jsln dat snap ik maar gaat een beetje lastig met 2 kleintjes van 3 en 1 in huis
Intressant schuurpapier! Wij hebben het dus elke dag gedaan rond de eisprong hihi spannend!! JSLN hoe is je test vandaag? Ik vond hem wel oplopen namelijk @romantic ik heb dus ook krampen!! Niet heel heftig maar toch wel aanwezig en het is geen ei pijn gevoel maar meer een lichte menstruatiekramp/ heleee mini wee haha ook is me keizersnee litteken ineens gevoelig??
Sowieso was het te vroeg in de ochtend 😝 Ik heb bij de 1e ook een keizersnede gehad, alleen daar heb ik geen last van. Innesteling kan nog niet dat is echt te vroeg ( of mijn eisprong moet dus toch eerder zijn geweest) maar ik hou het op na-pijn van de eisprong 😁
Hoi hoi Zo heb weer even bijgelezen.. wat kletsen jullie gezellig veel 😄 Heftig zeg een hartinfarct, wel fijn dat het nu beter gaat 🍀 Wij hebben het vanmorgen gezellig gemaakt, Ovulatie testjes beginnen al mooi op te lopen... Wil iemand mij op paars zetten ? 💜 😙
♡🎀♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡🎀♡ 22. (5) Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 Belbail - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 Denneke - 20 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde? MMM. 4e IUI 23. (2) Marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 24. (0) 25. (2) Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Jozefien85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 MMM Utrogestan via gyn 26. (1) Friesland90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde1 27. (3) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2e BBZ Angelina - 30 jaar - 2e kindje ronde 2 Gootje- 26 jaar-2e kindje-ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM. 1e ronde Gonal F + Pregnyl. IUI 28. (3) Liva 89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Flupske - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 29. (2) Tadja - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (1 na mk) 30. (4) Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Zally - (bijna) 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 31. (1) Nanoe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 25 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Vanmorgen helemaal niks. Ook geen licht streepje. Heb uit frustratie (tijdens werktijd) maar een ander merk ook gekocht.. Net getest, ook niks.. Maar jij dus ook al krampjes.. hopelijk goed teken!!!
@JSLN Woow echt dat is balen zeg kan het zijn dat je je piek gemist hebt? Hoe voelt je buik nu? Pff wat naar zeg is dit de eerste keer dat je met ovulatie testen werkt? Heb je toevallig veel gedronken? Jaa ik heb ook last van me borsten die heel gevoelig zijn / blijven normaal voor me eisprong alleen wat last van me borsten
Ja eerste keer. Ik ben sinds dec. gestopt met de pil en had meteen regelmatige cyclus. 28/29 dagen. Niet veel gedronken, wel wat. Ik denk niet dat ik mn ei gemist heb nee, omdat ik normaal wel krampen heb in de week dat ik denk te ovuleren. Nu is dat minimaal geweest, al twijfel ik nu of ik uberhaupt wel iets gevoelt heb.. pfff.. Voor de zekerheid toch telkens maar gezellig maken, maar nu heb ik wel vrees. Ook omdat ik in het verleden niet altijd heel zorgvuldig met de pil omging en ook nooit mis is gegaan.. wat nou als dat komt omdat ik gewoon geen eitjes heb??..
Maar je zit pas op dag 14 toch? Kan ook zijn dat je een wat langere cyclus hebt nu, ipv 29 dagen. Hoeft maar heel iets langer te zijn en dan is het niet gek dat je nog niets ziet. Een ovulatietest hoeft ook niet op te lopen, kan maar zo ineens uit het niets knallen
Ach meis toch wat lijkt me dat een naar en onzeker gevoel ik hoop echt voor je dat je gewoon geovuleerd hebt deze maand of dat die nog moet komen! Hou de moed erin! En idd lekker vaak gezellig maken dan moet het vast een keer lukken! En weetje maar 1 op de 5 vrouwen voelen daadwerkelijk hun eisprong, en sommige vrouwen voelen het de ene keer wel en de andere keer niet dus er is echt nog hoop! Je cyclus is namelijk wel heel netjes! Als het deze maand niet lukt gewoon proberen door te gaan met de ovulatie testjes en dan start je gewoon vroeg op dag 8 of 9 al en dan twee keer per dag zodat je het goed in de gaten kan houden! Dikke digi knuf😘
Al een paar op het wachtbankje spannend. @JSLN jeetje ik snap je frustratie. Hoop dat je gewoon je eisprong hebt gehad en deze tussen de testen is gevallen. Als het goed is heb ik vandaag mijn eisprong en anders morgen. Wel beetje onzeker over want 2 maanden geleden ineens een cyclus van 23 dagen. Nog nooit gehad. Voor mijn spiraaltje niet en nu in het jaar na het verwijderen van het spiraaltje ook niet. maar vanaf zondag hebben we 3 keer geklust en vanavond waarschijnlijk weer. Mijn vriend is wel een lieverd hij wil zelfs klussen voor hij naar zijn werk gaat (6 uur in de morgen), maar dat is gelukkig niet nodig
Ik blijf gewoon doortesten inderdaad! Maar het is gewoon frustrerend. Ik zit ook teveel met negatieve gedachtes misschien gezien het in mijn familie vaker voorkomt dat vrouwen geen eisprong hadden/hebben.. Thanks, heel lief Ik heb aan mijn afscheiding (sorry, lekker smakelijk) wel het idee dat er iets gebeurd. Mja. Ik blijf lekker doortesten tot ik ongesteld wordt. Of niet, en dan wordt het een andere test! Ik hoop het ook. Voor jou ook wel spannend Alsof het zo'n opdracht is om voor het werk te moeten klussen, hahaha. Sorry moest lachen om je laatste stukje
Is er misschien iemand hier ook bloeddonor? Ik heb weer een oproep gekregen om binnen nu en 2 weken bloed te geven. Als je zwanger bent mag je geen bloed geven, maar bij een kinderwens wel staat op de site. Nu twijfel ik of ik wel moet gaan. Heb denk net mijn ei gehad en vraag me af of het goed is om nu bloed te geven. Wat denken jullie?