Hoi Dames, Ik schrijf me ook ff in bij deze NOD groep Ik dacht dat ronde 12 was afgelopen omdat ik al 7 dagen licht bloedverlies had en 2 a 3 dagen toch wel aardig wat bloed verloor dacht ik dat ik een korte cyclus had maar ik denk toch dat ik weer een lange cyclus ga krijgen want ineens heb ik veel waterachtige afscheiding mn temperatuur heeft een dipje gehad en gaat nu al 2 dagen omhoog. Dus als ik 43 dagen cyclus aanhoud is mn NOD 24 augustus. Zou iemand me erbij willen zetten Kimm17 - 23 jaar - 1ste kindje - ronde 12 Alleen ik denk dat het toch weer niet gelukt is we hebben 4 of 5 dagen niks gedaan en gister wel maar denk dat eergister mn eisprong dan zou zijn geweest. Beetie balen maar 6 sept gaan we naar het ziekenhuis voor verder onderzoek waarom we nog niet zwanger zijn.
♡🎀♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡🎀♡ 22. (5) Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 Belbail - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 Denneke - 20 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde ? MMM 4e IUI 23. (2) Marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 24. (0) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 25. (2) Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Jozefien85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 MMM Utro 26. (3) Friesland90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ceesje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 27. (5) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2e BBZ Angelina85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Gootje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM IUI Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (1 na mk) 28. (3) Liva 89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 Flupske - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 29. (1) Tadja - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 30. (4) Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Zally - (bijna) 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 31. (1) Nanoe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 27 Wachtbankje (12), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Wat gek al dat tussentijds bloedverlies. Mogelijk is je ei dan twee dagen geleden geweest en stijgt je temp aankomende dagen verder. Heb je deze ronde geen ovulatietesten gebruikt?
Ja echt raar he dat bloedverlies snap er ook niks van heb dit ook nog nooit meegemaakt. Nee heb deze ronde geen ovulatietesten gebruikt, heb lange dagen moeten werken dus het ging ook niet echt en door dat bloedverlies had ik zoiets van t zal wel. Kijk wel naar alleen mn temperatuur deze maand.
Hoi hoi na wat reken en puzzel werk erachter gekomen dat mijn NOD schuift naar de 25e Stiekem Ik wel een beetje blij mee hihihi iets minder lang wachten 🙈🙈🙈 Kan iemand mij verplaatsen naar de 25e ? 😙
hoi dames, mag k hier ook meeschrijven? ik ben missiej, 26jr en wij gaan voor een 2e kindje. k heb al een dochter van 6 uit een eerdere relatie. begin januari dit jaar heb k de diagnose endometriose gekregen en wij hebben vandaag onze eerste iui gehad, mijn nod zal 27aug. zijn
Dames, wat kletsen jullie veel! Ik houd het niet bij Ik zag dat er nieuwe dames bij gekomen zijn, gezellig! Zijn er al meiden met klachtjes? Ik voel me een beetje raar vandaag, maar is natuurlijk veel te vroeg Nog 5 nachtjes slapen (of 6, als ik dapper ben ) en dan testen. Blijft echt ontzettend spannend, zo suf
Mijn koffie stond vanochtend erg tegen... Verder soms wat zwaar gevoel in mijn onderbuik.. Maar je gaat je toch onbewust van alles in je hoofd halen denk ik... 😅
Ik kan nog niet met je meepraten marb, morgen pas 1dpo. Al merk ik bijna nooit wat voor 7dpo. Spannende dagen worden het weer! Als ik naar je kaartje kijk denk ik trouwens dat jouw eisprong een dag later was en je vandaag op 4dpo zit, omdat je temp nog niet omhoog ging.mWaarom heb je die meting uitgezet?
♡🎀♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡🎀♡ 22. (5) Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 Belbail - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 Denneke - 20 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde ? MMM 4e IUI 23. (2) Marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 24. (1) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 25. (2) Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Jozefien85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 MMM Utro Flupske - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 26. (3) Friesland90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ceesje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 27. (6) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2e BBZ Angelina85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Gootje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM IUI Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (1 na mk) Missiej - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM IUI 28. (2) Liva 89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (1) Tadja - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 30. (4) Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Zally - (bijna) 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 31. (1) Nanoe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 28 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ik weet ook niet zo goed of ik 4 of 5 dpo zit. Eigenlijk alles wees/wijst erop dat ik mijn eisprong de dag van het kruis had, vooral de positieve ovulatietest. Daarnaast was die laatste 36.6 na een nacht met maximaal 2 uur slaap (geen idee waarom, kon gewoon echt niet slapen) waar mijn temperatuur altijd erg van omlaag gaat. Vandaar dat ik 'm heb discarded. Maar ik weet ook dat het kan zijn dat ik alsnog 4 dpo ben. Mijn gok is dat ik 4,5 dpo ben Maar ik ga inderdaad uit van 4 dpo. Ik test normaal op 9 dpo positief, vandaar dat ik denk dat woensdag of donderdag wel oke is. Ik ga proberen om te wachten tot donderdag
Wat veel op paars al... Gezellig druk op de wachtbank... Ik heb sinds gister bizar veel afscheiding (sorry voor de details) is dat goed of slecht teken? Ik ben nu 6 dpo...
@sophia wat voor afscheiding? Hoeveel zaadjes hadden jullie bij de iui? Ik kan herinneren van mijn zwangerschappen dat ik zeer weinig afscheiding had maar dat is voor iedereen verschillend volgens mij.
Frummels, bedankt dat je me op het Wachtbankje hebt gezet hihi Sophia89, volgens had ik bij mijn vorige zwangerschappen vlak na de eisprong ook wat afscheiding. Als ik ongesteld moest worden juist weinig tot 2 dagen voor NOD, dan juist veel en wit, draderig. Sorry voor de details.. Ik denk dat ik tegen de test drang deze maand maar iets ga plannen zodat ik daar echt naar uit kan kijken. Ik wil graag samen met mijn man testen... Lijkt mij een leuk idee om oppas te regelen, kindjes uit logeren.. kunnen wij in alle rust testen en daarna uit eten+ bios. Mocht ie positief zijn hebben we iets te vieren, is ie negatief hebben we toch nog wat leuks als troost..hihi
Ja mij staat ook zoiets bij dat de meesten vaak juist weinig afscheiding hebben als ze zwanger zijn. Ik ook elke ronde en nu valt t echt op hoeveel t is. Wij hadden 14 miljoen na bewerking beweeglijkheid was 94%.... Ook raar soort menstruatie gevoel sinds gisteren avond. Heel vaag maar verwacht niks meer ondertussen😉