NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    14 milj dat is een mooie opbrengst. Zolang je maar min 1milj hebt. De hoeveelheden erboven geven je niet meer kans. Spannend is het weer elke ronde he! Nu zijn we met z'n tweetjes deze maand met iui 😉

2. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ja gezellig samen op de wachtbank voor IUI😉 Hopen op samen op roze👍🏼

3. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi meiden,

Sorry dat ik niet zoveel schrijf of lees. Ben nog op vakantie de 25e ben ik weer terug en zal ik alles terug lezen :)

Ik denk dat mijn eisprong vandaag of morgen is. Vandaag maar even gezellig maken hier op bali :)

4. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Swimming: jeetje, klinkt als een goed ei! Hopelijk heeft 1 van de klaarliggende swimmertjes ;) zijn best gedaan.

@ Sophia: ik had juist heel veel afscheiding tijdens mijn zwangerschappen. Het schijnt te zijn om de zuurgraad van je vagina zo stabiel mogelijk te houden. Nou ja, hopelijk voor jou een goed teken!

@ Friesland: Oh, dat is een leuk idee zeg! Hier net gisteren afgesproken dat we donderdagochtend gaan testen. We gaan daarna direct op vakantie, dus weinig mogelijkheid om samen echt te vieren of te sippen. Nou ja, op vakantie hebben we wel veel tijd voor elkaar gelukkig.

@ Anak: jeetje, Bali! Geweldig! Daar zijn wij getrouwd ;) Zou wel heel leuk zijn om daar een kindje te maken :D Geniet ervan nog!

5. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    haha ik mag met jullie meedoen... wij hebben onze iui er ook net opzitten :)

6. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Zijn jullie ook altijd zo zenuwachtig voor je NOD?
    Mijn god ik word met de maand gekker volgens mij haha 😂

7. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

Pffff ik heb nog steeds geen positieve ovulatietest dus zit nog niet op het wachtbankje. Zit inmiddels op cd 17, dus weer een lange cyclus. ovulatietest is wel bijna positief dus ik hoop morgen en dan di of wo ovulatie. Ga dan wel met de gyn bellen ivm lange cyclus.
    Sorry ik heb geen tijd gehad om alles bij te lezen.

Bijgevoegde bestanden:

8. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Zo lang is je cyclus niet hoor... Tussen de 28 en 35 dagen is gewoon gemiddeld... Daar zit ik ook op, mijn ei was pas dag 19 en dat is vroeg voor mijn doen... Ik geloof niet dat ze daar al echt actie op ondernemen... Tenzij er andere dingen nog meespelen natuurlijk...

9. Jozefien85

Jozefien85 Niet meer actief

#429 Jozefien85, 14 aug 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 aug 2016
    Dat weet ik dat het niet enorm afwijkend is. Ik loop al bij de gyn en zij wilde me graag eerder zien als mijn eisprong weer rond cd 20 kwam vandaar.
    Wij zijn al ruim 1.5 jaar bezig zonder dat er een echte reden is gevonden. Gyn denk nu dat mijn eisprong mogelijk niet krachtig is (wat dat ook moge betekenen). Ik uitte mijn eigen frustratie omdat ik een paar x keurig mijn eisprong op cd 14 had ma de start van utro.Ik weet dat anderen ook later hun eisprong hebben en dat dat niks hoeft te betekenen. Ben alleen ongerust of het bij mij misschien wel iets zegt. Ik zie dat jij al een heleboel achter de rug hebt. Hopelijk heb je nu snel geluk!

10. Denneke

Denneke Lid

20 jul 2016
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het ovulatietestje nooit helemaal positief geworden. De C lijn was altijd iets donkerder dan de test lijn. Hij schommelde wel kwa kleur maar nooit echt donkerder dan de C lijn. :(

11. Wolkje88

Wolkje88 Lid

31 jan 2016
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    Denneke, dat wil gelukkig niet gelijk zeggen dat er dan ook geen eisprong is geweest. Bij sommige is hij bv in de ochtend nog niet helemaal positief, in de middag wel en de volgende ochtend al weer niet.
    Dus geef niet op je maakt deze maand gewoon kans.

12. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Pfff net na t eten enorm duizelig en misselijk.... Heb ik voorgaande rondes ook niet gehad hopelijk een goed teken. Morgen een week na IUI...

13. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Ik heb nu sinds vanmiddag pijn links onderin m'n buik, lijkt bij m'n eierstok.. Maar dat is toch raar..?.. Pffff... Ik zou ik nu deze maand ineens een lange cyclus hebben..?

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik hoop op een toch iets kortere cyclus dan verwacht!
    Afgelopen dagen cervixslijm gehad en het gezellig gemaakt, dus wie weet XD

Heb geen idee hoelang mijn lf is, dus ik wacht het rustig af.
    Mag van mezelf pas begin september testen.

15. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ missiej: jij ook IUI gehad, spannend! Ik duim voor je!

@ Kimm: Euh, ja! Ik had gehoopt dat omdat dit mijn derde is dat ik er minder mee bezig zou zijn. Maar kijk nou, het is ronde 1 en ik zit er vol in :D

@ Jozefien: wat een onzekerheid he... Op zich zie ik op je eerdere kaartje een goede eisprong. Maar goed, de gynaecoloog zal er wel een reden voor hebben dat ie dit zegt. Hopelijk komt ie dan ook met goede vervolgstappen. En ik hoop dat je vandaag in elk geval een knaller van een ovulatietest hebt.

@ Denneke: he bah, ik snap dat je daarvan baalt. Maar wat Wolkje zegt klopt inderdaad. Is dit je eerste cyclus met ovulatietesten? Want als het elke keer zo is kun je misschien eens temperaturen? Of in elk geval op een gegeven moment tweemaal per dag testen.

@ Sophia: Oeh, dat klinkt heel goed! Nou ja, het klinkt waardeloos, maar wel hoopgevend ;)

@ Romantic: dat hoeft helemaal niet hoor! Het zit allemaal zo dicht bij elkaar daar... Wie weet een innesteling?

@ Nanoe: spannend! Geduldig ben jij zeg, ik heb daar echt bewondering voor :)

Hier helemaal niet geduldig, vooral niet gezien de enorme dip in mijn temperatuur, precies op de dag dat ik hem altijd heb als ik zwanger ben :D :$ (zie kaartje in onderschrift)
    Nu is het eigenlijk vooral heel hard hopen dat het goed blijft gaan, dat is een groter probleem gebleken in het verleden. Maar zo spannend :)

16. joan1984

joan1984 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.641
    164
    63
    Meiden wat is er vel gekletst.

Meiden met iui wat spannend. Hippen dat jullie een mooie roze test hebben over een paar dagen.

Ook heel wat meiden met klachten. Klinkt goed.

Balen van de negatieve ovulatietesten. Ben benieuwd hoe nu verder?

Hier ook ongeduldig. Test gedaan en niks te zien. Ben benieuwd morgen bij de gynaecoloog wat de vervolgstappen zijn.

Succes meiden. Hoop voor jullie allemaal een positieve test.

17. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Van mijn cyclus klopt geen zak meer van. Zo deprimerend zeg...
    Ik dacht eindelijk yes toch een eisprong nou die droom is vanmorgen in duigen gevallen. Want mn temp is weer gezakt.
    Dus geen idee wanneer mn NOD is geen idee wat er nog gaat komen. :(

Spannend voor de dames die al aant wachten zijn hopen dat jullie veel geluk hebben deze maand 😊

18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat is er veel gekletst meiden! Sorry hoor ik had een druk weekendje zal
    Deze week meer actief mee lezen:)
    Ik heb vanmorgen stiekem getest en lijk wat te zien maar ben pas 7 dpo dus ik hou nog een slag om de arm hihi kon me testdrang niet meer inhouden! Jeetje wat is dit spannend:D

19. JSLN

JSLN Actief lid

20 jul 2016
    494
    169
    43
    Vrouw
    NB
    Ooh wat spannend Roosie! Heb je foto? En ga je nu elke dag testen? ;) Zou mooi zijn, meteen raak in ronde 1!

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ja ik zal zo even fotootje plaatsten maar de kwaliteit gaat wel altijd hard achterruit hier! Nou ik ga me proberen te beheersen tot woensdag:p omdat hcg verdubbeld per 48 uur

Deel Deze Pagina