Balen meis! Maar ik zie in je kaartje dat ie gisteren positief was? Dus hopelijk vandaag ei en morgen een mega stijging! Wanneer ga jij aan de utro? Ik had zo'n onduidelijke temp na ei dat ik pas vanochtend ben begonnen. Maar ik denk dat ik op 3dpo zit (zie mij fotoalbum voor mn kaartje, plus een kaartje met twee fictieve temps voor morgen/overmorgen).
♡🎀♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡🎀♡ 22. (5) Joan1984 - 32 jaar - 3e kindje - ronde 14 Belbail - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 Denneke - 20 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde ? MMM 4e IUI 23. (3) Marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 s89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 24. (1) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 25. (2) Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Jozefien85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 MMM Utro Flupske - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 26. (3) Friesland90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ceesje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 27. (6) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2e BBZ Angelina85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Gootje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM IUI Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (1 na mk) Missiej - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM IUI 28. (2) Liva 89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (1) Tadja - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 30. (4) Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Zally - (bijna) 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 31. (1) Nanoe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Totaal: 29 Wachtbankje (16), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Anak wordt jou NOD dan eerder? Denneke, Belbail, Kimm17, Brondy en Gootje, kunnen jullie ook al op het wachtbankje? Jozefien jij er ook al op of wil je wachten op meer tempstijging?
Hier 2e dag op rij steekjes normaal maar 1 dag maar we gaan vrolijk verder met onze sexdates duurt het wachtbankje maar een week
Wat kan die temperatuur je dag maken of verpesten hè? Heel herkenbaar! Gelukkig nu mooi hoog, hopelijk voor nog een maand of 8/9. Ik ga trouwens donderdag testen, morgen drukke dag dus weinig tijd om het te vieren of te sippen. Donderdag gaan we ook op vakantie, dus kan ik dan echt de tijd nemen om de uitslag te verwerken
Haha nog steeds heel vroeg toch? Heb jij zulke vroege testen? Bij beide kids pas op/na NOD getest, dus geen idee of een test bij mij eerder ook wat aan geeft. De testen waren toen ook wel direct knal en bij de jongste werd ik een week vooruit gezet. Achja probeer gewoon te wachte. Tot volgend weekend, zaterdag pas testen denk ik. Gezien mijn schoonmoeder vrijdag op komt passen 😱 Maar twijfel of het nodig zal zijn. Zou wel een super wonder zijn, direct in de eerste ronde
Hi! Ja, dat klopt Het is alweer even geleden, dus kan jou even niet plaatsen... Maar wat grappig Ik zie voor jullie 4e kindje alweer! dus bij jullie is er in de tussentijd nog wat bij gekomen? Hier nog geen geluk helaas
Als ik zo vluchtig kijk lijkt je eisprong gisteren te zijn geweest...dus dan ben je precies op tijd gestart toch? Ik begin altijd zodra mijn temp duidelijk omhoog gegaan is, dus ik hoop morgen!
Even heel ego... Maar ik voel me zo gek... Ik zit pas 3dpo, dus het kan niks zijn, maar vanmorgen had ik hele rare tepels (zoals bij al mijn zwangerschappen) ze zijn ook extreem gevoelig. En ik voel me raar, emotioneel... pff, dit wordt een lange wachtbank vrees ik...
Ja echt super naar. Was gisteren de hele dag down. Vanochtend tempen met hart in mn keel. Wilde het ziekenhuis al gaan bellen voor een echo, maar gelukkig dus toch goed nieuws. Goed dat je wacht tot donderdag, ik ben benieuwd!
Ja ik wilde niet starten voor ik zeker wist dat mn eisprong geweest was. Zeker vanwege mn cyste vorige maand en omdat mn temp onbetrouwbaar wordt met de utro. Maar ik denk zelf dat ik 3 dpo zit, omdat ik al zeurderige onderbuik, rug en gevoelige borsten en minder slijm heb sinds twee dagen, en het ook beter past bij het beeld van mn ovulatietesten. Maargoed we wachten het maar af. Houd er met testen en met het doorgebruiken van utro wel rekening mee dat ik mogelijk pas op 1 dpo zit.
Hopelijk een goed teken Nonma! Dat wachten is killing he! Gelukkig kunnen we elkaar er doorheen trekken. Hopelijk een hele roze lijst deze maand.
Jaa wie weet! Hihihi Mijn man denkt deze maand echt van niet, Maar op de een of andere manier heb ik zo'n ontzettend sterk gevoel dat het raak is... Voel me gewoon anders, maar wat er anders voelt of waardoor het komt ? Echt geen flauw idee.. hoop van een plakkerd 🙈😍 Al die 'synptomen' zijn ook zo gekmakend 😱 Onze nod is trouwens op dezelfde dag.. Jij ook de 25e toch ?
Goed zo meis! 🙆 Mij is het niet gelukt om me in te houden vanmorgen... Omo wit of course haha Ga me nou echt inhouden tot 8/9dpo 🙈
Blij om te horen dat je weer in je happy place bent 😊 En awesome dat je temp alsnog is gestegen! 😄 Ga heel hard voor je duimen moppie
Thanks Flupske! Ben er zo van opgeknapt. Nu hopen dat het weer lukt en een keer goed gaat voor de verandering. Haha ik dacht dat ik testdrang had, maar jij wint! Maar je weet wel vrij zeker dat je nu 5 dpo zit toch? Want dan kan je nog helemaal niet positief testen, zelfs niet als je zwanger bent van een zesling. Komt ook omdat 5dpo de eerste dag is van een mogelijke innesteling (meestal tussen 5 en 10 dpo) en daarna gaat je lijf pas hcg aanmaken en pas een paar dagen later is dat zichtbaar op een test. Hopelijk volgende week wel een tweede streep voor jou.