Is niet ego hoor hihihi Klaag maar lekker raak 😄 Wat je zegt klinkt wel herkenbaar, voel me ook raar, anders, valt ook niet goed uit te leggen Tepels zijn heel iets gevoelig, vooral als ik er zachtjes in knijp zeg maar... Heb ook vage dikke witte korrelige afscheiding (sorrry voor de smakelijke details) Wanneer is jouw nod?
Hahaha jaaaa ben veeeelste vroeg 😂😂😂 Maar kon me echt niet inhouden Heb het een paar keer gehad, testen gewoon uit pure oprechte testdrang waar ik keihard aan toe geef 😂😂 Elke maand weer een worsteling met mezelf hahaha
Super spannend dat er al meiden binnenkort mogen testen. Ik duim voor iedereen. Hier nog steeds licht grieperig, keelpijn en enorm moe. Ga het liefste nu naar bed maar moet tot 17.00uur werken.
Ah balen moppie 😧 Veel beterschap gewenst 🍀🌹🌞💖🙆 Hoop dat je je snel beter voelt 😙
Jaa klopt 😊 haha zag net dat jij al getest hebt 😂 Nu dus 4 dagen wachten? Ga je dat volhouden? 😜 Ik wacht zeker tot donderdag, mits ik geen bruine afscheiding heb de dagen ervoor. Anders hoef ik sowieso niet te testen Oh ik heb helemaal geen gekke afscheiding ofzo, alleen steek. Dus begin steeds meer te twijfelen of mijn ei niet gewoon laat is.
Ik denk dat ik me grieperig voel vanwege een eventuele bevruchting/zwangerschap. Dit had ik bij me zoontje en mk ook. Ik kan pas testen na 27-8 ivm spuiten en wil niet meer een teleurstelling...
Gek he?? en het kan helemaal niet want ik zit pas 3dpo FF zegt 27/8 mijn NOD maar ik denk zelf 25/8 omdat ik bijna altijd een LF van 12 dagen heb... misschien dat ik dit weekend een testje doe om van de testdrang af te zijn
Spannend meiden! Hoop zo voor jullie dat het raak is, jullie hebben lang genoeg gewacht en verdriet gehad 💋 Hier sinds vandaag wat vlagen van misselijkheid...
Hihihi jaa kon me met geen mogelijkheid inhouden hoewel ik wist dat het nog veelste vroeg was 😂🙈 Betwijfel of ik het kan volhouden, maar wil nu echt proberen te wachten 😱 Snap dat je dan wel twijfelt.. nog andere dingen gemerkt die wijzen op een laat ei ?
Ja gek is dat wel, maar ik geloof ook ergens dat een vrouw soms aan kan voelen dat het raak is.. Mijn moeder vertelde dat ze het bij mijn broers ook al voelde nog voor de innesteling, ze wist het gewoon zeker en waarom kon ze niet uitleggen 😰 Ik heb dat nu, dus heb ergens goede hoop hihi
Nee eigenlijk niet, want heb niet meer slijm ofzo, juist minder zoals altijd na m'n ei. Naja nog maar een dikke week en dan weten we het 😜
Hihi dankje Flupske!! Mijne draaien ook voor jou wat bijzonder dat je gevoel dat zegt? mijn gevoel zegt ook dat ik zwanger ben maar ja bij me dochtertje had ik pas op me NOD positief getest en daarvoor alleen maar negatief toen was ik elke keer zo verdrietig
Hallo dames, Hier nogal dom geweest.. sinds vanochtend steekjes onderin en wat vreemd gevoel.. ik dacht ik doe een midstream van sensitest, maar ik zag een heel heel heel vaag lijntje. Daarom een uur later en kv 2v5 gedaan en nu zie ik een licht streepje na 10 minuten.. test is nog niet droog. Het is zo vaag dat ik het niet goed op de foto kan krijgen. Misschien toch eerder eisprong gehad ofzo. Heel vreemd. Nu maar even wachten met opnieuw testen whahaha dom dommer domst!!!
@friesland ach meis toch rustig aan hihi ik had gister ook precies hetzelfde als jij ik ga nu echt proberen te wachten tot vrijdag want je maakt je eigen alleen maar onzeker!
Pffff dat je het inhoud, sta nu al te shaken!!! hij is heeel wazig maar ik zie m echt! Petje af dat jij je zo in kan houden.. topper