Ik wist het bij mijn zoontje ook zeker... maar wel pas een week voor NOD, dus rond 7dpo ofzo... de laatste twee zwangerschappen zijn zo vreemd verlopen dat ik die niet als graadmeter wil gebruiken, maar ik weet wel dat mijn tepels er precies uitzien als alle drie de keren dat ik zwanger was... strange... pff nog maar 9 dagen wachten:S
Ik zie m in het echt al amper.. laat staan op de foto. Maar dit is m. Het lijkt eerder een soort gloed dan echt een streep Bekijk bijlage 510108 Edit: nee op deze foto zie ik niks! Kwaliteit is ook wel slecht zo zeg..
Ik zal is kijken op mijn iphone daar zit zo'n test checker ik zal is kijken of het streepje beter omhoog komt erdoor
Ik zie m in het echt ook alleen met veel moeite.. weet zeker dat mijn man hem ook niet ziet! (Dat was de vorige 2 zwangerschappen overigens ook zo whaha) Roosie, spannend!!! Ben echt benieuwd
Hou dames, mag ik met jullie meekletsen? Ik heb een aantal maanden wat afstand genomen van het NOD forum om zo iets meer rust te creëren. Toch kriebelt het meekletsen weer dus meld ik me weer aan! Ik ben 30 jaar en zit alweer in ronde 9 voor ons tweede kindje. Mijn NOD is 25 augustus, en zit nu ongeveer op 4/5 dpo. Deze ronde geen ovulatietesten gebruikt, maar wel fanatiek geklust rond de vermoedelijke eisprong. Voel van alles, maar nog niks aantoonbaars voor een eventuele innesteling, wat natuurlijk heel normaal is. Het enige wat anders is, is dat ik nagenoeg geen afscheiding heb. Normaal heb ik altijd wel een beetje. Dit symptoom had ik nog niet gehad dus kan ik bij het rijtje van symptomen die weinig zeggen zetten 😉 Hopelijk veel roze deze maand!
Kan me wel voorstellen dat je daar verdrietig van word ja.. Negatieve test is nooit leuk 😟 Ga je wachten met testen tot je nod ?
Hihi nee ga niet wachten ook al weet ik dat het niks te zeggen heeft net als de vorige keer maar kan me testdrang gewoon niet inhouden hihi en het heeft ook wel wat spannends elke test
Hihihi hoe bedoel je testdrang 😂😈 Spannend joh hopen dat het niet de verbeelding is die spreekt dat het streepje donkerder word aankomende dagen 😁