Dus ik wil wel op twijfel/tuurtest hihihi had namelijk van me dochtertje op nod nog geen knaller maar toen wel positieve clear blue test
Hihihi dankje meiden ik heb hem nog even wat donkerder gemaakt de foto missxhien zien jullie hem dan beter
Jaa roosie die bewerkte foto's zie ik ook wel wat in terwijl ik geen tuurder ben. Hoop voor je dat die gaat oplopen
Spannend roosje ik zie ook wel wat op deze. Hopelijk lopen ze mooi op. Dit is die van mij 9 dpo 11 dagen na ovitrelle.... Ik zie m duidelijk maar morgen weet ik meer want dan kan ik zien of je oploopt of niet.... Spannend!
Dankje nonma Ik zie ook wat Sophia spannend he!! Ik vanmorgen een boterham pindakaas op en misselijk joh en ook veel afscheiding (sorry) nog steeds
Het lijkt er toch echt op dat kruidvat op sommige testen voor gedrukte streepjes heeft. Gister toch echt wel een lijntje zichtbaar en nu niet. (Onderste is van vanmorgen) Op de foto is t niet te zien. Ik voel me in ieder geval behoorlijk dom zo vroeg te gaan testen..hopelijk zijn mijn kansen voor deze ronde nog niet verkeken 😓 Bekijk bijlage 510186 Sophia ik zie m ook! Hopelijk loopt ie. Ik ga hard duimen
Spannend sophia. Hopen dat hij oploopt. En bij jou zie ik hem ook weer roosie. Hopen dat hij steeds duidelijker wordt. En de eerste op tuur test. Leuk. Friesland. Zie idd niks erop.hoop dat je de moed er nog een beetje in kan houden. Ik heb het ook wel gehad idd met kruidvat testen. geloof het voortaan pas als hij echt mooi roze is en ik niet hoef te turen. Hi
Mag ik ook op de lijst? LaDebs, NOD 23-8, ronde 19, 2e kindje. Gisteren voelde ik me ineens zo zwanger, toen ik het zei tegen mijn man schrok ik er zelf van. Geen idee hoe je dat moet omschrijven. 6 dagen voor NOD nu, heb na al die rondes nu wel geleerd om gewoon m'n NOD af te wachten. De testen liggen overigens al wel klaar hoor😅 We zijn dus bezig voor een tweede die er betrekkelijk langer over doet dan zijn/haar grote zus, zij was er in ronde 1. A.s. vrijdag hebben we ons eerste gesprek bij de huisarts.
Oh heerlijk meis 😄 Geniet van je welverdiende vakantie 🙆🙆🙆🙆 Hoop voor je dat ze mooi gaan oplopen
Hihi grappig want dat gevoel is hier ook zo sterk aanwezig 🙈 Kan het ook niet goed plaatsen, voel me gewoon anders Ben heel erg benieuwd of het idd ook raak blijkt te zijn