NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Welkom Amintah, wat een heftig verhaal! Hopelijk snel een plakker voor jullie!

2. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Hoi allemaal, na maanden meelezen op de site zou ik ook graag mee willen kletsen, ik merk dat mijn omgeving me gewoon wat minder begrijpt, met uitzondering van mijn man natuurlijk...

Nicole, eerste kindje, twee miskramen sinds afgelopen maart (1e in week 9 en 2e in week 6). Nu weer eerste ronde na de laatste miskraam. NOD weet ik niet precies deze ronde omdat mijn eisprong 5 dagen eerder was dan normaal, op 11 aug... Cyclus zal wel een beetje in de war zijn.
    We leven tussen hoop en vrees momenteel...

Deze ronde nu pijnlijke boobs en heel moe!

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    #703 Friesland90, 18 aug 2016
    Laatst bewerkt: 18 aug 2016
    Wat heftig!! Hopelijk mag het voor jullie snel raak zijn!

Nicole, welkom.. spannend, hopelijk is het snel raak en gaat het goed..

Roosie en Sophia, voorzichtig gefeliciteerd!!! Ik zie ze allebei duidelijk bij jullie. Hopelijk lopen ze nog mooier op..

4. Amintah

Amintah Lid

27 jul 2016
    33
    0
    0
    Dankje Nonma & Friesland90 !
    Ik hoop vooral op eens een echt plakkertje te hebben ipv miskramen.. mij geen probleem als het wat langer duurt, maar ik wil vooral dat de volgende eens echt blijft plakken zoals het hoort :)

Ik probeer altijd positief te blijven, al zijn er momenten dat het heel erg ver te zoeken is!

5. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Amintha welkom hier. Wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je snel een dikker plakker hebt.

6. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Jeetje wat heftig amintah 🌹
    Hopelijk ben je snel zwanger van een gezellige plak baby 😊
    😙

7. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Welkom Nicole 😊
    Hopelijk is het ook voor jou snel raak meis

8. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Amintah &#127801; wat een heftig verhaal hopelijk werkt het allemaal goed wat je nu doet en hopelijk ben je snel gezond zwanger <3

9. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    &#127759;
    In het groen &#12775
    En volgens mij zag ik van roosie en sophia een positieve test langskomen.. hoop voor jullie dat ze mooi gaan oplopen dames &#128150;

10. Nicole4Sure

Ah Amintah, wat heftig zeg... En wat knap dat je er zo positief in staat! Persoonlijk vind ik dat echt heel moeilijk!

Wanneer ga je testen?

Ik had steeds 13 dpo een positieve test maar ik denk dat ik tot de 26e wacht... dan ben ik vrij namelijk >.<

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Kan ik water bij m'n test druppelen? Hij word nu zo geel....

12. s89

s89 Lid

15 aug 2016
    6
    0
    0
    NULL
    provincie utrecht

ik denk het niet maar weet het niet zeker.

13. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Dat jan sowieso wel maar ik weet niet of t helpt tegen het gele..

Hier het gevoel dat het niet raak is. Af en toe wat menstruatie krampjes en steekjes onderin. Net als vorige maand. Ik weet nog bij mijn 2 jongens dat ik dan de maand als het raak was juist nergens last van had. Echt helemaal niks..
    Heb in ieder geval weer testen op voorraad. 2 doosjes 2v5 en 2 predictor early. Heb ik ook direct wat voor volgende maand.
    Wij gaan zondag een test doen (9dpo)

14. s89

s89 Lid

15 aug 2016
    6
    0
    0
    NULL
    provincie utrecht
    ik ben nu 10 dpo / 5 dagen voor nod

wanneer zou ik het beste ( liefst zsm :D) kunnen testen ?

denk dat 2v5 kruitvat beter is als action?

ben benieuwd wanneer jullie gaan testen.

15. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Ooh meis helemaal jou verhaal over t hoofd gezien &#128554;
    Wat een verdriet allemaal hopelijk gauw goed nieuws &#10084;&#65039;

16. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    &#127759;
    In het groen &#12775
    Ja ik vind die van kruidvat beter...
    Je zou in principe vandaag al kunnen testen,
    Moet je even 2 uur niks drinken en niet plassen.
    Alleen het kan zijn dat je nu nog niet positief test, zou dan gewoon op je nod weer testen als jenog niet ongi bent geworden

17. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    &#127759;
    In het groen &#12775
    Spannend Friesland!
    Mijn duimpjes draaien wat harder &#128522;

18. Amintah

Amintah Lid

27 jul 2016
    33
    0
    0
    @swimming @Flupske @Babywish2016 dankjulliewel dames! Lief van jullie, ik hoop het voor ieder van ons hoor!

@Nicole heb al genoeg traantjes gehad hoor, ieder miskraam zat ik 2 weken thuis en die heb ik ook echt nodig gehad. Maar door de osteopaat & acupuncturist heb ik mijn positieve instelling terug gevonden. Heb dankzij hun ook het gevoel dat ik nu echt geholpen word! Wat wel straf is, want ik geloofde er eigenlijk in het begin helemaal niet in :p Acupunctuur werd voorgesteld door een professor in Leuven in herhaalde miskramen en onder het motto "baadt het niet, dan schaadt het niet" heb ik me er toch aan gewaagd. Nu de 3e cyclus met acupunctuur ter ondersteuning en mijn laatste menstruatie was al een wereld van verschil! Ook mijn temperatuurcurves zien er alsmaar beter uit :D
    Ik test normaal gezien de 29ste, misschien de 28ste. Voor het eerst sinds lang heb ik geen idee wanneer mijn NOD echt valt. We waren van de 9e tot de 15e op reis zonder thermometer of ovulatietesten, en aangezien ik mijn MS kreeg op 1 augustus is dat dus ook cd9 tem cd15 :p en CD16 nam ik mijn temperatuur en dat was overduidelijk een post-ovulatie temperatuur. Ik gok dat het op cd13 was, maar ben dus helemaal niet zeker :D dus cd28-29 zal wel volstaan! Ik ben de testdrang fase alweer voorbij :p
    Al hoop ik erg stiekem dat de acupuncturist me volgende woensdag meer kan vertellen. Ben eens benieuwd of ze dat kan! Ze zei dat deze ronde er op of er onder was, ik ben nl dinsdag flink ziek geweest, dus als er een bevruchting was & die heeft die bacterie doorstaan & kan innestelen, dan zal eht wel een plakkertje zijn denkt ze ! En als die het niet doorstaat is het mss maar beter zo, vermits het dan toch geen sterke eicel zal geweest zijn dan. En ik hoef niet nog eens een mk :)

19. Amintah

Amintah Lid

27 jul 2016
    33
    0
    0
    ik vind die van de kruidvat ook erg goed! Bij mijn laatste mk heb ik er op 9dpo al erg licht positief mee getest, oeps :D

20. Nicole4Sure

Dankjulliewel allemaal voor de lieve wensen, het liefst zou ik voor iedereen willen dat het meteen lukt! Heel veel geluk gewenst voor iedereen, zowel met de zwangerschappen (gefeliciteerd dames!) als met het wachten op een positieve test. Wat duurt het toch altijd lang he!! Het zou makkelijk zijn als er na de seks gewoon een belletje afging ofzo ;)

Ik heb er juist wel een goed gevoel over deze ronde maar dat heb ik vaker gehad haha. Ik ben ook echt zo'n piekeraar die elk steekje en symptoom in twijfel trekt (mijn lichaam houdt me vast voor de gek!).

Gelukkig een weekendje weg vanaf morgenochtend tot zondagavond. Maandag t/m donderdag werken en volgende week vrijdag testen als ik niet og ben geworden natuurlijk...

Deel Deze Pagina