NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Zit 7dpo maar heb geen computer dus doe alles via me telefoontje en die heeft niet zoveel zin om mee te werken 😧
    Ben hele tijd aan t proberen
    ....zucht... ik en techniek gaan niet samen hihi

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    @amintha kan van een innesteling komen.

Mijn nod is 27 aug 😉

@flupske succes

3. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Ohh Amintah... dankjewel voor je verhaal! Ze gaan bij mij in elk geval van binnen gluren en bij beide bloed afnemen. De zaadjes worden in eerste instantie niet gecontroleerd, precies om dezelfde reden. Aan de ene kant kijk ik er tegenop maar ik wil ook wel graag weten dat er niets aantoonbaars is... Of juist wel en makkelijk te verhelpen met vitamines ofzo...

Hier ook geen tot weining bm slijm 7dpo, wel wat dik creme achtig spul als ik van binnen voel... was idd bij de vorige keren ook zo. dat in combi met de pijnlijke boobs geeft een sprankje hoop haha.

Ik duim voor iedereen!!

4. Nicole4Sure

Flupske, ik ben wel benieuwd naar je test hoor!!! Hoop dat je hem er op krijgt :D

5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ik wacht in spanning Flupske hihihi:D anders kun je misschien in negatief zetten? Welke telefoon heb je?

6. Amintah

Amintah Lid

27 jul 2016
    33
    0
    0
    @swimming Oh dat is maar 2 dagen voor de mijne :D

Klinkt leuk dat het van een innesteling kan komen, maar is 4-5dpo niet wat vroeg? Kan natuurlijk wel als ik er helemaal naast zit met mijn 4-5 dpo maar dat het mss 6dpo is.. Had men eerste vruchtbare slijm op CD10 al, maar de echte "goesting" was vooral cd12-13... je kan wel een punt hebben dus!

@Nicole eerlijk gezegd had ik gehoopt dat ze iets vonden dat te verhelpen was... dan had er een oorzaak & oplossing geweest ipv altijd de woorden "je hebt pech" te horen :/
    in elk geval wil ik je veel succes wensen ! Hoop voor jou dat als er iets uit de onderzoeken komt, dat het maar iets simpel op te lossen is !

Hier trouwens altijd genoeg cervix slijm zonder ooit te moeten gaan voelen :S Ik ga nooit voelen, ik zie het altijd als ik naar toilet ben geweest bij het afvegen...

7. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Yesssss eindelijk 😄😄😄
    Hoop dat me tuurtje na uploaden nog te zien is 🙈
    Manlief ziet hem ook 🙆😍

Bijgevoegde bestanden:

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier een voortraject van stoppen met de pil tot zwangerschap eerste kind van 2jaar. Wat gingen wij door een ellende heen. Maar nu toch de wens voor een 2de en de rust dat je gelijk mag beginnen met de behandeling is fijn en een meewerkende gyn.

Nu hopen dat het net zoals bij ons eerste kind de 3de ronde raak is.

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Flupske ik lijk hem ook heel licht te zien. Hoeveel dpo ben je nu? Wanneer test je weer?

10. Amintah

Amintah Lid

27 jul 2016
    33
    0
    0
    Flupske ik denk ook wat te zien... :eek:

11. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Wauw wat een positiviteit allemaal! Als t zo doorgaat wordt t een hele roze maand😍😍😍

12. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Ik zit vandaag op 7dpo
    Heb ik 4/5dpo denk ik mijn innesteling gevoeld, had vage krampjes ter hoogte van bm
    Vanaf die dag ook wat last van vage 'symptomen' zoals maagzuurboertjes, vanmorgen maar wc moeten rennen
    sinds een dag of 2 Vage zeurderige lage rugpijn en savonds erge hoofdpijn
    Dus heb wel goede hoop hihihi
    Ga morgen weer testen 🙌🙆🙌

13. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Is wel heeeel vroeg he 7dpo.... Hoop voor je dat ie morgen duidelijker is🙏🏼😀

14. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hahaha jaa ik weet het is nog mega vroeg
    Ben al vanaf 5dpo aan het testen...
    Hoe bedoel je testdrang hihi 😶😶😶

15. Nicole4Sure

Ik zie ook wat hoor!! Waauw 7 dpo durf ik echt niet te testen haha, maar ik begin toch ook al vroeg hoor met 10/11 dpo. Had bij de miskramen niet veel zin maar toen bleven de testen ook maar heel licht. Ik heb nog wel wat testen liggen en het begint alweer te kriebelen maar ik heb mezelf beloofd pas volgende week vrijdag te testen....

16. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hihihi jaa ik heb ee elke maand de grootste moeite mee om me in te houden dus geef er maar gewoon aan toe 😂
    Begin meestal op 5dpo al met testen, de eerste ronde begon ik op 3dpo al puur uit spanning 😂😂😂

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Flupske ik zie hem hoor !:D zo zag mijne er ook uit 7 dpo hihi

18. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Ohh echt?! 😍😍
    Dat geeft zeker goeie moed hihihi
    Als ik hem naast die van gister leg zie ik ook vrij duidelijk verschil dus pfffff ik vind het echt super spannend nu 😱

19. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.187
    426
    83
    Vrouw
    Brabant
    Spannend Flupske! Wij hebben dezelfde dag NOD maar ik durf het nog niet aan...

20. Cabover

Cabover Niet meer actief

Hoi dames, vraagje. Ik heb sinds gisteren andere afscheiding. Het is nu heel slijmerig geworden. Het voelt van onderrn nat maar kan het niet echt terug vinden in m'n onderbroek;). Beetje zoals je de paar dagen voor je allervruchtbaartse slijm hebt. verdr heb ik echt onzettende koppijn vandaag. Omschrijf het als "kater" hoofdpijn. Deze hoofdpijn had ik ook op de eerste dag van de pilstop. Maar ik herken het ook van mijn vorige zwangerschap. Hebben jullie dit ook? Ik ben nu denk ik 9 a 10 dpo

Deel Deze Pagina