Hoi hoi, zou ik ook op de lijst mogen? Zit op gsm dus kan niet zelf aanvullen. 24jaar, 1ste kindje, 1ste echt ronde, vorige ronde vooral veilig gedaan, dus kan die niet meetellen. Nod is 30/08 en zit nu op 4dpo als mijn cyclus klopt natuurlijk.
♡��♡NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016♡��♡ 22. (5) Belbail - 22 jaar - 1e kindje - ronde 2 Denneke - 20 jaar - 1e kindje - ronde 2 Roosie91 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Sophia89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde ? MMM 4e IUI Twinperfect - 35 jaar - 3e kindje - ronde ? 23. (4) Marb - 33 jaar - 3e kindje - ronde 1 Romantic - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 s89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 LaDebs - ?? jaar - 2e kindje - ronde 19 24. (1) Kimm17 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 12 25. (3) Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 1 Flupske - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 PrincessP - 30 jaar - 2e kindje - ronde 9 26. (5) Friesland90 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 2 Wolkje88 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Ceesje - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 Bernese - 24 jaar - 1e kindje - 5e ronde na mk Nicole4Sure - 31 jaar - 1e kindje - 1e ronde na mk 27. (6) Nonma - 33 jaar - 2e kindje - ronde 1 na 2e BBZ Angelina85 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Gootje - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 Swimming - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MMM IUI Frummels - 29 jaar - 1e kindje - ronde 19 (1 na mk) Missiej - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 MMM IUI 28. (2) Liva 89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 JSLN - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 29. (3) Tadja - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 3 MMM IUI (2mk) Amintah - 25j - 1e kindje - ronde 20 (5e na 4e mk) 30. (6) Babyloveyou - 24 jaar - 2e kindje - ronde 7 Babywish2016 - 43 jaar - 4e kindje - ronde ? 3* Zally - 36 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anak2 - 38 jaar - 2e kindje - ronde 4 Maagd - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 LiezlSe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 1 31. (3) Nanoe - 24 jaar - 1e kindje - ronde 3 Vaasje - 29 jaar - 3e kindje - ronde ? Jozefien85 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 17 MMM Utro Buiten de lijst. (1) Joan1984�� Totaal: 39 Wachtbankje (28), Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (5), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Ideaal zo snel... Mijn oudste kwam ondanks voorbehoedsmiddelen.. Alleen laat de volgende nogal op zich wachten helaas
Ja, heel raar en best wel frustrerend.... Als ik ronde 1 zwanger was geworden had ik nu ongeveer een klein mensje in mn armen gehad! Maar niet teveel over nadenken...
Tja, het is nooit een gegeven helaas... Voor mijn zoontje bijna 2 jaar bezig geweest, en nu gaan we alweer het derde jaar in voor de tweede, weliswaar 2 keer zwanger geweest in een jaar, maar ja...
Het is helaas niet te voorspellen he meiden ik gun jullie heel gauw een mooie positieve test en bovenal een pracht baby!!!💞
Er is inderdaad niks van te zeggen. Menselijk lichaam reageert toch elke keer anders. We blijven nog maar hopen. Hoop alleen niet dat we de MMM moeten, want ik mag geen hormonen innemen... We zullen zien hoe het komt allemaal
Aha! Ik dacht dat het een afkorting was voor een medische behandeling nou hopen dat de mmm ons verder bespaard blijft na de eerste algemene onderzoeken 26sept! Hopelijk dan ong 8 weken :-D
Hey dames Ik was een beetje afwezig.. sorry.. Manlief zit echt in een flinke dip 😢 En dat terwijl mijn tuurstreepje donkerder is vandaag! Heb het voor zijn neus gehouden en gezegd schat we zijn waarschijnlijk gewoon zwanger!! Voel me echt gekwetst en machteloos, zo'n mooi tuurstreepje voor 8dpo en hij doet zo ? 😢 Sorry dat ik zo inbreek maar voel me echt ellendig en moest het even kwijt 😳 Mijn testje bijgevoegd, wat vinden jullie ?
Super mooi streepje voor 8 dpo Flupske ik zie hem zeker!! Ach je mannetje komt er wel uit meis als jij deze maand zwanger bent springt die vast een gat in de lucht!! Dikke knufs
Dankjewel roosie 💖 Ik dacht echt dat ik gek werd joh Hij is misschien nog vaag en beetje onduidelijk maar hij zit er toch echt en gezien mijn 'klachten' en emotionele achtbaan waar ik me momenteel in bevind terwijl ik een best koele kikker ben.. Word om de kleinst dingen emotioneel of ga bijna huilen of ook daadwerkelijk echt huilen, voel me sneller gekwetst en geïrriteerd En dan die spierpijn in me boven benen en het misselijk zijn Pfff morgen ochtend weer testen en hoop echt dat die oploopt joh! Krijg ik manlief hopelijk ook uit z'n dip
Aaaah Flupske Waarom zit ml zo in een dip?? Ik ben echt een hele slechte tuurder 😰 Zie hem dus niet 😓 Aan mij heb je nu dus niks. Maar zou zeggen, doe zondag een nieuwe test, dan is hij vast duidelijker!! Miss vrolijkt hij dan wat op?