Ja snap dat je dan niet meer zo vroeg wilt testen Lijkt me geen fijne ervaring Spannend die steekjes.. hoeveel dpo zit je ?
Duim voor je mee Swimming Flupske Ah ja dan hoeft t niet meer. Maar wat je zegt, ook is het bij beide hoed dan hoeft t nog niet 1,2,3 raak te zijn. Maar miss helpt het huisartsenbezoekje hem. Of heb je dit weekend een knaltest. Maareuh vanaf 5 DPO 😱 Ik zit nu op 9 of 10, geen idee eigenlijk. Maar nog niet getest. Heel miss dat ik zondag een restje waag. Clear blue digitaal??
Dank je! Het is ronde 2! Mijn cyclus is 25 dagen. Heel regelmatig, dus dat is fijn. Ik denk dat ik di, woe of do mijn eisprong heb gehad, dus nu inderdaad op de wachtbank. We hebben geen haast, dus ik maak me (nog) niet druk. Bij de vorige twee ging het heel snel, dus ik zal het volgende week wel heel spannend gaan vinden!
Flupske hadden wij eigenlijk niet tegelijk een positieve ovulatie test? Ik had hem op 11 augustus, maar de eisprong voelde ik op de 12e..
Maar ik ben nu 7 dpo.. dam zou jij dat nu toch ook zijn? Woooh dan heb je echt snel een tuurstreep.. ben echt benieuwd hoe die morgen is
Nice!! Moet je die zondag gewoon gebruiken 😜 Dan is het ook voor hem duidelijk Of werkt hij dan nog niet?
Gefeliciteerd Roosie! Meiden ik ga even een paar dagen stoppen met lezen van dit topic. Ik merk namelijk dat het weer enorm begint te kriebelen als ik al die testen voorbij zie komen en heb echt met mezelf afgesproken dat ik deze ronde niet te vroeg ga testen. Dus ik kom over een paar dagen hier weer bijlezen, reageren en een update geven! Hopelijk dan een heeeeeeele roze lijst!(L)
Meiden, ik hou jullie niet bij hoor Zeker niet nu wel in Frankrijk zitten. Alleen even tussendoor @ Flupske: dpo wil zeggen 'aantal dagen na ovulatie'. Dus als je de 12e je ei hebt gehad dan is de 13e 1dpo etc. Hier vanochtend weer negatieve test, maar heel eigenwijs nog steeds het idee zwanger te zijn. Temp ook hoog. Pff....
Jaa kan me goed voorstellen hoor, groot gelijk frummels! Hihihi tot over een paar dagen 😊 💖
Dankjewel meis! En snap best dat je er rustiger van word om Eventjes niet meer verder te lezen knap vanje!