Gefeliciteerd nog Roosie 😊 En wat balen zeg Sophia zo lang bezig en weer niks diepe respect voor jou zeg!! ❤ Ik zit nu pas 5 dpo ben zo benieuwd of het gaat lukken deze ronde. Was gister echt super moe de hele dag en humeurig al een paar dagen 😆 Vandaag een gezellig dagje Efteling gepland 😊 Succes nog voor de testers die vandaag t miss gaan proberen 🍀🍀
Sterkte Sophie! Ik weet helaas als geen ander in welke situatie je jezelf bevindt. Ik wil je dan ook een hele dikke knuffel geven voor je uithoudingsvermogen en je kracht. En voor nu, vooral niet opgeven 😘 Ik zit nu 3dpo best fijn gezien ik een spiraal had en je vaak hoort dat ze dan eerst heel onregelmatig ongesteld worden, maar ik zit netjes op schema dus dat is enorm fijn! Zijn er nog meiden die vandaag gaan testen/getest hebben?
Oh Sophia, wat balen meid.. Ik ga morgen ochtend testen. Had gister ook een test gedaan maar deze was hartstikke negatief. Heb de hoop toch al een beetje opgegeven nu
Ah das balen zeg! Ik ga kijken of ik me braaf kan inhouden met testen, maar met die cheapass testen van de action wordt het er niet makkelijker op haha
Sjah ik voel meer er 'niet anders' onder. Natuurlijk denk ik: jammer! Maar het is voor mij pas de 1e ronde. Mijn dochter was er ook na 1 ronde al. En mijn beste vriendin is ruim 4 jaar bezig geweest om haar zoontje te krijgen.. IUI 6x, IVF 2x en toen zijn ze op aanraden van de gyn daarna overgegaan op ICSI.. De 2e ICSI was toen eindelijk raak. Maar man man man... Al dat verdriet wat ik bij haar heb gezien. De pijn en tranen in haar ogen toen ik vertelde dat ik zwanger was toen.. Nee hoe gek het ook klinkt, ik vind het voor nu best zo. Ik weet ook dat m'n vriendin over een weekje terugplaatsing heeft van de cryo die nog voortgekomen is uit die laatste ICSI. Ik hoop van harte dat zij nu tegen mij kan zeggen straks dat ze zwanger is. En dat ik 'gewoon' even op mijn beurt moet wachten Marb, ik duim heel hard mee dat je alsnog een late positieve test mag hebben! 💋
Snap ik helemaal hoor! Herken het ook wel. Altijd direct zwanger, wel een aantal miskramen gehad. Maar ik ken dit dus eigenlijk niet: een negatieve test Maar misschien dat ik niet meer zo vlug hcg aanmaak als voorheen ofzo. Net een ovulatietestje gedaan en die is weer bijna positief. In elk geval veel donkerder dan normaal buiten de piek. Ik blijf dus nog even eigenwijs, heel stom misschien. Ik heb nu alleen maar testjezelf testjes bij me op vakantie, dinsdag als ik niet ongesteld word wil ik een Kruidvat testje doen. Hopelijk dan toch positief inderdaad. Maar ik herken je gevoel van 'nederigheid' heel erg hoor! En nu is afwachten nog 'leuk'.
Hier sinds gisteren bruincerlies. Vandaag nog steeds. Nu 11 dpo. Hopelijk zet menses wel door. Snap er niks van, vroeger Alrijd LF van 14 dagen. Missxhien nog ontpillen? Nu pas ronde 1. Vorige keer in 1 keer raak dus weet niet zo goed. Alle kwaaltjes die ik vorige week had (misselijkheid, pijn in onderbuik en moe en emo) allemaal iver. Alleen nog super katerachtife hoofdpijn
Sterkte Sophie! En balen Romantic en Marb.. Hier nog niks bijzonders. Af en toe wat krampjes. Alleen wat anders is, is de afscheiding. Heb bijna niks? Normaal altijd wel meer, nu alleen wat rond de bmm, wat lijkt op vruchtbaar slijm... Kent iemand dat? Ben nu ongeveer 8dpo. Nog testers vanmorgen?
Pff ik snap het even niet meer zo goed Heb mega onrustig geslagen, moest er 5x uit omdat ik heel nodig moest plassen en heb hele vage eng realistische dromen gehad. Vanmorgen dus niet echt met ochtend urine kunnen testen en de plas maar 2 uur opgehouden + niks gedronken.. Me tuurstreepje is amper donkerder dan gisteren 😧 Komt dat dan omdat het geen ochtend plas is ? Of misschien is hcg nog niet verdubbelt ? Moest vanmorgen wel weer rennen naar het toilet omdat ik moest overgeven en de spierpijn enz is ook nog sterk aanwezig Zal zo proberen fototje bij te voegen
Eigenlijk wil ik nu me plas ophouden en over 2 of 3 uurtjes de Cleurblue al doen ipv te moeten wachten tot morgen Maar ga me echt inhouden! Straks ben ik wel zwanger maar test ik te vroeg, zou beetje zonde van de centjes zijn helaas.. Moet echt wachten tot morgenochtend en hopen dat ik beter slaap vannacht
Dat slecht slapen Flupske heb ik dus ook en wel 4 keer eruit om te plassen bah ik zou morgen ochtend pas weer testen idd! En proberen s'nachts je plas dan maar op te houden🙊
Ja kreeg dat vannacht echt niet voor mekaar Blaas heeft nog nooit zo op knappen gestaan T voelde ook elke keer alsof ik echt een flinke plas moest maar was maar heel weinig echt gek
Dromen zegt bij mij niks helaas. Ik droom heel veel heel raar... Zoals ook vannacht weer... Plassen doe ik ook al vaak... Soms een beetje misselijk maar niet noemenswaardig.. Vervelend Flupske dat je nog niet meer weet..
Hier een foto van me testje Zien jullie verschil met gisteren ? Zien jullie er überhaupt iets op ? Heb maar tegen manlief gezegd dat ik nog niet getest heb, straks raakt hij nog meer in z'n dip
Ik zie wel wat meis! Maar weetje hcg verdubbeld met 48 uur dus je moet hem eigenlijk met eergisteren vergelijken