Marb of weet je toevallig een antwoord? Of heb je mijn vraag over t hoofd gezien.. Ik zag t zelf over t hoofd
Friesland spannend ik zie wel iets denk ik. En HG afschuwelijk hier de vorige keer ook gehad. Ben behandeld met med.aan infuus was echt niet tof. Maar goed een mooi meisje ervoor terug. Sophia wat rot hopelijk wil je gyn meewerken aan nu het ivf traject in. Ik heb er te weinig verstand..wanneer kom je daar anders voor in aanmerking? Na hoeveel keer iui? Swimming herkenbaar hier ook altijd koud tijdens zwangerschappen. Flupske vervelend dat je man in zo een dip zit hopelijk snel een duidelijke test zodat je man het goed ziet en snel uit zijn dip is. Hier nu 4dpo en merk niets kan ook nog niet natuurlijk. Nog 4 dagen voordat ik de eerste keer ga testen
Spannend meiden! Ben benieuwd hoe het er volgende week voor staat. Ik blijf meelez(v)en met iedereen! Ik las dat iemand bij zwangerenkids testen besteld had die hetzelfde zijn als de Kruidvattest 2v5. Welke moet ik dan hebben? De zwangerschapstest van Wondfo, de zwangerschapstest cassette of de uiterst gevoelige zwangerschapstest cassette?
Thanks Roosie! Wat is het verschil? Friesland, ik zie je testje nu pas! Maar ik zie er zeker iets op! Lijkt ook roze op de foto.
Het zijn precies dezelfde als Kruidvat 2 voor 5 en die andere dipsticks staat op uiterst gevoelig maar is minder gevoelig als Kruidvat want ik had daar pas later een streepje op (ik heb weleens gelezen dat Kruidvat al reageerd bij een hcg van 8, die gene was bloed wezen prikken dus wist haar hcg gehalte exact)
Heeft ze echt rodehond of heeft ze klachten? In principe is iedereen tegen rubella gevaccineerd. Wat voor klachten heeft ze?
Ik heb daar vandaag 6 voor 8,50 besteld. Van Certain. Zit dan een gratis bij van Wondfo. Kijk wel of ze goed zijn
Top Princess! Ik wil ze van de week bestellen. Scheelt me een ritje Kruidvat . Ik had geen idee dat dit dezelfde zijn, handig! Poeh, ik was er zo rustig onder, maar nu wil ik wel heel graag dat het volgende week is 😅. Al die testjes hier, nu wil ik ook!
Ja vind het altijd zo vervelend om ze in een winkel te halen. Verkoopsters kijken je toch even aan. Plus stel er komen net bekenden langs, wat ik al een paar keer heb gehad. Tsja, dat heb je met landelijk wonen.. Sommige verkoopsters kennen me ook, dus altijd zo'n gezoek van wanneer kan ik ze halen.. Ik zit door al die testen te twijfelen of ik morgen zal testen. Vl is tegen te vroeg testen, maar wachten is zo moeilijk😜
Dat heb ik ook hier in dit gat met weinig inwoners. Internet is wel zo handig. Dat vroeg testen is soms ook zenuwslopend. Ik ben geen hcg-bom en testte bij beide kinderen de dag voor nod heeeel licht en pas wat later na nod een knaller. Maar soms kan ik niet meer wachten .
Hee dames ik klets ook weer eventjes mee! Vanmiddag getest met middag urine en zag heeeel licht streepje opkomen zit waarschijnlijk een paar dagen voor NOD, duidelijk weten doe ik het niet. Zijn jullie goede tuurders?
Lekker dan.. Heb ik een negatieve test, zegt m'n man net dat ie toch echt denkt dat ik zwanger ben.. Sukkel 😁