Ja deze maand test ik niet meer tenzij menstruatie uitblijft Voor volgend maand durf ik dat nog niet zo hard te roepen hoor hihihi ken mezelf daar te goed voor 🙈 Vervelend dat je zo slecht slaapt moppie, Hopelijk voor een goed doel 😄
Friesland op de eerste zie ik niks maar op die van de Kruidvat wel. Kun je je test foto's van de kV ff onder elkaar zetten?
Sorry, ik zie echt niets! Maar ben dan ook een slechte tuurder! Zit te twijfelen of ik zo toch even zal testen ja of nee. Wil het eigenlijk niet... Arg, hormonen
Op de predictor zie ik ook niks maar op die van de kruidvat zie ik hem wel en best duidelijk zelfs! Sluit me aan bij swimming.. plak je ze onder elkaar ? Ben erg benieuwd 🙈
Vanmorgen ook een testje gewaagd maar helaas wit. Al vraag ik me af of hij helemaal goed is gegaan. De controle streep was niet zo dik als normaal. Net alsof hij nog niet klaar was met kleuren. Het vakje waar de zwangerschapstreep in moet staan was een helemaal roze waas. Heb foto proberen te maken maar daar is het niet op te zien. Het is misschien ook nog wel aan de vroege kant rond 10 dpo, maar ik hou er al wel rekening mee dat het weer niet gelukt is. Nieuwe testen zijn besteld dus nu maar wachten tot minimaal donderdag..
Wat balen Flupske dat de test nu Omo-wit is zeg! Sterkte.. En bij Friesland zie ik ook alleen wat op die van de Kruidvat. Spannend!
Ik krijg de predictor niet goed op de foto. In tegengestelde tot de kruidvat vind ik dit niet zo'n goede test als ik had verwacht. We zien en dun pennenlijntje, maar geen kleur. Op de kruidvat kun je zien dat ie roze is en is veel duidelijker! Ik kan ze trouwens niet onder elkaar zetten, ik doe alles op mijn telefoon en de kwaliteit gaat dan nog verder achteruit dan zie je niks. Hier nog eentje.. morgen avond doen we een digitale van clearblue Bekijk bijlage 510603
Friesland!! Voorzichtig gefeliciteerd schat! Mijn duimen draaien keihard voor een positieve CB morgenavond 💖
Flupske, wat rot Friesland, ik zie weer wat! Maar misschien krijg ik lijntjes op mijn ogen :-S. Nanoe, wat een shitnacht!! Princess, het zegt inderdaad nog niks. Toch jammer. Ik krijg ook testdrang, maar ik weet dat het niks zal zeggen ala de test negatief is. Ik vermoed dat ik mijn eisprong op dag 14 van de cyclus was en nu pas dag 17. Maar 25 dagen elke ronde.
Bleeegh, mijn temperatuur is nu ook omlaag en weer negatief getest. Zelfs ik kan daar niets positiefs meer van maken Baal als een stekker stiekem Ook al heb ik geen recht van spreken. Het stomme is dat ik echt ontzettend misselijk ben steeds, wat ik wel leuk vond omdat het op een zwangerschap kon duiden. Maar nu ik niet zwanger ben vind ik het alleen maar stom. Bah.
Mooie test moppie hihi die is echt goed opgelopen zeg Marb wat balen! Dikke digi knuff 🌹 Hier mijn opgedroogde testje roosie
Kan er echt met de beste wil van de wereld geen 2e streepje op vinden.. Ga er dus ook maar alvast van uit dat deze maand niet raak is