NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Aah Flupske :( sterkte meid!!!

2. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Dankjewell
    Heb me net even lekker leeggehuild zodat er weer plaats is voor happy feelings, probeer me alleen te bedenken hoe ik het mijn man ga vertellen zonder dat hij verder in dip zakt..
    Wil denk ik wachten tot hij bij de huisarts is geweest en echt begrijpt hoe ingewikkeld het is, misschien dat het dan makkelijker relativeren is voor hem..
    Iemand tips of advies hierin ?

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Ik zou het niet weten meid..moeilijk:(

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dankjewel meiden!
    Flupske ik zie het helaas ook niet maar had je misschien veel gedronken gisteravond? En wanneer is nod ook al weer ? Geen bloed geeft moed zeg ik altijd
    En ja ik zou even wachten totdat hij bij de huisarts is geweest zodat hij het beter kan relativeren

5. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik denk ongesteld te zijn geworden😭😭 :(:( wel heel erg licht maar toch 'bloed':(:( het is echt met afvegen.. kan het toch eventueel een innestelingsbloeding zijn?

6. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    He Meiden, ik heb even terug gelezen. Wat spannend allemaal!

Roosie wat een mooie testen!
    Friesland ik zie al mooie testjes spannend zeg.
    Flupske wat ongelooflijk moeilijk! Ik had het je erg gegund. Mijn man heeft ook een tijdje een dip gehad na onze miskraam. Hij twijfelde heel erg aan zichzelf en of er niks mis was.Inmiddels is hij uit de dip, maar die twijfel heeft hij nog steeds. Erg vervelend om je man zo in een dip te zien. Heel veel sterkte, ik hoop dat het gesprek hem helpt en dat jullie binnenkort een kleintje mogen verwelkomen.

Ik ga denk ik morgen een testje wagen. Heb even terug gerekend bij mijn vorige zwangerschap en heb toen vermoedelijk een late eisprong gehad (had hele wisselende cyclus) positief getest op 9 dpo. Morgen ben ik waarschijnlijk 9 of 10 dpo en heb nu wel een vrij regelmatige cyclus. Nog meer testers morgenvroeg?

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hebben jullie ook zo'n dorst?

8. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hallo, wat en berichten allemaal!
    Voor degene met een positieve test alvast proficiat.
    Bij wie het niet raak is, hopelijk volgende ronde meer geluk! Ik duim alvast voor jullie.
    Voor die op het wachtbakje : hopelijk snel een positieve test!
    Hier zijn de zenuwen niet te houden! Gisteren het nieuws gekregen dat mijn schoonzus zwanger is, gelijk raak in ronde 1. Ben super blij voor hun, maar Zit nu wel ff in een dipje, weet dat er niet echt een reden voor is, maar kan het niet bedwingen. 😞
    Hier vandaag op 6dpo, denk ik, sinds gisteren wat last van acne op mijn kin en zo'n ambetant gevoel in mijn buik. Voor de rest nergens last van, vorige cyclus zeer pijnlijke tepels na mijn eisprong en dat was toen ook alles, maar toen waren we nog niet bezig voor een kindje. Dus weet niet wat ik nu moet denken. 😕😕

9. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Mijn NOD is de 25e, over 4 daagjes al
    Heb gisteravond best wel veel gedronken,
    Kan dat effect hebben op t uitslag ?

10. LiezlSe

LiezlSe Actief lid

22 mrt 2016
    243
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ik heb dit vorige nacht enorm gehad. Maarja, zat toen nog maar op 4/5dpo dus kan bij mij niet echt een teken zijn denk ik.

11. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Flupske, ik zou het niet weten met je man... Wees maar gewoon lief voor hem ;) het is waarschijnlijk gewoon onmacht van hem en dat is de lastigste emotie om weg te nemen. Mijn man huilt echt nooit maar bij beide miskramen was ik toch, naast mn eigen verdriet, helemaal de weg kwijt omdat hij zo in tranen was, vreselijk he. Maar ze tonen in elk geval hun emoties en dan kun je er over praten denk ik maar.
    Wanneer gaat hij met de dokter praten? Ik hoop echt voor jullie dat hij er iets aan heeft. Ga je met hem mee naar binnen?

12. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Bedankt voor je lieve woorden 🌹
    Ben echt blij dat ik jullie hier op het forum heb dames 💖

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dat kan best effect hebben op de uitslag hoor! Wil je vanmiddag nog testen? En je bent nog best vroeg hoor :)

14. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi zeg nooit nooit :D ik ben een positieveling:)

15. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Heb geen testjes meer 😝
    Zit er wel aan te denken om morgen ochtend naar de kruidvat te gaan als we bij de ha zijn geweest en als we thuis komen even een testje te doen

16. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik heb het gevoel dat er bij mij echt iets niet klopt :( heb alle dagen van de vruchtbaarste periode seks gehad en de dag dat ik heftige ovulatiepijn kreeg ook.. en dan nu toch licht bloedverlies (ongesteld?) :(:( moed zinkt me echt in de schoenen :( gister was mijn testje nog heel licht positief. Vandaag van de action omo wit.

17. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Hij gaat maandag (morgen al), hoop ook echt dat hij met een beter gevoel weer naar huis gaat.
    De onmacht en verdriet zijn het lastigst om te zien bij hem inderdaad juist omdat hij altijd optimistisch en positief is maar ja begrijp hem ook wel, het is toch in zeker zin zijn mannelijkheid en trots zeg maar..
    Weet nog niet zeker of ik mee naar binnen ga, denk dat als hij alleen gaat hij zich meer opengelegd of hoe je dat noemt
    Kan even niet op het woord komen 😬
    Jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel

18. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Flupske nu je zo vroeg test kun je het beste alleen ochtend urine gebruiken.

19. Flupske

Flupske Actief lid

24 jul 2016
    418
    0
    0
    🌏
    In het groen &#12775
    Ja dat idee had ik al,
    Denk dat ik morgen m'n ochtend plasje opvang in urine container en gelijk als we thuis zijn testen met de "oude" plas
    Kan dat ? Moet potje dan ook in koelkast of kan gewoon kamer temperatuur voor hooguit 2 uurtjes ?

20. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Volgens mij kun je dat doen en gewoon op kamer temperatuur.

Deel Deze Pagina