Herkennen jullie dit ? Heb na elke maaltijd een misselijk gevoel en moet dan veel boertjes laten, ook lijkt het eten hoog te blijven zitten en zakt heel traag
Hihihi heel herkenbaar die testdrang 🙈 Moeilijk hé het ene moment denk je naah ik wacht nog T volgende moment denk je jaaa daag 😋 Gewoon doen wat goed voelt 😁
Zeker en vast. Heb hier sinds vrijdag ook last van. Maar zit nog maar op 6dpo dus bij mij heeft het wss een andere oorzaak
Hier nu minder bloedverlies wel beetje tussen licht en donker in dus hoop dat het niet nog meer wordt🙏🏻 Erg spannend nog voor een hoop hier! 🌹🌹
Ik duim mee kleinmeisje!! En Flupske ik boer ook veel en gauw misselijk hihi En ja die testdrang is hier ook altijd zeer aanwezig haha
Flupske dat had ik de eerste keer ook, zo veel boeren niet normaal! Laatste keer had ik juist veel maagzuur na elke maaltijd, dat heb ik nu ook... Morgen veel testers volgens mij! Ben benieuwd!
Kleinmeisje mijn duimen draaien ook. Hier een rommelende onderbuik. Dacht dat het door de dunne ontlasting kwam maar het gaat niet weg na het poepen.
En ik heb nog steeds zo'n honger 😰 2 of 3 dagen geleden begonnen en me sindsdien niet vol gevoeld Buik blijft rommelen en dat knagerige honger gevoel houden Hier ook al een paar dagen veel maagzuur boertjes Vind t zo spannend!! 🙈 Morgen zijn er idd best veel testers, Wie gaan er allemaal testen morgen ?
Kan iemand mij uit de lijst halen? Ik kom eerstvoorlopig even niet meer op het forum. Wil gewoon even rust! Er minder mee bezig zijn en even wat meer ontspannen! Voor degene die zwanger zijn, ik hoop op een fijne zwangerschap en dat jullie over een maandje of 8 een mooi wonder in jullie armen hebben! Voor degene die niet zwanger zijn, ik hoop dat het snel komt voor jullie!
Wat spannend hier nog! Ik ga morgen nog is testen en als die nega is dan weet ik genoeg. Overigens wel echt gevoel alsof ik niet echt ongesteld ben.
Groot gelijk meis 🙈 geniet van de rust en ontspanning en hopelijk ben je zwanger als je weer terugkomt 😊🌹
Ja hier hetzelfde, Koop morgen 2v5 en een earlypredictor van kruidvat Zit morgen 3 dagen voor nod als die early dan negatief is kan ik het niet duidelijker krijgen lijkt me Dan stop ik ook echt met testen en wacht dan m'n menstruatie af
Spannend Flupske! Aahrgg was je maar altijd erg vruchtbaar en hoefde je niet te wachten op de dagen dat je vruchtbaar zou zijn. Een lichaam zit echt heel raar in elkaar. 😤
Jaa vind het heel spannend! 🙈 Hoe laat ga jij testen klein meisje? Ik ga denk ik kwartiertje voor de kruidvat opengaat fietsen hihi Shameless 😝😝😝 Ga morgen de wondfo cassettes bestellen, hoef ik eindelijk niet meer langs die @#$$#&^! Caissières en bekenden/buren van mijn ouders 🎉🎊
Haha Flupske😂 Ik schaam me ook zo dood steeds als ik steeds dezelfde heb bij de kassa! Ik ga ze ook bestellen. Maar ga morgen denk ik wel optijd opstaan, ofja, rond 9 uur zodat ik optijd ben bij de kruidvat en als ik thuis kom meteen in potje plassen en even testen en als nega is dan heb ik tenminste duidelijkheid. En kan ik rustig de volgende ronde in. Owja, even een vraagje over mijn Ticker (banner) er staat dag 2 terwiil ik dag 1 zit en op de app van lilypie staat dag 1... kan hem ook niet veranderen.. weet iemand hoe dit zit?