Hoi meiden, ik was dit weekend internetloos en daardoor niets gelezen, ik loop meteen 35 pagina's achter! Ik kon in de laatste 10 pagina's niet zo snel een lijst vinden dus geen idee wie er al een mooi test in handen heeft, wie nog wacht en wie helaas weer door moet schuiven. In ieder geval voor de gelukkigen: gefeliciteerd! Voor de wachtenden: nog veel succes! Wachten duurt zo lang ik moet nog een week. En voor de negatieve tester: pff wat jammer en vol goed moed naar september.
Heb nog niet terug kunnen lezen, doe ik morgen even. Drukke dag gehad! Maar hier denk ik weer einde oefening... Eerste bloed weer gezien vandaag. Erg vroeg met 9/10 dpo, dus waarschijnlijk een kortere cyclus gehad.. Kleine kans dat het innesteling is, maar zo voelt het niet. Even dipje hier dus... Op naar ronde 10.... 😢
Aww meid❤️ Misschien toch innesteling? Het kan alle kanten op. Bloeding was net weer minder geworden bij mij en ik ga morgen toch nog een testje wagen omdat hij gister licht positief was.
Oeps ik heb me een dag verkeken... heb dinsdag pas mn nod... de 30e. Zou willen dat het maandag was. Helaas nóg een dag langer
Jaa is echt super irritant 😑 Ben super blij met die tip hahaha Was al 1x m'n moeder tegengekomen toen heb ik ze weggemoffeld onder de tampons, watjes en maandverbandjes 😂ook net op tijd, zie dat liever niet als wel gebeuren zeg maar 🙈
Heeey welcome back 😋😊 Spannend joh nog een week! Al 'symptomen' of iets geks gevoeld ? 🙈
Hey maagd, dan lopen wij gelijk. Hopelijk positief! En heb jij toevallig al iets gevoeld en hoeveel dpo zit jij nu?
Ik ook, ik ook! . Nou meiden, ben benieuwd hoe jullie morgen zitten. Dat bloed is niet leuk . Sterkte. En ik duim voor morgen.
Ben niet zeker op hoeveel dpo ik zit, ik denk 5/6. Ik weet het niet goed, ben wel wat misselijk als ik heb gegeten, krijg ook niet zo veel binnen. Daarstraks zo een ambetant gevoel in mijn buik, maar dat is al weer weg. Vooral zeer zachte borsten. Vorige cyclus heel de tijd pijnlijke tepels gehad. Heb ik nu niet. Achjah we zien wel.
Hier is bloed bijna weg en eigenlijk nog net zo licht als vanmorgen/middag. Had paar keer dat het wel echt heel rood was met echt van dat 'slijm'
Dikke knuffel ❤️ Ik denk dat ik je morgen kom vergezellen, voel hier verder geen bijzonderheden meer aan m'n lijf..
Witter dan witte test vanmorgen... Misschien nog te vroeg?? Wilde eigenlijk pas einde van de week testen maar ja, ik hoef jullie niets uit te leggen over testdrang! Succes ladies!