Ja hoop het ook. Mijn vriend vind het fijn als ik het hem vertel als ik ovulatie testen ga gebruiken 😬 Ipv dat ik ze doe zonder dat hij het eigenlijk weet. Dus ik ga ze deze maand gebruiken en hij vind het goed.
Bij mij begint mijn menstruatie zo met het gevoel da ik nu heb, maar blijft niet duren hier, stopt en komt dan een tijdje later weer terug. En het is ook nog wat vroeg voor mijn menstruatie, en heb dit al sinds gisteren, dus dan zou die bij mij al lang doorgebroken zijn. Zit nog maar op dag 24 dusjah. Vorige cyclus was 31 en ga er vanuit dat dit nu ook zo is ongeveer.
Flupske ik zie ook iets! Ik vind het feit dat je al 3-4 dagen lichte tot geen streepjes krijgt alleen niet positief. Je hcg moet verdubbelen elke 36-48 uur. Ik denk zelf dat dit een hele prille zwangerschap is die vroeg fout aan het gaan is. Ik heb vorige maand zelf testen gehad die vanaf 8 dpo heel langzaam opliepen tot 15dpo, daarna werden ze lichter. Uiteindelijk met 5 weken bloeding gekregen. En vaak zijn langzaam oplopende testen geen goed teken. Maar je bent nog wel vroeg, en er zit nog wening hcg in je lijf, dus een verdubbeling zal je ook niet meteen zien, dus niet alle hoop is verdwenen, maar houd er wel rekening mee. Maar ik blijf voor je duimen meis. Ik zou me wel bij 1 soort test houden, dan kan je ze onderling mooi vergelijken! Dus dan (over)morgen weer een kv!
Balen zeg 😔 Oef lastige test hoor, Flupske Is dit een early van Kruidvat of een gewone? Nu ook opgeblazen gevoel, maar dat heb ik altijd als ik ongesteld moet worden 😖
Ik lijk heeeel licht roze iets te zien Krijg het niet eens op de foto 2v5 van vanmorgen bijgevoegd voor jullie
was ook wel te verwachten bij mij, was gister al 'ongesteld' geworden, wel geklust tijdens mijn vruchtbaarste dagen maar helaas niet gelukt, ben wel een beetje bang en onzeker dat het dadelijk helemaal niet meer gaat lukken. kwam trouwens iets tegen op internet, een zogenaamde glijmiddel dat de zaadcellen soort van 'voedt' en waardoor ze beweeglijker worden en dus bevruchting beter plaats kan vinden.. staat op de site van Betrouwbare zwangerschapstesten bestel je hier, bekijk de aanbiedingen. ik weet niet of het echt helpt maar gebruiken kan geen kwaad denk ik.
Flupske spannend meis! Ik zie de plus wel! Friesland gefeliciteerd met je prachtige test!! Rest op wachtbankje ik duim hard mee!! Dames op rood dikke knuffels!! Ik moet morgen ongesteld worden, denk wel dat het doorbreekt hoor. Ik voel verder nu helemaal geen bijzondere dingen en bij mijn dochter toen een paar dagen voor NOD toch echt wel.. Laat het weten morgen!
Hallo, Gezien ik nu al 2 dagen mee lees vind ik het wel zo netjes mij te melden. Gisteren was mijn NOD maar gezien het meestal in de nacht start zet ik het op vandaag. Ben 22 en dit is onze eerste keer proberen voor een eerste kindje. Heb geen symptomen behalve dat ik heel erg moe ben maar dat leg ik in verband met hele rare dromen die ik afgelopen nachten heb. Voordat mijn vriend en ik er samen achter stonden dacht ik er al wel eens aan en dan was ik soms wel een week over tijd, terwijl ik normaal heel regelmatig ben. Nu we er samen achter staan ben ik er dus voor mijn gevoel te veel mee bezig waardoor ik bang ben weer over tijd te zijn zonder reden. Hebben jullie tips hoe ik het meer van me af kan zetten of iemand met dezelfde ervaring? De 2 keer dat ik overtijd was, had ik zeer nare dagen met opgeblazen gevoel etc.
Ik lijk heeeeeeel vaags wat te zien. Even geduld met testen. Hebben jullie dat ook dat als je de hele tijd bezig bent geweest en je gaat ff liggen dat je dan je onderbuik voelt en lage rugpijnen? Pfff is het al zaterdag.
Ik lijk wel vaag wat te zien, dus ik hoop het echt voor je. Ik heb wel HEEL vaak slechte verhalen gelezen over valse streepjes bij deze test... Ik zou dus zeker nog even een KV 2v5 doen... Die zijn het meest betrouwbaar (volgens mij)...
Sorry, zie nu je kv test pas.. Daar zie ik helaas geen streepje op Ik weet niet meer wie het zei, maar ik deel de mening wel, als je 4 dagen lang zulke tuurtestjes hebt dan is er iets niet helemaal ok, vrees ik... Misschien een hele vroege miskraam of een bbz... Ik had bij mijn laatste bbz ook 6 dagen tuurtestjes en toen gingen ze ineens snel oplopen, maar meestal is dat geen goed teken... Even goed in de gaten houden dus!!
Ik zie echt een blauw waasje!!! Mijn tip: kruidvat 2v5.. die is bij veel duidelijker dan sensitest en de predictor early
Ik heb 2x 4 dagen slecht oplopende testen gehad en beide keren eindigden in een mk. Daarom test ik nooit meer voor nod. Zeker niet vanwege die 10.000eh pregnyl die ik gespoten heb.