Ik durf je toch wel voorzichtig te feliciteren flupske! Ik hoop voor je dat het gewoon een gezonde zwangerschap is! Als je je aanmeld bij verloskundige o.i.d. zou ik het wel noemen, zodat ze op de hoogte zijn.
Dankjewel meiden Pfff wat een spannende tijden zijn dit toch Ben echt even goed in de war van alles 😶 Ga morgenochtend de kruidvat test doen en hoop echt op een duidelijk lijn.. morgen nog 1 dag tot nod dus die zou dan echt wel positief moeten zijn
Miss domme vraag want ik weet dat jij zoveel testdrang hebt Maar waarom wacht je niet tot je NOD? Hoop echt voor je dat het een goede zwangerschap is/wordt
Hier ook toenemende test drang. Me borsten prikken en het is te vergelijken met toen ik nog bv gaf. Het voelt alsof de melk blaasjes zich vullen. Verder voelen mijn borsten warm een en het kijkt alsof ik een kacheltje ben. Met af en toe een opvlieger ☺️. Ik ben zo enorm benieuwd........ Is het al zaterdag??? @flupske ik durf niks te zeggen. Mijn testen van de kV liepen slecht op en eindigde in een mk. Op vaderdag (zondag) een digitale test met 1-2weken en de woensdag daarna een mk. Sorry meis klinkt niet positief maar wil eerlijk tegen je zijn en geen valse hoop geven. Ik duim voor je
Flupske, gefeliciteerd!!!! Waarom nog testen? Je bent zwanger, geen bloed geeft moed! Ik heb na mijn digitale ook nog niet weer getest. Ik wacht gewoon mijn nod af en doe daarna nog een kruidvat testje. Als die mooi positief is bel ik ook pas de verloskundige want dan ben ik officeel pas overtijd. Persoonlijk ben ik niet zo van het opmeten van hcg door middel van testen, je wordt er onzeker van.. wat je nu denk ik juist niet kan gebruiken. Geniet van je test voor nu en afwachten maar, meer kun je toch niet doen.. *knuffel* Wolkje88, gefeliciteerd!!!!!
Wolkje gefeliciteerd Flupske ik sluit me aan bij Friesland haar mening. Ondanks dat ik een vroege tester ben zodra hij positief is, is hij positief en test ik ook niet meer. Ja de mvm test met 5 a 6 weken
Gefeliciteerd wolkje !! Ik zit vandaag 9 dpo zou ik een testje doen of nog wachten? Mijn temperatuur is nog nooit zo lang hoog gebleven maar dat zegt nog niks natuurlijk. Ben gewoon zenuwachtig of het deze ronde gelukt is hah 😂
Hoi meiden, Ik ben nieuw op het forum Kan ik nog op de lijst? Ik ben 23 jaar, heb al een meisje van anderhalf mijn nod is morgen en dit is ronde 2.
Gefeli roze meisjes! Flubske, wat goed!! Ik duim voor een mooie baby! Ik vandaag weer aan het werk na een heerlijke vakantie. Snif. Maar ook leuk om mn collega's weer te zien!
Aaaargh mijn test is lichter dan die van gisteren! Ik ga er maar een klein beetje vanuit dat het weer mis gaat... Ik hou jullie op de hoogte!
Je hoeft niet perse iets te voelen natuurlijk. Mijn 1e zwangerschap heb ik 6 weken niks gevoeld (lette er ook niet op) en toen kwamen er pas duidelijke verschijnselen. We duimen gewoon! Wanneer wil je gaan testen?
Je zou vanaf je ovulatie ongeveer 14 dagen terug kunnen tellen en vanaf die datum 40 weken rekenen. Ik heb een lange cyclus en bij mijn 1e zwangerschap was mijn uitgerekende datum 13 dagen later dan wanneer ik telde vanaf 1e dag laatst menstruatie. Het is natuurlijk een indicatie. Bij 1e en eventueel 2e echo gaan ze het termijn bepalen en dan kom je echt wel ergens 40 weken na je laatste menstruatie uit.