Wauw proficiat flupske! Wat waren jou symptomen deze maand? Of heb je nergens last van? Mijn vriend zit heel de tijd te zeggen dat ik 'melk tieten' heb. 🙄
Ik zie mooie testen voorbij komen. Gefeliciteerd meiden. Hier een zeurende onderbuik en met vlagen misselijk. Tijdens het zwemmen banden pijn. Ben erg positief maar hou een slag om de arm. Duim duim duim
Flupske gefeliciteerd! Swimming ik had hetzelfde gevoel en bij mij was de test positief, hoop voor jou op hetzelfde!
Hey, ik ken het. Heb ook al een paar dagen last. Gisteren avobd felle steken thv mijn bm en sinds dien gaat het "beter" Had totaal geen zin in eten en sinds gisteren avond gaat dit terug wat beter. Volgens mijn vriend heb ik "melk tieten". 🙄 Nu ga ik "proberen" er vandaag niet te veel mee bezig te zijn, ik zeg wel proberen, weet niet of dit gaat lukken. Nu wat genieten van het goede weer en wat aan het zwembad liggen. Hopelijk verzet dat wat mijn zinnen. Heb schrik op den duur dingen te voelen die er niet zijn.
Voelde me erg misselijk en moest aantal keer overgeven, heb bij mijn vorige zwangerschap HG gehad dus dat zette me aan het denken.. Had ook erge spierpijn in de bovenbenen terwijl ik echt niks inspannends of intensiefs had gedaan en voelde me vermoeider dan normaal. Die dingen vallen mij snel op omdat ik een fanatiek fitnester ben en dagelijks in de sportschool sta, dat lukt niet meer door de misselijkheid en vermoeidheid dus dacht echt zeker te weten dat het raak was hihihi Super blij dat me testje alsnog mooi is opgelopen, zat wel even een beetje in de piepzak hoor 🙈
Ben ook super blij voor jou! Kan ik wel begrijpen, zenuwslopend is het. Zit nog maar in ronde 1, en houdt het soms al nie meer uit. 😬 Achjah, testdrang heb ik nog niet, en bij iedereen zijn de symptomen natuurlijk anders. Ik wacht nu gewoon nog wat af.
Hihi dankjewel 😊 Ja het afwachten is het moeilijkst, ik begon elke ronde al op 5dpo of eerder met testen Niet omdat ik dacht dat er een streepje op zou komen (kan helemaal nie zo vroeg) maar gewoon omdat ik echt die testdrang niet kon stoppen hihi 🙈 Heb de kruidvat de afgelopen 5 rondes echt rijk gemaakt hahaha 😂
Jaaa hij is helemaal in de wolken 😍 Word hier echt op handen gedragen door hem hihihi Voelt super goed om hem weer zo blij te zien als altijd mijn eeuwige lieve optimistje 🙈❤ Dankjewel klein meisje 😁
Wat lief. Moet een test doen van een vriendin die had er 1 gekocht hahaha. Kv2v5 maar was lichte niet geconcentreerde urine en was al wezen plassen voor zei kwam en toch zag ik wat. Maar niet zo goed dat het op de foto kan. Ik doe morgen vroeg een gokje en hopelijk een duidelijke streep
Hahaha dat is wel geinig ja, lief gebaar van haar! 🙈 Ik hoop met je mee 🍀 Hoeveel dpo zit je morgen ? Wel uploaden he als je iets ziet hihi 😄
Ja wel heel lief maar wou eigenlijk even wachten. Haha. Zit morgen op 12 dpo. Ze heeft de andere hier gelaten voor morgen vroeg. Dus ik doe me best hahaha.
Nou ik mag ook op rood hoor bleegh 😖 Wat een ellende, al die emoties steeds, ook nog ruzie met de man er bij omdat hij (lief bedoeld) zei dat ik niet meer zo vroeg moet testen...! Gelukkig nu wel weer helemaal goed, hij is erg lief voor mij vanavond.. Alle tranen die ik had heb ik gehuild inmiddels... Maar hoe kan het nou toch steeds mis gaan?? Zo'n tweede streepje staat er toch niet voor niks!? Nog iets meer dan een maandje tot het eerste zkh bezoek, ben benieuwd! Nogmaals gefeliciteerd dames met dubbele streepjes! Sterkte alle dames die nu met buikpijn en hopelijk een reep chocola op de bank zitten en succes voor alle testers en tuurstreepjes!
Nicole wat vreemd zeg. Misschien gaat er iets niet goed tijdens de innesteling of het delen? Dikke knuffel.