NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

Ja zeg het maar... Innesteling is er wel want anders ook geen streep toch..? De eerste bleef nog het langst zitten en was zelfs op de echo al te zien maar zonder hartactie, tweede toch ook ruim 1,5 week na nod en nu dus toch gewoon ongesteld/zeer vroege mk. Pest is dus dat je zo vroeg al kunt testen en er dus nog van alles kan gebeuren helaas! Ben alleen een beetje bang dat ik net ongesteld ben als we de afspraak hebben haha, maar we gaan gewoon en dan horen we het wel...

2. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Knuffel meid.

Daarom test ik niet meer voor nod. Vorige cd ook streepje geplast en daarna ongi. Zo klote

Truste allemaal

3. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Ik had dat ook deze ronde :( super licht streepje en dag erna ongesteld geworden...

4. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Ik heb zojuist getest. Volgens mij negatief. Pff ben aan de ene kant wel een beetje teleurgesteld. Aan de andere kant blijf ik hoopvol. Bij mijn vorige zwangerschap tedte ik op dag 29 negatief en op dag 35 positief. Daarnaast heb ik nog geen bloed gezien en dat zegt trouwens ook niet alles want de vorige keer had ik een klein beetje bloed in afscheiding. We blijven duimen en bidden dat het deze ronde raak mag zijn!

5. Nicole4Sure

Goedemorgen dames! Ik had een volle tampon gisteren, vannacht maar een klein beetje bloed en vanmorgen dus nog een test gedaan... En je raadt het al (want ik was nog niet emo genoeg), toch een tuurstreepje... Ik word langzaamaan gek maar kan mezelf ook niet bedwingen blijkbaar. Heb wel echt ongi gevoel en geen pijnlijke borsten meer, zou er gewoon nog een beetje hcg in mm lichaam zitten? Innestelingsbloeding of toch ongesteld? Pffff weer afwachten! Ik zal proberen een foto van de test te uploaden straks

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat balen Nicole:( dikke digi knuf !!

7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ooh echt meis! Bloed je nu nog steeds? Ik was pas bij je vorige berichtje gebleven net sorry!

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Nicole kun je een foto plaatsen?

9. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier regelmatig wakker geweest vannacht met lichte onderbuik krampen en erg misselijk. Nog een paar dagen wachten ☺️☺️☺️☺️

10. Nicole4Sure

Ik heb een foto in mijn album staan, nog geen idee hoe ik dat op het forum krijg...

11. Romantic

Romantic Bekend lid

29 nov 2015
    874
    91
    28
    Hier nog geen ongi, maar gisteren nog een witte test.. Dus nu een langere cyclus.. Grrrrrr......

12. Nicole4Sure

Vannacht geen bloed iig, maar voel me wel ongi dus ga maar van hey ergste uit, de test is ook erg licht maar wel donkerder dan gisteren...

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Romantic ik teste pas op nod positief bij me dochtertje! Daarvoor alleen negatief
    Nicole4sure met welke test heb je getest en hoe ziet het streepje er nu uit? Heb je Een foto van na 5 min en eentje van nu?

14. Nicole4Sure

De test in mijn album is van vanmorgen na ong 5 min, heb hem nu in mijn tas zitten maar ben op het werk haha straks ff stiekem foto maken

15. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Nicole ik ben een hele slechte tuurster vanaf een foto maar ik zie hem toch wel vrij duidelijk hoor.
    Misschien toch even door testen als het bloeden wat minder wordt?

16. Nicole4Sure

Kv 2v5 trouwens

17. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wauuw Nicole ik zie hem ook best wel heel duidelijk hoor! Die zal
    Nu wel nog donkerder zijn!! Kun je niet ff met je tas naar de wc?:p

18. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Ik zie hem ook Nicole! Hopen dat die gaat oplopen !!

19. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    #1479 Redhead, 25 aug 2016
    Laatst bewerkt: 25 aug 2016
    Bernese, wat goed dat je moed houdt! Wat kan dst wachten eindeloos duren :(.

Nicole, ik zie 'm ook! Wat verwarrend dit!

Ik tegen beter weten in ook getest. Dinsdag moet ik ongesteld worden en ik vermoed nu 7 dpo. Dikke onzin dus. Als ik heeeel hard wil kan ik een vaag lijntje ontdekken. Maar eigenlijk weet ik best dat het voor mij maandag pas zin heeft om te testen. Bij de vorige twee zwangerschappen zag ik pas op twee dagen na nod een overtuigende streep.

20. Nicole4Sure

Ok tweede foto in mijn album... Ben benieuwd wat jullie zien!

Deel Deze Pagina