NOD-lijst 22 t/m 31 augustus 2016

Discussie in 'NOD forum' gestart door merelv, 20 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicole4Sure

Nicole4Sure Niet meer actief

sterkte met wachten! Die dagen duren altijd zo lang... Ik begin ook steeds te vroeg, kost alleen maar geld en brengt een boel onzekerheid! Als het niet is gelukt deze maand dan ga ik ook braaf wachten (zeg ik nu haha)

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb vanavond voor de grap een ovulatie test gedaan. Had gelezen dat je daarmee ook zwangerschap kon testen dus dacht, ach grappig om te zien of dat werkt. Nou ik testte dus en ja hoor en kwam een licht streepje.
    Dus ik ging zoeken of dat echt dan positief is en nu las ik dat je na je ovulatie eigenlijk altijd weer een witte test zou moeten hebben en daarna als je HCG hebt aangemaakt loopt ie weer op. Dus ergens denk ik dat ie dus wel positief is. Maar ja.... het was geen zwangerschapstest dus mag het ook niet als zodanig beschouwen.
    Ik ga zaterdag een zw test doen.

3. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik heb nooit een witte ovu test, altijd een lichte streep.

Maarrrr... In augustus 2013 gingen wij voor onze eerste, ik ben toen gezien mijn cyclus erg schommelde direct begonnen met ovulatie testen. Op dag 10 (ik was immers netjes op tijd ongesteld geworden) knal positief! Dus ik doortesten om te kijken wanneer hij afliep, maar hij bleef zes dagen knallen, op advies van een vriendin heb ik toen een zwangerschapstest gedaan, en je raad het al.. Deze was positief 🙂

4. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Hier ook erge test drang maar ze zitten in de koffer en die zit dicht. Zaterdag gaat hem worden. Normaal heb ik het 2dagen voor nod koud. Nu nog steeds opvliegers en onderbuik krampen.

5. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Ik ga morgen testen nicole dus je bent niet alleen ;)

Swimming en maagd spannend voor jullie. Ben benieuwd zaterdag.

Maagd geen idee waar ik dat "kwaaltje" toen heb opgedaan vond het iig geen vervelend "kwaaltje"

Hier een beetje een misselijk gevoel al de hele dag. Schuif het nog maar even op de warmte. En een honger niet normaal blijf eten. Geef er ook maar gewoon aan toe ook vanwege de bv die ik nog geef.

6. teuntje83

teuntje83 Fanatiek lid

11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Sorry, heb straks iets in 'jullie' forum geplaatst, was de verkeerde.. ik zit een weekje verder ;)
    :) succes allemaal!

7. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Meiden die vandaag gaan testen succes!
    Ik twijfel enorm om naar de action te gaan en morgen ook te gaan testen haha erg hé 🙈🙈

8. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Zijn er nog testers vandaag?

9. Redhead

Redhead Fanatiek lid

28 dec 2010
    2.652
    0
    36
    Omgeving Haarlem
    Naar hè, die stomme testdrang! Ik hoop dat ik me kan bedwingen tot zondag of maandag...
    Maar als je niet hebt, kun je ze ook niet doen!

10. swimming

swimming Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.985
    3
    38
    Nederland
    Ik ga morgen testen ☺️

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Goedemorgen dames hoe is het hier ?:)

12. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Goedemorgen! Hier nog geen rood gezien, dus dat is een goed teken. Blijf ook steeds naar de wc gaan om te checken. Ga denk ik zondag of maandag weer testen als menstruatie uitblijft.
    Vandaag nog testers? Ik ben heel benieuwd!

o en misschien dat jullie mij kunnen helpen. Wij hebben vanavond een feestje, maar wil eigenlijk niet drinken voor het geval dat zeg maar. Maar wil ook niet dat mensen argwaan kunnen krijgen over zwangerschap. Jullie misschien tips?

13. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    Zorgen dat je Bob bent?
    Of zeggen dat je antibiotica hebt voor blaasontsteking en veel vaak naar de wc lopen die avond?...

14. Blosje89

Blosje89 Fanatiek lid

12 jan 2016
    1.325
    242
    63
    10dpo hartstikke Omo...
    Maar m'n boobies staan op klappen!! Moet er snachts uit om te plassen, geur sterk toegenomen, iedere nacht dromen... Etc etc

15. Nicole4Sure

De test is, met 'gewone' ogen, zeker donkerder dan gisteren maar knalt nog steeds niet. Krijg het ook niet lekker op de foto haha. Zo was het de laatste keren ook, steeds bleef hij wat lichter, hij is overigens nu wel donkerder dan hij ooit geweest is bij de laatste mk. Moet ik nu nog doortesten of maar gewoon afwachten wat er gaat gebeuren? Ik durf ook nog niet te bellen met de vk!!

Wat denken jullie? Ook nog geen rood bloed, wel bruinverlies nog steeds een klein beetje. Mijn nod is vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

16. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Ja aan dat bob zijn had ik ook gedacht maar manlief heeft slaapplek geregeld :D

17. Bernese

Bernese Actief lid

31 aug 2015
    287
    0
    16
    Wat ongelooflijk spannend! Ik had bij mijn vorige zwangerschap ook een klein beetje bloedverlies rond vlak voor nod. Maar zette niet door. Heb toen niet regelmatig getest maar een week later had ik een knal test.

18. Zally

Zally Bekend lid

3 okt 2012
    602
    1
    0
    Spannend nicole. Ik zou denk ik zondag weer testen als hij is opgelopen dan de vk bellen.

Hier vanmorgen getest is denk ik niks na 15 min kwam er een heel dun licht inimini streepje kreeg het niet lekker op de foto dus geen foto helaas. Ga nu wachten tot dinsdag dan is nod. Was overigens een k2v5

19. Kimm17

Kimm17 Fanatiek lid

10 feb 2016
    2.513
    1.989
    113
    Oeh spannend Nicole!

Ik zit nu 11 dpo en had getest met een action test had die nog liggen ma was negatief helaas...
    Als ik zondag nog niet ongesteld ben test ik weer

20. Nicole4Sure

Toch een mini streepje, zo vroeg voor dpo al! Ik duim voor je!! Ik denk dat ik nog even wacht met de vk bellen, ik wil niet weer hoeven afbellen als het toch fout gaat :( ondanks dat ze super lief zijn vind ik het toch een rot gesprek! Daarbij vind ik zo'n afspraak altijd zo'n end weg en het wachten duurt dan nog langer... Ik ga straks weer weg voor een weekend, denk dat ik maandag pas ga testen dan. In mijn hoofd weet ik ergens wel dat dit een prima tweede streep is maar de angst regeert momenteel. Mijn schoonzus is ook net zwanger, kan ik lekker met haar keuvelen dit weekend haha.

Deel Deze Pagina