Welke testen raden jullie dan aan? Die kruidvat 2v5 noemen die echt zo? Heb die bij ons precies nog niet zien staan.
Nog altijd niet ongesteld hier. Wel weer veel witte afscheiding. Hoop echt dat ik rap ongesteld word.
Heb ik al gedaan, maar negatief. Er stond op die van vandaag wel een blauw lijntje, maar dat was niet zo dik, dusjah. Mijn eisprong is mss gewoon wat latee geweest, of nog niet geweest, kan ook natuurlijk. Ik doe niet aan ovulatie testen ofzo, heb wel eens een paar keer geprobeerd om de stand van mijn bm te analyseren en deze stond 2 weken geleden echt hoog en nu echt laag.
Aaahhhh word gek hier echt.. 28ste was m'n nod.. dit weet ik zeker want m'n ovulatietesten waren positief! Dus nu 4 dagen Overtijd, geen positieve testen en geen menstruatie inzicht.. wel verlies ik soms wat slijm, meer dan normaal.. wat moet ik hiermee? ik wou dat ik gewoon snel ongesteld werd dan kunnen we door!
Die testen heten niet zo maar het zijn cassete testen met pipet en er zitten er twee in de verpakking voor 4,99 vandaar 2voor5. Ze zijn daarbij ook alleen bij kruidvat te koop... Of online geloof ik, dan heten ze Wondfo (van zwangerenkids)
Hmm ok, dankjewel. Zijn deze goed? Want lees precies vaak dat die niet meer zo betrouwbaar zijn. Zijn er nog andere goede testen? Ik ga nu het weekend even afwachten moet werken enzo, en dan maandag als ik nog niet ongesteld ben toch nog maar eens testen.
Er is nog weinig activiteit in dit onderwerp. Betekent dat dat iedereen voorlopig weet waar ze aan toe is? LiezlSe ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat!
Hier nog altijd niets. Ga vandaag naar kruidvat en action wat testjes kopen en dan ofwel vandaag en anders maandag testen. Begin te denken dat ik geen eisprong heb gehad. Heb nu beneden wel een schimmel infectie, 😞 Heb dit wel meer, maar alleen als mijn vriend antibiotica neemt heb ik daar last van. Vorige maand ook last van gehad, maar zat toen met een serieuze blaasontsteking en wss daardoor toen last van gehad. Nu weet ik het niet.
Niet leuk al die onzekerheid zeg... Ik blijf hier af en toe nog even spieken hoop dat je die infectie snel de baas bent! Succes met testen!
Das lief, maar test is negatief, dus denk dat ik nog wel ongesteld ga worden of een ronde oversla. Achjah, niets aan te doen.
Hier nu bijna een week overtijd, nog niks.. ben bang dat m'n eigen uiteindelijk niet gesprongen is.. voorheen was dit met zwanger worden een probleem en ben ik 2.5 jaar bezig geweest en clomid geslikt. . Ben bang dat ik nu dus weer terug bij af ben en weer t proces moet aangaan... testen blijven negatief!
Hoop voor jou dat dit nu niet het geval is en deze gewoon wat later is. 😞 Op welke cd zit je nu? En hoe lang heb je moeten wachten voor ze je hielpen?
Lieve meiden, Ik mocht helaas maar 5 weken zwanger zijn..... Nu een maandje rust en kijken wat ze in het zkh voor ideeën hebben hoe we het beste verder kunnen.
Ja maar ik teste niet positief tot 5 weken en 2 dagen na eerste dag vorige menstruatie (24 juli) Ik test nogsteeds positief trouwens. Haha