Had die testjes via internet besteld die t zelfde zijn als van de kruidvat. Heb 12 testen versleten dus echt wachten doe ik niet 😂 14 september nog maar keer sochtends getest, negatief en met de dokter gesproken, langsgeweest bloedonderzoek was schijnbaar niet nodig gelijk weer doorgestuurd naar de gynaecoloog dus maandag daar naartoe en even zien of m'n cyclus dus gewoon weer gestopt zal zijn.. 😐
Hoi meiden, Ik heb zo juist mijn eisprong gevoeld dus ik mag op het wachtbankje. Ik ga zo even teruglezen. Deze week een drukke week gehad.
Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest, ik heb dus scheinbaar pcos, momenteel doet m'n lichaam niet zo veel dus bloedgeprikt en ze wilt dat ik 4 kilo afvallen om mee te beginnen, dan zien we dus wel verder en afwachten hoelang het dus gaat duren voordat wij een 2de mogen krijgen.
Hey dames, Heb het allemaal wat op zijn beloop gelaten, met posten ed. Ik denk dat ik eindelijk een eisprong heb gehad. Laten we duimen dat dit echt het geval is! Over ongeveer 2weken testje wagen en anders wordt het nog meer afwachten.
Idd. Ik word er een beetje ontmoedigd van. Zit nu op cd55. Binnen 2 weken naar de dokter voor bloed te laten trekkeb. Als ik dan tegen dan nog niet ongesteld ben of zwanger dan ga ik toch eens er over beginnen, want is echt geen doen meer.