Aangezien ik 2x een best lange cyclus heb gehad deze afgelopen 2 rondes heb ik maar een NOD lijst aangemaakt tot en met eind September en mijzelf maar weer op datumloos gezet omdat er nog totaal geen regelmaat in zit, het zal vast ergens eind September zijn en anders kan ik altijd verhuizen. Vandaag precies cyclusdag 1 en ook begonnen met teunisbloemoliecapsules en morgen begin ik met temperaturen om te kijken of er wel een eisprong is
💗NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016💗 22. (0) 23. (0) 24. (0) 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (1) Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 1 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi hoi Twijfel beetje of ik op de lijst wil. Meer omdat ik ga proberen het van me af te zetten. Merkte de eerste ronde dat ik er toch weer teveel mee bezig ben 😨 Maar als jullie het oke vinden als ik af en toe mee klets dan wil ik graag op de lijst. NOD 22 sept, 2e ronde, 3e kindje, 31 jaar
Lastig he Wollie92, ik had ook een langere cyclus dan normaal. Maar ik hou voor nu 23september aan. Zou je me toe willen voegen? 29jr, ronde 3, nod 23sept
💗NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016💗 22. (1) Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 23. (1) Sunflower87 - 29 jaar - ronde 3 24. (0) 25. (0) 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (1) Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 3 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Eindelijk een beetje gezelligheid hier haha, welkom allebei! @Sunflower inderdaad lastig zo'n cyclus.. Elke keer weer afwachten wanneer je ei en menstruatie komt, hopelijk word het op een gegeven moment wel wat regelmatiger. @Brondy Ik neem ook veel meer afstand hoor de vorige ronde en deze ook. Ik heb je gewoon op de lijst gezet en wanneer je wat kwijt wil dan kun je gewoon lekker kletsen ik zal ook niet elke dag iets laten horen, tenzij het allemaal wel heel spannend word.. Maar het is wel fijn om een groepje te hebben waar je dan je verhaal kwijt kunt.
Ja het was nog stil hier is ook nog een eindje weg natuurlijk. Ik ben een week later ongesteld geworden dan ik dacht dus best frustrerend ja. Hopelijk aankomende maanden regelmatiger.
Dat vind ik fijn dames 😊 Even een vraagje Gister had ik roze in mijn afscheiding maar vandaag pas echt goed ongesteld. Moet ik dan vandaag of gister als dag 1 tellen? Vervelend dat jullie zulke lange cyclussen hebben. Mijne zijn vaak rond de 29 dagen. Gebruiken jullie ovulatie testen? Ik twijfel, denk dat ik er dan juist weer teveel mee bezig ben als ik dat doe.
Ik zou vanaf vandaag tellen. Ik gebruik geen ovulatietesten, eerst maar eens op de spontane manier proberen, zodat het geen obsessie wordt. Ben ook bang er teveel mee bezig te zijn .
Ja dat heb ik dus ook, nog maar 'even' geduld dan 😉 Oke, dan gaat mijn NOD 1 dag verder. 23 ipv 22 september 😁
💗NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016💗 22. (1) Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 23. (1) Sunflower87 - 29 jaar - ronde 3 24. (0) 25. (0) Romantic - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (1) Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
💗NOD-lijst 22 t/m 30 September 2016💗 22. (0) 23. (2) Sunflower87 - 29 jaar - ronde 3 Brondy - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 24. (0) 25. (1) Romantic - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje 26. (0) 27. (0) 28. (0) 29. (0) 30. (0) Datumloos. (1) Wollie92 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 Buiten de lijst. (0) Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.
Welkom romantic, gezellig dat je meekletst! Brondy ik heb het aangepast aan de lijst Vinden jullie het ook allemaal zo heet buiten? Mij is het iets te..
Vandaag is het bij mij goed te doen en lekker, gister en eergister erg warm ja! Wat duurt het nog lang tot onze nod's he dames?
Duurt nog lang, maar het leukste gedeelte qua klussen komt na een weekje eraan dus mij hoor je niet klagen 😜.... Wij gaan ook nog op vakantie, dus de testen mogen mee in de koffer. 3 dagen voordat we dan terugvliegen zal m'n NOD zijn. We zijn met onze beste vrienden op vakantie en zij zullen middenin de vakantie ook gaan testen of hun terugplaatsing van cryo gelukt is... Hoop zo dat we dan beiden zwanger blijken..!! ❤️
Ohh romantic dat zou wel heel leuk zijn allebei zwanger!! Morgen CD9, willen weer beginnen met om de dag klussen maar is er al even niet van gekomen (oeps) en vriend is morgen weg dus dan word het zondag weer op z'n vroegst.. Dan CD10, ach zou vast wel op tijd zijn vorige cyclus pas dag 31 ofzo positieve ovulatietest dus zal nu wel niet ineens op dag 11 al komen door de teunisbloem 😂