NOD lijst 22 t/m 31 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jade86, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2moekes

2moekes Lid

13 aug 2014
    57
    0
    0
    sociale bij!
    limburg
    Hallo dames!

Hier een beetje beteuterd dagje!
    Net terug van het zh..heb een nieuwe eimeting gehad. Zit op cd15 (met clomid 50mg) en 2 eitjes van maar 16 en 14. Dit is niet gewoon voor mij. Normaal rond deze cd eitjes van 21 en meer. Zou ik weer moeten overslaan deze maand?!
    Baal als een stekker! Zou ik de hsg voor niets hebben laten doen?

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat is maca poeder? En is dat wel veilig tijdens een zwangerschap? (Ik wil alleen dingen nemen die ook veilig zijn tijdens een eventuele zwangerschap omdat je er anders weer mee moet stoppen als je zwanger raakt)

3. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem de solgar zwangerschapsvitamines en neem straks daarnaast nog visolie.
    De vitamines van bv Davitamon zijn synthetisch..dus die zou ik niet aanraden.
    Vanavond beginnen wij met klussen:))

4. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    Mooi Mystiek!!!

Nou hier lopen de testjes weer wat af...
    Ik denk toch dat ik mijn ei al heb gehad toen ik ook da vruchtbaarslijm had.. Bmm was toen ook erg hoog en wat open..
    Dus ik ga maar uit van m'n eigen lijf ipv de testjes... Denk ik... :S

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.111
    113
    Sowieso op je lijf vertrouwen lau85, die moet het ten slotte waarmaken he. ;)
    Misschien heb je net de piek op je testen gemist.

Hier denk ik m'n ei vannacht/vandaag te hebben gehad, gisteren veel steken, nu is dat weg. De minder spannende, maar meer zenuwslopende dagen komen er nu aan..

6. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    2moekes waarom zou je overmoeten slaan?

ik gebruik ook geen testen hoor. dan maak ik mezelf helemaal gek..

7. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Wat spannend na zo'n lange cyclus! Hoop dat het uitzondering was en hij nu stuk korter is!

8. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Vinden jullie het ook zo laaang duren? Dames die er al wat meer rondes op hebben zitten, wordt dat ook 'beter'? Kun je het na poosje juist wat loslaten (voor zover dat kan natuurlijk) of wordt het juist erger? Gewoon nieuwsgierig naar jullie ervaringen:)

9. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hee Jillster,
    Wij zijn ook nog niet zo heel lang bezig (nu 7e mnd) maar hier wordt t wel wat makkelijker. Ik ben er veel rustiger onder. Maar dat is natuurlijk per persoon verschillend.
    Veel succes deze ronde! Hopelijk gauw 2 roze streepjes!

Ik zie trouwens dat we gelijk lopen qua cyclus. Spannend!!

10. miss Helder

21 okt 2014
    31
    0
    0
    Ha Jillster,
    Ik vind het deze maand voor het eerst eigenlijk lang duren (terwijl ik nog niet eens op 'het wachtbankje' zit :) ), daar had ik de afgelopen rondes veel minder last van.
    Wij zitten nu in ronde 11 (heb me eerder 'verteld' bij het op de lijst zetten) en dit is wel de eerste keer dat ik op dit forum meedoe en -lees.
    Dat zal er misschien ook wel wat mee te maken hebben, dan ben je er gewoon veel meer mee bezig.
    Eerder gingen de weken wel wat sneller voorbij, maar ik vind het toch wel prettig om zo een beetje jullie ervaringen te lezen en te vergelijken met vrouwen in hetzelfde schuitje.
    Dus, er zit niks anders op dan maar gewoon volhouden en het de komende tijd weer een beetje van ons afzetten ;)
    Succes!!

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Thanks voor de snelle reacties dames!

Ik ben er wel meer mee bezig door dit forum maar vind dat ook leuk en hetzorgt (ondanks dat het veelal over zwanger worden gaat) ook voor afleiding op een of andere manier:)

Jullie ook veel succes!
    Missaniet, ah nice.. Ga jou extra in de gaten houden:p Spannend!

12. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ja klopt. En je leert er ook nog het één en ander ;). Ik tenminste!
    Ben je ook met ovulatietesten bezig? Ik nu sinds dinsdag. En ze worden nu wat donkerder. Al aantal gezellige avondjes gehad :p :). Gok zondag of maandag mn ei.... ben benieuwd!

Haha ga jou ook volgen ;).

13. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ja ook deze maand voor het eerst.. Heb cb digital van vriendin gekregen (had ze over) dus die gebruik ik sochtends en sinds vandaag smiddags zwanger&kids dipsticks.. Afgelopen donderdag gaf cb foutmelding en heb ik paar uur later getest.. Stiekem denk je dan, zou ik gemist hebben? Maar gezien mn vorige cyclus verwacht ik hem volgende week pas ergens..
    Wij waren ook goed bezig:p maar vriendje is ziek dus even break.. Hoop dat ik snel ei vind en hij weer helemaal beter is haha.. We gaan ervoor!

14. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Oke! Ik heb ook de cb digitaal erbij voor als ik een positieve zw&kids denk te hebben. Om t nog ff dubbel te checken zeg maar.
    Ja ik zie dat je cyclus erg onregelmatig is. Wat hou je dan aan?
    Vervelend dat vriendlief ziek is. Hopelijk is hij weer fit als je eitje springt ;).

15. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies!

Wil er ook graag bij op de lijst..

Lvh85-29-ronde 1-kindje 2.

Thanks!

16. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    En de NOD is 22 dec!

17. Tuutie

Tuutie Lid

15 aug 2014
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat zeggen jullie ! 😊

Eigenlijk zou mijn eisprong dinsdag moeten zijn geweest .
    Ik twijfelde heel erg. Of het wel zo was .

Nu heb ik net mijn aller eerste ovulatie test gedaan. Heb er geen ervaring mee
    En heb ik een soort van inwendige slijm test gedaan . Mijn slijm was rekbaar . En zie foto voor ovulatie test . Wat denken jullie ?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,9 KB
      Weergaven:
      1
  18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hoi!
    Ik vind dit nog geen positieve test Hij moet net zo donker of donkerder dan de controlestreep zijn.
    Je rekbare slijm kan betekenen dat je ei er binnenkort aan komt. Nog ff doir testen dus :).
    Succes!!

19. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Op aanraden van de aardige dames op deze site ben ik op 7 dec begonnen en dus uitgegaan van kortste cyclus (27 dagen).. Ja zo ga ik het volgende maand ook doen, zw&kids en cb digitaal als extra:)

Nog even doortesten Tuutie!

20. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Heel verstandig :) zo kan je m ook niet missen.

Deel Deze Pagina