@ monifique mijn test van gisteravond was denk ik de donkerste, zie de bijlage. De onderste is van vandaag 18:00, zowat wit, dus mn piek was gister of eergister. mn temp was ook weer laag vanochtend, maar temp pas deze ronde dus ff kijken of ie dan morgen en zondag en maandag stijgt, dan zou t moeten kloppen geloof ik *edit oh zo de flits was wel heel erg in de foto, in t echt zijn ze wel duidelijker*
ik vind t wachten niet zo erg, het komt als het komt (nod of zwangerschap) maar ik merk wel dat elke ronde dat het niet raak is zwaarder wordt. Eerst was t gewoon een beetje balen, momenteel kan ik echt een potje janken. Gelukkig duurt dat hooguit 1 dag. Maar ik maak me dan ook steeds meer zorgen of er misschien wat mis is Ze zeggen dat het tot een jaar kan duren, maar dan denk ik: we zijn allebei eind 20 begin 30, dan zou het juist toch sneller moeten gaan? En ik wil geen mensen die nog langer bezig zijn voor t hoofd stoten hoor! dat lijkt me nog veel zwaarder! deze ronde wel een goed gevoel, alsof ik t zelf in de hand heb ofzo, zal wel komen door t temperaturen en de testjes, dat is zo ongeveer (naast babydansjes) het enige wat je zelf in de hand kan houden natuurlijk. ik hoop zo 2015 zwanger in te gaan, had in mei dit jaar (toen we begonnen) ergens niet gedacht dat t nog niet zover zou zijn, misschien achteraf gezien wat naïef.
Ah nee.. dat is zeker balen. Als het niet zo gaat als je gewend bent. Aan de andere kant.. kan het ook goed zijn. Is het bij jullie niet zo dat ze tot cd 20 kijken naar je eitjes? Bij mij wel.. dat zou dan betekenen dat je nog 4 dagen hebt om ze te laten groeien tot 22+.. het is nog niet onmogelijk! Het kan snel gaan ineens!
@missdonna als mijn eitjes niet genoeg zijn gegroeid as maandag zal ik de 2 de ronde op rij moeten overslaan met incemineren. hopelijk krijgen we snel bericht van de kliniek waar we zaad hebben "besteld" dan kunnen we in januari stoppen met onze eigen donor en de regie een beetje uit handen geven! Na 14 maanden zelf klungelen zijn we er erg aan toe. Ik slik eerste helft alleen vsm mama compleet en vsm mama visolie en tweede helft neem ik er ook nog tarwekiemolie bij..... volgende cyclus ga ik ook beginnen met teunisbloemolie in de eerste helft. @misshelder en @jillster ik heb er steeds minder last van. Hoe vaker ik een tww heb Hoe makkelijker het word. Wel word ik rond de 10dpo dag onrustig en voel ik van alles. Dan pas steekt de hoop op. Vooral bezig blijven met leuke dingen. En niet te hoopvol raken bij elk "zwangerschapssymptoom" Hoe moeilijk ook.
Rond je 30ste gaat het niet sneller hoor..juist steeds langzamer..Ik was 26 toen wij destijds begonnen en 27 toen ik naar de huisarts ging..Als ik jou was zou ik niet te lang zelf doorgaan als je het steeds moeilijker vind.
Ja ik merk dat de ovu testen mij ook beetje houvast geven, gewoon al het idee dat je iets kunt checken.. Hoop dat je snel hier een positieve test kan plaatsen!
Spannend voor jullie, maandag.. Als ik dan lees dat je alweer 14 mnd bezig bent voel ik me altijd beetje stom dat ik al klaag over vijf maanden.. Lijkt me heel pittig, zo'n traject. Dan is het idd wel fijn wanneer je wat dingen uit handen kunt geven.
Hoi Dames, Ik heb gister een test gedaan en ik kreeg binnen 5 minuten een hele lichte streep. Vandaag is 6 dpo en bij mijn vorige zwangerschappen had ik altijd positief getest op 6 dpo. Ik heb de foto toegevoegd op de site countdown to pregnancy, ik plaats de link erbij zodat jullie ook kunnen zien. Laat mij weten als jullie het zien? Alvast bedankt en nogmaals succes dames. Pregnancy Test Gallery - Image #348464 | Countdown to Pregnancy ps: als jij die foto invert, dan zie jij die tweede lijn wel.
Ja ik zie ook wel iets na een tijdje maar kan eigenlijk op de foto niet zien of ie grijs of roze is. Ik hoop dat ie morgen iets donkerder is en overmorgen nog donkerder!
Op de foto is het heel onduidelijk, maar in het echt zie ik die lijn wel duidelijker. Ik doe maandag weer een test om te kijken als ik het donkerder is geworden, want 5 dpo is ook heel vroeg om een testje te doen.
Hoi dames, ik zie dat iedereen het maar druk heeft ( gehad ) met testen net zoals ik haha. Ik had sinds woensdag vruchtbaar slijm en gisteravond een hele donkere test.
Ik ben nog niet helemaal bij in het zwangerschapsjargon hier, sommige termen denk ik wel te begrijpen, maar voor de zekerheid, waar staan de volgende termen voor? tww dpo ma Om misverstanden te voorkomen En je hebt gelijk 2moekes, gewoon lekker bezig blijven, dan is het zó weer tijd voor de volgende ronde
klopt, na je 30e wordt t lastiger/minder maar voor die tijd zou het onder normale omstandigheden toch 'makkelijker' moeten gaan we hebben inderdaad besloten om als er nog geen vorderingen zijn, we begin volgend jaar (februari of zo) eens met de huisarts bellen. Dan zijn we ook weer 10 mnd verder stiekum hoop ik dat t niet nodig is natuurlijk en we hebben inderdaad goed gebruik gemaakt van mijn positieve testen
Wij hebben het hier vanochtend nog even gezellig gemaakt. Verder ligt het nu in de handen van mijn eitje en mijn baarmoeder. Dus.... *ploft op wachtbank*