NOD lijst 22 t/m 31 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jade86, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Wat doen jullie met je zorgverzekerking voor volgend jaar? Ik zit te kijken naar unive zekur uitgebreid. Komt heel e4g overeen met mn huidige alleen kost dit 30 euro pm minder

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Wij moeten nog in de verzekering duiken maar twordt zeker een uitgebreid pakket.. want wij hebben of fertiliteitsbijdrages of kraamzorg nodig komend jaar.. en misschien wel beide.. Als we het weten laat ik het horen..

3. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    let er wel op dat je bij zekur geen aanvullende vergoedingen krijgt voor bevalling in t ziekenhuis (zonder indicatie) en kraamzorg!
    moet je dan allemaal zelf als eigen bijdrage bijbetalen, dus niet uit je eigen risico.

5. 2moekes

2moekes Lid

13 aug 2014
    57
    0
    0
    sociale bij!
    limburg
    Hey dames,

Proficiat voor de gene met de 2 streepjes!
    Voor een zwangerschapstest of een ovulatietest.

Dat er maar veel roze mag verschijnen in de lijst!

Hier redelijk goed nieuws!
    Ovulatie testen worden steeds donkerder.
    gisteren geincemineert.
    Vandaag naar fertiliteitsarts geweest. ( ben ik nu haha)
    Ik heb een ei van 21mm.
    nu zit ik te wachten op vrouwlief die bij ze ziekenhuisapotheek de pregnyl spuit is aan het halen. Een verschrikkelijke spuit vind ik het. Mijn humeur zal niet heel goed zijn de komende 2 dagen.
    maar morgen vroeg weer incemineren!
    We zitten er bovenop!

Morgen zit ik ook op het wachtbankje!

6. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Wat spannend! Lijkt me ook vreselijk zon spuit.. Maar het is allemaal voor het goede doel:)

7. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Goed nakijken of de eigen bijdrage en niet oo medische indicatie in zkh bevallen ook vergoed wordt. Evt de combinatietest en 20 weken echo worden ook vaak nket vergoed in de goedkopere

8. Manoya

Manoya Niet meer actief

Die word altijd vergoed hoor :)

9. Manoya

Manoya Niet meer actief

Tips voor zorgverzekering:
    Energiek.. kost niet zo veel en kraamzorg is 100%.

10. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooh spannend! Succes de komende dagen na de spuit en de komende weken op het wachtbankje!

11. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Oooh ei, waaar blijf je nouuu? :p (ik heb teveel tijd om erover na te denken, niet goed dit haha)

12. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Hier precies hetzelfde!! Heel erg frustrerend!

13. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier ook weer geen positjeve test dus geen ovulatie morgen. Gaat weer een lange cyclus worden vrees ik. Vorige keer was hij ook ineens 40 dagen.. Normaal 31. Zucht. Geen positieve test in 2014 meer vrees ik... Baal echt!!!

14. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ja! Word gek van dat wachten en van mezelf joh.. Zou bijna testen aan de kant gooien maar dan krijg ik helemaal geen inzicht in mijn cyclus! Hopelijk morgen een positieve test voor ons beide!

15. Jillster

Jillster Bekend lid

30 nov 2014
    878
    280
    63
    NULL
    NULL
    Ooh dat is heel vervelend! Je kunt er geen peil op trekken he.. Die van kij was 35, hoop dat ie niet veel langer wordt (minder kansen). Stomme lichamen!

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ja Damn.. Na de bevalling echt maanden 31 dagen. Ei dag 18. Gaan we proberen dan ineens alles in de war. Echt wat?! Stom!

17. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    klopt inderdaad, heb net gekeken, maar ook hier geen vergoeding voor bevalling in het ziekenhuis zonder medische indicatie, behalve uit de basisverzekering. Dus eigen bijdrage moet je zelf betalen

18. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik duim heeeeel hard!!! :D:D

19. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Balen :(. Duim ook voor jou!! Weet hoe frustrerend het is als je cyclus opeens veel langer is. Hopelijk gauw een positieve test!!

20. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik heb zekur met aanvullend afgesloten. Die kwam redelijk goedkoop uit de bus. Wel beperkte zorgkeuze ziekenhuis maar voor mij wel de 2 waar ik überhaupt kan bevallen. eigen bijdrage prima, ik ga geen dikke premie betalen en vervolgens met pech nog jaar klussen en geen gebruik van pakket maken:p die knaken van eigen bijdrage kan ik wel missen voor aanstaande kleine :) ovulatie testjes lopen weer af, had wel 2 verhoogde, geen knaller. Duimen maar!

Deel Deze Pagina