Wat doen jullie met je zorgverzekerking voor volgend jaar? Ik zit te kijken naar unive zekur uitgebreid. Komt heel e4g overeen met mn huidige alleen kost dit 30 euro pm minder
Wij moeten nog in de verzekering duiken maar twordt zeker een uitgebreid pakket.. want wij hebben of fertiliteitsbijdrages of kraamzorg nodig komend jaar.. en misschien wel beide.. Als we het weten laat ik het horen..
let er wel op dat je bij zekur geen aanvullende vergoedingen krijgt voor bevalling in t ziekenhuis (zonder indicatie) en kraamzorg! moet je dan allemaal zelf als eigen bijdrage bijbetalen, dus niet uit je eigen risico.
Hey dames, Proficiat voor de gene met de 2 streepjes! Voor een zwangerschapstest of een ovulatietest. Dat er maar veel roze mag verschijnen in de lijst! Hier redelijk goed nieuws! Ovulatie testen worden steeds donkerder. gisteren geincemineert. Vandaag naar fertiliteitsarts geweest. ( ben ik nu haha) Ik heb een ei van 21mm. nu zit ik te wachten op vrouwlief die bij ze ziekenhuisapotheek de pregnyl spuit is aan het halen. Een verschrikkelijke spuit vind ik het. Mijn humeur zal niet heel goed zijn de komende 2 dagen. maar morgen vroeg weer incemineren! We zitten er bovenop! Morgen zit ik ook op het wachtbankje!
Goed nakijken of de eigen bijdrage en niet oo medische indicatie in zkh bevallen ook vergoed wordt. Evt de combinatietest en 20 weken echo worden ook vaak nket vergoed in de goedkopere
Hier ook weer geen positjeve test dus geen ovulatie morgen. Gaat weer een lange cyclus worden vrees ik. Vorige keer was hij ook ineens 40 dagen.. Normaal 31. Zucht. Geen positieve test in 2014 meer vrees ik... Baal echt!!!
Ja! Word gek van dat wachten en van mezelf joh.. Zou bijna testen aan de kant gooien maar dan krijg ik helemaal geen inzicht in mijn cyclus! Hopelijk morgen een positieve test voor ons beide!
Ooh dat is heel vervelend! Je kunt er geen peil op trekken he.. Die van kij was 35, hoop dat ie niet veel langer wordt (minder kansen). Stomme lichamen!
Ja Damn.. Na de bevalling echt maanden 31 dagen. Ei dag 18. Gaan we proberen dan ineens alles in de war. Echt wat?! Stom!
klopt inderdaad, heb net gekeken, maar ook hier geen vergoeding voor bevalling in het ziekenhuis zonder medische indicatie, behalve uit de basisverzekering. Dus eigen bijdrage moet je zelf betalen
Balen . Duim ook voor jou!! Weet hoe frustrerend het is als je cyclus opeens veel langer is. Hopelijk gauw een positieve test!!
Ik heb zekur met aanvullend afgesloten. Die kwam redelijk goedkoop uit de bus. Wel beperkte zorgkeuze ziekenhuis maar voor mij wel de 2 waar ik überhaupt kan bevallen. eigen bijdrage prima, ik ga geen dikke premie betalen en vervolgens met pech nog jaar klussen en geen gebruik van pakket maken die knaken van eigen bijdrage kan ik wel missen voor aanstaande kleine ovulatie testjes lopen weer af, had wel 2 verhoogde, geen knaller. Duimen maar!