NOD lijst 22 t/m 31 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jade86, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sampiejj

sampiejj Lid

21 aug 2014
    34
    0
    0
    Hallo allemaal,

Wat is het weer spannend, voor sommige van jullie de dagen dat je je eisprong zoekt.. en voor anderen (zoals ik) die op t wachtbankje zitten...

Ik zit met een vreemde (misschien domme) gedachte die ik eerst niet echt durfde te delen, maar ga het nu toch maar doen.

Zou het mogelijk zijn dat je in verwachting bent en dat de gynaecoloog het niet gezien heeft? En kun je dan weer een nieuw eitje hebben?

Ben de vorige periode erg kort (2 dagen) ongesteld geweest en heb sindsdien enorme buikpijn (& een harde buik)! Van onderen in m'n buik, lijkt alsof je menstruatie gaat beginnen, maar die pijn/krampen blijven maar duren! Nu heb ik dus begrepen dat je ook zulke krampen kunt hebben als je net in verwachting bent..? en ik ben wel naar de gynaecoloog geweest (op dag 12) maar kan je dan wel al iets zien van de vorige periode? Hij zag wel weer een nieuw eitje, waardoor ik er vanuit ging dat de nieuwe ronde gewoon weer begonnen was.

Pfff.. ik weet dat ik mezelf niets wijs moet maken, en ik ga er ook helemaal niet vanuit maar heb er zo'n raar gevoel over! Wil ook liever niet naar de huisarts met die buikpijn, die schepen me dan vast af met wat paracetamol ofzo. Heb vanmorgen naar t ziekenhuis gebeld, maar m'n gynaecoloog is een week met vakantie..

Nouja, ik wacht het nog maar even af! Als ik t vd week niet meer kan volhouden doe ik misschien wel een test.

Liefs en succes allemaal!

2. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Ja ik voel me precies zo! Ik heb inmiddels al sinds vrijdag steekjes bij mijn eierstokken en dat houdt maar niet op :(
    vraag me echt af wanneer dat ei nou komt.. of al is geweest. ;)

3. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames..ik verwacht woensdag mn eitje.. Maar heb al een paar uur links een ovulatiepijngevoel... En aangezien ik nu al erg veel testdrang heb dacht ik..laat ik eens een ovulatietest doen.. Hopelijk kunnen jullie hem zien? En wat denken jullie?? Is dit de piek..? Ik heb geen verstand van deze testen:p..We hebben het gister gedaan ;) en doen het deze periode om de dag hihi..:D

Bijgevoegde bestanden:

4. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eefje ik heb geen verstand van testjes maar dit ziet er wel goed uit lijkt me!

Sampiej, ik heb al eens gehoord over een vrouw die in verwachting was van twee kindjes die een maand scheelden. Maar dat zal heel zeldzaam zijn. Gooi er gewoon eens een testje tegenaan, die zou dan nu wel uit moeten slaan lijkt me.

Zelf nog steeds geen doorzichtig slijm dus nog geen ei...

5. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Dat is je piek idd, en dan 24-36 uur later ei... Dus veel plezier ;)

6. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Pffff hier. Zaterdag dus een avond met hoofdpijn misselijk, wiebelig gevoel in benen, zondag ook lichtelijk misselijk en vanmiddag ook weer... En af en toe steken en plopjes in de onderbuik.
    En nu dat ik net zit een zwaar gevoel beneden....

Zit nu 10dpo, woensdag kan ik past testjes halen.....

7. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Ik denk dat ik toch bij delta lloyd blijft zitten.. alles is nu goed geregeld. En vrijwel alles word gedekt nu.

8. sampiejj

sampiejj Lid

21 aug 2014
    34
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, een test durf ik ook (nog) niet goed..
    Omdat het nu 9 dagen geleden is dat ik pregnyl heb gehad.
    Kan dus nog in m'n lichaam zitten waardoor de test dus positief zou kunnen zijn... haha lastig!

9. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties..
    Maar als bv vanavond de streep minder duidelijk is..heb ik dan de eisprong al gehad..? Ik heb nu echt al 3 uur steken aan de linkerkant..en denk dat ik nu de eisprong heb.. Ik vraag me af of we vanavond of beter morgen nog een keer kunnen klussen.. :)
    Edit: heb vanaf zaterdag vruchtbaar slijm :D

10. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, dat had ik er niet van begrepen (had je handtekening niet gelezen)
    Dan idd nog even wachten met testen. Of testen en over twee dagen nog eens als ie positief is om te kijken of het donkerder of lichter word....

11. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Ik denk dat je je piek hebt gevonden!! Veel plezier ;).

12. Missaniet

Missaniet Fanatiek lid

14 sep 2014
    1.277
    0
    0
    Of vanavond én morgen. Dan zit je sowieso goed ;).

13. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even 3 dagen bij moeten lezen.
    Al een zwangere, gefeliciteerd!

Merk dat ik graag wil testen, stiekem, maar ook wel bang voor een nega test. Nog nooit gehad gelukkig en hoop dat zo te houden :D

We gaan zondag testen... Paar nachtjes slapen! Verder nog helemaal niks te merken, klein beetje steekjes in borsten maar zal vast niks betekenen.

14. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Klinkt goed Molensteen!

15. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Zo leuk dat mensen al bijna kunnen testen! Ik moet nog wel even wachten haha

16. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Spannend al die bijna testers ja! Ik testte vorige keer bij 10dpo pos met de 2v5 van kruidvat.. Aangezien wij nog even moeten wachten en misschien wel helemaal niets hoeven te verwachten deze cyclus ga ik lekker voor jullie duimen!

17. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Hoi dames, Mag ik me bij jullie aansluiten?
    eigenlijk ging ik uit van mijn NOD op 21dec maar heb gister een positieve ovu test gehad.

Ik temp onregelmatig want vergeet het nogal eens maar gister en vandaag wel weer getempt en mijn temp is gestegen met 0,6 dus verwacht mijn ei.

dit is mijn eerste positieve ovu test in 4 jaar, bij mijn zoontje had ik PCOS en kon ik testen tot ik een ons woog en vond mijn ei nooit.

Hopelijk brengt dit iets goeds met zich mee..

Ik denk mijn NOD nu rond de 29ste te hebben.

hierbij mijn test van gister 433766d1418646610-nod-lijst-15-t-m-21-december-2014-20141215_120946.jpg

18. 2moekes

2moekes Lid

13 aug 2014
    57
    0
    0
    sociale bij!
    limburg
    @blijevrouw21
    HOERA!!!SUCCES!
    spannend lijkt me dit!

Hier bloedverlies sinds gisteren 18.00 uur! Geen idee waar het vandaan komt! Mij ei heb ik gehad denk ik gister om 11.30 uur pregnyl gehad! Iemand een idee?

19. Lau85

Lau85 Actief lid

26 mei 2011
    179
    0
    16
    Vrouw
    @blijevrouw21 deze lijkt mij postitief!!
    Wat super dat er ook al een zwangere is!!! :D

Ik ga vrijdag testen dan 10 dpo..
    Ik was zaterdag in de stad en van het een op mandere moment een hele gemene felle steek super laag! Moest gewoon stil staan.. was ook weer net zo snel weg als dat het kwam!
    Apart he.. wat zou dat dan weer zijn...

Ik moet zeggen dat ik elke maand zoveel kwaaltjes had en nu dus verder niks.. beetje moe en die steek dan... hopelijk is het dan nu goed nieuws!! Spotte net wel een ooievaar!!! :D

20. sampiejj

sampiejj Lid

21 aug 2014
    34
    0
    0
    Ik mag op rood..
    Snap er nu helemaal niets meer van, heb al wekenlang buikpijn!
    Voelt als (heftige) menstruatiepijn en nu op dag 24 ineens bloed..
    Ben benieuwd of ik nu langer ongesteld zal zijn dan 1 of 2 dagen, heb anders ook geen idee wanneer ik dan weer clomid moet starten..?!

Eerst maar eens even afwachten, en hopelijk gaat de buikpijn nu wel weg! Succes allemaal..

Deel Deze Pagina