Hihi dit is een ovulatie test Lau85 maar daar ben ik al helemaal blij mee!! Hopelijk over 2 weken een andere mooie positieve test in handen. Vervelend he, dat je lichaam je zo voor de gek kan houden soms dat je niet meer weet wat wat kan zijn. Hopelijk was het iets positiefs, de ooievaar moet gewoon een mooi voorteken zijn! Haha
Nou eigenlijk niet dat was precies een week geleden nu! Vruchtbare slijm en ovulatie pijn toen.. Ik hoop dat het iets positiefs betekend!
Ik vraag me af of een follikel wel eens doorgroeit nadat eitje al gesprongen is..iemand uit de mmm een idee of dat kan?
Wauw! Ben jaloers.... ik heb mn piek ook nog niet gevonden! Denk dat t voor mij ook een lange cyclus wordt dit keer. Grrr! Maaruhh aan de klus dus jij
Oh zie het ja.. Stelt me wel gerust dat het dus best wat later kan, maar voor jou heel vervelend dat ie weer lang is.. Hopelijk heb je over twee weken weer een smiley
Ja haha.. We moeten maar 'rustig' afwachten! Ben alleen zo bang dat ik weer zo iemand moet zijn die hem niet vind.. Ouwe doemdenker! ja gelukkig wel, al was het werk vandaag dan wel even zwaar.. Maar bijna vakantie! Hou jij het nog wat vol?
Ik had ook op dag 21 pas een positieve ovulatietest, 22 nog een en nu op dag 23 vanmorgen nog geen hogere temp terwijl ik wel denk dat ik hem gisterochtend gevoeld hebt. Ik snap er niets meer van. Hopelijk morgenochtend wel omhoog. Om je onzekerheid nog even te voeden is dat.
Nee! kan het geen innestelbloeding zijn? Balen zeg! Hier voel ik niks noppes nada. Geen krampen, steekjes etc. Zal ook wel erg te mooi om waar te zijn he, de eerste ronde raak. Nou ja, we wachten nog maar even af. Duurt nog even voor ik mag testen.
Vanmiddag wat slijm bij afvegen maar nog niet het idee dat mijn ei er bij a is. Mijn beste vriendinnetje probeert ook zwanger te worden en heeft erg lange cyclussen. Morgen heeft ze een intake bij fertiliteitsarts met inwendige echo (ik schreef al eerder over haar) en vandaag stuurde ze me een foto van een ovulatietestje waar twee donkere lijnen te zien waren. Nog niet net zo donker als de c maar wel heel donker al. Ze heeft nog niet eerder zo'n donkere streep gehad, wel hele lichte streepjes. Ze gaat vanavond haar man proberen te verleiden (hij heeft een lichamelijke beperking wat het vaak moeilijk maakt om intiem te zijn) en ik hoop zo voor hen dat het morgen op de echo blijkt dat haar ei dan vertrokken is! Sorry, kan het nergens anders kwijt dus val ik jullie er maar mee lastig. Wij gaan vanavond ook nog even er tegenaan...
Oooh dat zou heel fijn voor ze zijn! Laat je even weten hoe t ging? Mag ik vragen hoelang haar cyclussen dan zijn? Vraag mij altijd af wanneer je de stap naar arts zet.. En, hee daar is dit forum toch voor?