Voor de gene met clomid ben even de naam kwijt haha. Ik begin altijd dag 3 tm7. En na dag 3 is t vrijwel weg mn menstruatie. Ik denk mede door de clomid.
Gelukkig gaat t wat beter met je! Nu hopelijk snel je ei!! Ik snap je gedachte wel...ben daar ook bang voor...en denk ook vaak genoeg of we ooit wel zwanger raken. Vreselijk! Ben beetje klaar met testen maar ja moeten nog maar ff door. Mn NOD is inmiddels wel verschoven!!
voor alle dames op zoek naar hun ei, veel succes! 2x wachten dus eigenlijk (ei en wachtbankje) jeetje wat een onrust! ik doe deze ronde tempen en ovulatietesten en dacht dat ik er wat zekerder van werd, maar niet echt. Gelukkig nu alle data gegevens in fertility friend gezet en mijn ei is geweest, 12-12! En vanochtend temp omhoog (na 2 dagen 36,8 wat al verhoogd was) naar 37,1 dus ben helemaal blij dat t doet wat t hoort te doen! zit dus inmiddels alweer op 4 dpo... wachten wachten wachten kans is dus aanwezig dat mijn nod al eerder is.... en dan graag een echte Nod (NIET ongesteld dag ) hebben jullie nog leuke/gezellige (of niet zo leuke gezellige) plannen voor de feestdagen?
Hoi dames, wanneer doen jullie een test op z'n vroegst?? Maandag is mijn NOD... Gewoon wachten tot maandag? Duurt lang.. haha, maar dat herkennen jullie wel zo te lezen.. Ik heb soms wat krampjes in mijn onderbuik, meer zo richting mijn vagina. Ben wat grieperig. Mn vriend heeft buikgriep dus dat heb ik vast van hem.. Ben benieuwd wanneer ik het niet meer kan weerstaan om te testen... mijn ei was zo vrijdagavond / zaterdag... ik heb er niks van gevoeld. Herkende vruchtbaar slijm ( echt nat zeg maar ) en eindelijk een duidelijke streep op mn zoveelste ovutest, die naar mijn gevoel erg laat kwam. Fingers crossed voor ons allemaal
47-49-50 waren haar cyclussen. Waarbij ze na 16-20 dagen een heel klein beetje bloed had en dan niet meer. Daarnaast had ze vanaf dat moment blijvend pijn in haar onderbuik. Huisarts nam haar direct serieus. Zelf was ze bang voor misschien ontstoken eileider ofzo ivm de pijn. Ha zei dat het kon zijn dat ei wel groeit maar niet springt en ze daarom die pijn blijft houden tot de volgende bloeding. Ze stuurde me nog een app en ik stuurde terug: hups je bed in jij en vergeet je man niet mee te nemen 😜..... Kreeg terug dat ik ook moest maken dat ik erin kwam. Haar man had eerder al eens last van de druk en ze stuurde dat het dit keer wel gelukt was dus hopelijk zien ze morgen op de inwendige echo die ze krijgt dat haar eitje op weg is naar de baarmoeder...
Normaal na de eisprong had ik nooit slijm maar gisteren ineens wel, en met vlagen heel misselijk. Vorige wrrk van din op woe nacht halve nacht wakker gelegen vanwege mn ei. Zou wel erg vroeg zijn om al misselijk te zijn toch? Verwacht NOD op maandag, LF is 12 a 13 dagen de laatste 3 maanden.
Vorige zwangerschap was ik helemaal niet zo nieuwsgierig, zelfs 3 dagen na NOD pas getest... Miss ook omdat mijn cuclus toen onregelmatiger was en we met verbouwing van badkamer bezig waren en niet tussen de werklui wilde testen. Nu met verbouwing beneden bezig, zou echt toevallig zijn! Van klussen komt klussen
Ja dat kan geloof ik. Omdat mijn eitjes niet vanzelf springen en door blijven groeien krijg ik wat ze noemen een uitgangsecho. Dan kijken ze dus iddof de follikel ook weg is en niet doorgroeid en of dit geen kieste wordt. Vanavond lees ik allesweer goed door. Drukke dagen als juf nu rond de kerst, en ook nog wat condoleances deze week.... Bijna nergens tijd voor! Dus ook iet om te denken aan testen. Dat is wel weer fijn
Ik wacht gewoon mijn nod af voordat ik ga testen. Als ik ongesteld wordt weet ik ook wel dat testen overbodig is. En die menstruatie voel ik al dag van te voren aankomen. Ben dan doodziek. Hopelijk met de feestdagen dus niet! Succes allen, en degene op het w8bankje nog ff volhouden. Relax.
De timingechos ken ik ook..heb er meerdere gehad..mijn follikel groeide maar door en door..maar pas nadat ie sprong berekenen wanneer ei geweest was en laten week later progesteron prikken..Ik vraag me gewoon af of ei bv ook al bij 24mm gesprongen kan zijn ipv 29..en dat een week daarna progesteron veel hoger geweest was.. Enwe ei dus eigenlijk toch missen.. Nu ja.ik kan deze theorie ook aan mijn fertiliteitsarts voorleggen..kheb begin jan weer een afspraak..
Nou.. zo terugkijkend denk ik dat ik mij LH piek maar op dag 22 zet.. tis niet erg overtuigend maar volgens de handleiding van sensitest kan het wel. We wachten maar af.. misschien vanavond nog even gezellig maken voor het geval hij wat vertraagd is en daarna op naar oud en nieuw
En dit is de sensitest manual.. (een lichte piek mag dus ook) en mijn nod verschuift een dag maar dat geloof ik wel
Julia, bij mijn eerste zwangerschappen had ik ook dit soort lichte testjes, die van dag 22 is inderdaad je piek
Ik heb een paar dagen geleden mijn gegevens hier neer gezet, omdat ik niet zeker weet of ik de lijst nog wel netjes hou als ik het zelf probeer, maar wil iemand me even toevoegen? Ronde 1, NOD op 25-12, vierde kindje
♡NOD-Lijst 22 t/m 31 december 2014♡ 22. (3) : Ehdi, 25 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Stefanie1991, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Lvh85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (7) : Dazzje, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Sampiejj, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Luna26, ronde 4, 3e kindje (eerste van mij en mijn man samen) Lau85, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje mamavankiki, 27 jaar, ronde 5 na een mk, 2e kindje Bessie, 36 jaar, ronde 1, 4de kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje 24. (3): Tuutie, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje mariahh, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje Myself82, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje 25. (6) : Mystiek, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje Mieke1989, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jolien, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Eppo82, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje DeBJjJ, 23 Jaar, Ronde 18, 2e Kindje Incognito, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje 26. (1) : Patries2310, 32 jaar, ronde 5, 1e kindje 27. (2): Mirte85, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Miss Helder, 33 jaar, ronde 11, 1e kindje 28. (4): Jade86, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, ronde 0 (na MA 12wk) 4e kindje Luna30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje MissDonna, 25 jaar, ronde 2 1e kindje 29. (5): Missaniet, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Ilse1980, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Waxinelichtje (Eveline), 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Jillster, 27 jaar, ronde 5, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 27 (ronde 12 na miskraam), 1e kindje 30. (2): 2moekes, ronde 14, 1e kindje xxsarabii, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje 31. (5): Dege, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Nena90, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje jezzebel88, ronde 5, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 29, ronde 8 na laatste mk, 1e kindje MMM Eefje86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (5) : monifique, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Annelie566, ronde 3, 2e kindje Kel23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mellle, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bam-Jolan, ??jaar, ronde 5, 5e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 44 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Incognito, je mag mij ook toevoegen aan de lijst. Mijn nod zou eigenlijk over 5 dagen zijn maar is verschoven. Zet me maar op de 29ste. Blijevrouw21, 24jaar, ronde 1, tweede kindje. wat spannend bij iedereen, hopelijk allemaal snel een posi ovu test of snel van het wachtbankje af...