Nja na mijn eisprong dacht ik: leuk spannend!!! als t raak is dan ga ik vanaf nu misschien dingen voelen.. maar niks benoemenswaardig helaas.. nu zou ongeveer de innesteling moeten zijn, maar ik ben alleen maar chaggi van ongeduld hahaha.
Ja ik had eerder ook al gepost met: is chagrijnig zijn toevallig een symptoom, haha. Nou ja, als we zwanger zijn, kunnen we dat in het lijstje van symptomen neerzetten.
He dames.... Spannende tijden hoor! Ik zou gewoon lekker eten en drinken...lekker genieten! Zodra ik een positive test in handen heb Let ik op wat ik wel en niet mag! Wel even een HELP VRAAG. .. ik had net bij het afvegen slijmerigbloed. Echt bloed. Helder rood. Niet veel maar ook niet weinig. Dit had ik de dag na de pregnyl ook maar dat was bruinig. Nu echt helder roos en slijmerig. wat is dit? Hebben dit meer mensen? Voel me al 2 dagen "raar" in mijn buik, en heb nu ligt kramp-gevoel. Ben nu 4 dpo en 29 jaar sinds een week. HELP!!
Sorry moekes daar heb ik helaas geen verstand van Pff hier toch steken en ongi krampen in lies in rug overal!
Haha ik ben ook wat chagrijnig, maar of dat van hormonen is of gewoon omdat het op werk ontiegelijk druk is. Dat zal volgende week blijken. en ik ging in de bios gister met mijn neus onder mijn trui zitten. Mijn buurvrouw zat aan de nacho cheese.
Ik drink nooit alcohol dus wat dat betreft geen smoesjes ofzo hier. Bij de eerste hebben we op 14 dec een positieve test gehad en onze ouders een ingepakt doosje met rijstkorreltje gegeven. Onder de kerstboom gelegd en erbij gezegd dat ze er heel voorzichtig mee moeten doen omdat het heel breekbaar was. Op kerstavond open laten maken en gezegd: zo groot is jullie eerste (en voor schoonouders 5e) kleinkind nu..... Nu willen we een zakje met vogelvoer in een gouden ei (lang leve de emte met de eftelingpoppetjes) doen met een briefje erbij: lokvoer voor ooievaars, te gebruiken rond 7 september En voordat ik dat idee zag had ik bedacht de kinderen een shirt aan te doen met: Oudste: eerst was ik alleen Middelste: al snel kwam ik erbij Jongste: ik sloot de rij En achterop: en nu krijgen we er er een baby bij! Wat kwaaltjes betreft.... Vorige maand dacht ik van alles te voelen, jeukende borsten, misselijk, jeukende ogen... Maar ik denk dat er een boel wishful thinking achter zat. Nu probeer ik er niet op te letten maar dat is heel moeilijk. Helemaal omdat ik niet zeker weet hoe ver ik ben in de cyclus.
Wat een leuke ideeën allemaal! Vind het zelf ook wel leuk om het op een originele manier te gaan vertellen, maar eerst maar even zwanger worden! Sorry 2 moekes ik heb er ook geen verstand van.. Mijn ei gevonden, ik kom de dames op de 30e gezelschap houden. Zal zo de lijst even aanpassen. Fijne dag allemaal!
♡NOD-Lijst 22 t/m 31 december 2014♡ 22. (3) : Ehdi, 25 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Stefanie1991, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Lvh85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (8) : Dazzje, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Sampiejj, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Luna26, ronde 4, 3e kindje (eerste van mij en mijn man samen) Lau85, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje mamavankiki, 27 jaar, ronde 5 na een mk, 2e kindje Bessie, 36 jaar, ronde 1, 4de kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Nogablokje, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 24. (3): Tuutie, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje mariahh, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje Myself82, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje 25. (6) : Mystiek, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje Mieke1989, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jolien, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Eppo82, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje DeBJjJ, 23 Jaar, Ronde 18, 2e Kindje Incognito, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje 26. (2) : Patries2310, 32 jaar, ronde 5, 1e kindje Kel23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 27. (2): Mirte85, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Miss Helder, 33 jaar, ronde 11, 1e kindje 28. (2): Jade86, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, ronde 2 1e kindje 29. (5): Ilse1980, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Waxinelichtje (Eveline), 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 27 (ronde 12 na miskraam), 1e kindje Julia1979, 35 jaar, ronde 0 (na MA 12wk) 4e kindje Blijevrouw21, 24jaar, ronde 1, tweede kindje 30. (4): 2moekes, ronde 14, 1e kindje xxsarabii, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Mamsma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Luna30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 31. (5): Dege, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Nena90, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje jezzebel88, ronde 5, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 29, ronde 8 na laatste mk, 1e kindje MMM Eefje86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (4) : monifique, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mellle, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bam-Jolan, ??jaar, ronde 5, 5e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 44 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Lief van jullie maar innestelingsbloed lijkt me wat laat.. Maandag NOD. Redelijke stabiele cyclus van 31 dagen en nu ineens 28
Het kan zomaar Ik heb woensdag en gisteren ook menstruatie actige krampen gehad niet normaal... En heb ook ergens ma/di nod
Ik heb nog niet echt bijgelezen. Zal ik vanavond of morgen even doen! Ik zit nu denk ik 7dagen na mn ei. Mn borsten zijn gevoelig slaap heel raar. Vroeg wakker in de ochtend een gek gevoel in mn maag. Of het misselijkheid is? Kan het niet echt plaatsen. Kan natuurlijk mezelf voor de gek houden... nog weer even op het bankje. Zag iig 1iemand ongesteld geworden jammer zeg..
oeii aan het begin van mijn cyclus hier aangemeld en heel het topic vergeten hihi oeps! De lijst ziet er nog mooi uit! Hopelijk kleurt hij vanaf volgende week heel mooi roze! Hier ong 7/8 dpo en voel me totaal niet zwanger.. gek genoeg ben ik er deze maand zo relax onder ..