Echt super spannend nu. Het is nu even weg dus hopelijk blijft dat zo. Verder beetje raar gevoel in de buik, steken in rug.
Heb je tarwekiemolie gebruikt? Dit kan van invloed zijn op je cyclus. Ik las hier een paar meiden over tarwekiemolie, maar weet even niet meer wie het nou waren. En anders... alles is mogelijk. Zo lang het nog niet echt doorzet zijn de wonderen de wereld nog niet uit. Ik heb eindelijk vakantie. Heerlijk! Had er zo'n zin in! Gisteren kerstfeest gehad op school en dat is toch altijd een beetje een mokerslag. Alsof je nog niet moe genoeg was..... Nou ja, heerlijk even geen last meer van!
Nope, geen tarwekiem olie. Ik heb vorige week van din op woe nacht wakker gelegen van de eisprong.. Althans alles lijky dat DAT de eisprong was
Luna; Doorklussen kan nooit kwaad natuurlijk Monifique: Spannen hoor, ik zou 2 weken na afgelopen woensdag zeker al testen en mij kennende toch ook al een paar dagen eerder (maar dat laatste is geen goed advies natuurlijk ) Lvh85: Duimen dat het alleen maar iets goeds betekent! Afscheiding: Hier bij zwangerschap juist nauwelijks, terwijl 'men' inderdaad zegt juist meer bij zwangerschap... Kwaaltjes; Ik geloof er hier ineens niet meer in. Heb wel constant bandenpijn, gisteravond gevoelige borsten (nog nooit gehad, ook niet bij zwangerschappen?) en een wat trekkerig gevoel in mijn bm. Dat laatste had ik 2 maanden geleden ook, dus ik denk dat ik mezelf voor de gek heb gehouden de afgelopen dagen. Ideeën; Ik heb ook een geweldig leuk idee, maar durf het hier niet neer te zetten, bang dat er mensen aan het meelezen zijn die er nog even niks van mogen weten Wil t wel ineen pb vertellen anders
ja graag pb lvh85 ik heb 6-7 dec duidelijk ovulatietesten gehad dus ws 8-9 dec ei, die niet gevoeld, maar sinds woe dus mentstruatie krampen terwijl dinsdag as pas nod is als ik bovenstaand ei aanhoudt. dus wie weet hebben we samen goed nieuws. voel me nu al paar uurtjes licht misselijk en constante hoofdpijn
Hoi dames! Ik wil ook graag meedoen aan deze NOD lijst Ik ben 27 jaar, 12de ronde, eerste kindje en mijn NOD is op eerste kerstdag.. Althans dat verwacht ik, want ik heb nogal een onregelmatige cyclus.. We zijn er de afgelopen maanden nog niet echt fanatiek mee bezig geweest om zwanger te worden, maar vanaf afgelopen maand voor het eerst ovultatietesen gedaan, dus ik ben heel benieuwd! Voel alleen helemaal niks, dus ik heb weinig hoop.. Ik hoop dat het raak is voor je ivh85 en molensteen! Spannend!! Ik zal voor jullie duimen!
♡NOD-Lijst 22 t/m 31 december 2014♡ 22. (3) : Ehdi, 25 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Stefanie1991, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Lvh85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (8) : Dazzje, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Sampiejj, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Luna26, ronde 4, 3e kindje (eerste van mij en mijn man samen) Lau85, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje mamavankiki, 27 jaar, ronde 5 na een mk, 2e kindje Bessie, 36 jaar, ronde 1, 4de kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Nogablokje, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje 24. (3): Tuutie, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje mariahh, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje Myself82, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje 25. (6) : Mystiek, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje Mieke1989, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jolien, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Eppo82, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje DeBJjJ, 23 Jaar, Ronde 18, 2e Kindje Incognito, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje Vickske87 27 jaar, ronde 12, 1e kindje 26. (2) : Patries2310, 32 jaar, ronde 5, 1e kindje Kel23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje 27. (2): Mirte85, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Miss Helder, 33 jaar, ronde 11, 1e kindje 28. (2): Jade86, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, ronde 2 1e kindje Lotje0501, 23 jaar, ronde?, 2e kindje 29. (5): Ilse1980, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Waxinelichtje (Eveline), 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Koekepeertje, 31 jaar, ronde 27 (ronde 12 na miskraam), 1e kindje Julia1979, 35 jaar, ronde 0 (na MA 12wk) 4e kindje Blijevrouw21, 24jaar, ronde 1, tweede kindje 30. (4): 2moekes, ronde 14, 1e kindje xxsarabii, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Mamsma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Luna30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje 31. (5): Dege, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Nena90, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje jezzebel88, ronde 5, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 29, ronde 8 na laatste mk, 1e kindje MMM Eefje86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (4) : monifique, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mellle, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bam-Jolan, ??jaar, ronde 5, 5e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 44 Zwanger (1), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Jee ei gesprongen gisteravond, voor t eerst dat ik t echt voelde, jeetje dat kan best zeer doen, voor we naar bed gingen wat buikpijntjes met superrekbaar vocht ( woe op donderdag ook geklust, braaf om de dag) maar gisteravond nog maar een keer, gelukkig!! Waren voor vanavond te laat geweest Dus nu voor t eest aan de tarwekiemolie, welke hebben jullie en houden jullie ook aan de voorgeschreven dosis, ik heb de kv capsules en staat op 3 x daags, ben niet zo'n pillenslikker dus vind al dapper van mezelf Blijf wel op datumloos omdat mijn lf schommelt tussen 10-14 Nu beginnen weer de eindeloze wachtweken terwijl zwangere in de omgeving als paddenstoelen omhoog schieten...
Heb iid genoeg afleiding rond deze dagen haha Als t goed is komt ma/ di de loodgieter voor de aansluiting van 2 kranen en 2 verwarmingen ( hebben een flinke verbouwing nieuwe kinderslaapkamer en badkamer met hoekbad ) Dus kunnen we woe hopelijk de badkamer gebruiken, dan eten bij mijn moeder, eerste kerstdag eten bij schoonouders, 2 de kerstdag voor ons zelf en vermoedelijk oud en nieuw met de buurman( dat klinkt fout haha) Nee hoor onze buurman is toevallig vl oud buurjongen van oudelijk huis waar hij samen mee naar de basisschool fietste, thja koop je een woning lijkt hij daar dus te wonen, hoe toevallig, net zo gezellig
Hahaha wat een toeval! Leuke dagen zo Hier nu op wachtbankje, allen zondag werken rest geen plannen dus duurt lang hahaha
Oh en morgen kinderverjaardag en misschien zondag op de koffie bij vrienden eaarbij ik t uitgebreid over zwanger worden kan hebben zij zijn al een poosje bezig voor nr 2
Wat kletsen jullie veel Hier morgen 10 dpo.. Normaal altijd al een moment van;zal ik testen?? Nu totaal geen last van.. Ik weet ook niet wat ik er van moet denken. Alleen maar moe en grote pijnlijke borsten (ze passen niet meer in mijn bh) maar verder geen symptomen.. Morgen feestje familie en verder de rest van het weekend lekker een beetje rommelen thuis