Oh Mystiek sorry Ik kan helaas geen kleurtjes selecteren op mijn telefoon Bedankt voor het toevoegen. Gezellig!
Dazzje, wauw wat mooi!!! Wil ook best sneeuw, maar alleen voor de kinderen haha...vind het autorijden dan zo eng. Ach kan mij voorstellen dat je verdrietig bent. Heel veel sterkte!
Misschien is Puk zwanger! K zag een dag overtijd..dan hoort ze in haar oude nod lijst van vorige maand.
Oo wauw, wat bizar om te zien en wat ziet het huis er schattig uit. Is het groot? sterkte, snap dat het zwaar is om na 4,5 jaar een beestje te verkopen. Stond hij in Nederland?
Ik wil graag weer op de lijst . Leeftijd 22 , ronde 6 , 1e kindje Nod 24 december echt spannend kerstavond ❤️
Zo .. een banner !! 😆 op dit moment ongesteld.. na mijn miskraam verlies ik elke keer veel bloed tijdens mijn menstruatie Ben er helemaal misselijk van..bah!
Hoi hoi ik heb mijn nod ook op eerste kerstdag. Dat het dit jaar maar een roze kerst mag worden Jolien, 28jr, ronde 4, 1e kindje
Ik meld me ook! Annelie, 2e kindje, ronde 3, de datum weet ik nog niet. Kom vanmiddag eens uitgebreid reageren!
Jolien, het wordt een spannende kerst! Hoop dat 2014 ons goed gezint is. Ehdi, wat vervelend zeg. Kan mij voorstellen dat jeje rot voelt. Heel veel sterkte!
Ik mag me ook weer bij deze komen melden.. Helaas vandaag toch de begin verschijnselen van de ongesteldheid gekregen... Patries2310, 32 jaar, 5e ronde 1e kindje. Zou deze erbij gezet kunnen worden op de 26e. Aangezien ik vandaag wel op de 28e dag menstruatie heb gekregen.. Zou mooi kerstkadootje zijn.
Mag ik er ook bij? Luna26, ronde 4, derde kindje en eerste van mij en mijn man samen. Ik heb nogal een medisch verleden (baarmoederhalskanker) sinds dit jaar en waarschijnlijk geen eiersprong meer ik hoop dat ik komende maand me al mag melden bij de fertiliteitskliniek voor verder onderzoek n.a.v. Mijn klachten, hier krijg ik volgende week bericht van is mij vandaag verteld. Oja ik denk dat mijn NOD ongeveer 23 december is. Groetjes Luna
Wauw Luna dat komt wel binnen. Ik hoop dat ze je gauw verder helpen en meer duidelijkheid kunnen geven over je eisprong.
Jeetje wat heftig Luna! Ik heb echt een rare menstruatie. Woensdag begonnen, gewoon goede menstruatie. Alleen geen last van symptomen die ik normaal gesproken toch echt duidelijk heb (vreetbuien, huilbuien, buikpijn, moe). Ik voel me eigenlijk gewoon erg goed en levendig. Vanavond gedoucht en vergeten maandverband in te doen, net naar het toilet en geen druppel rood meer te zien. Nu al gestopt? Mijn eerste menstruatie was echt drama, ik was toen 16. Maanden gebloed. Bloedarmoede, ijzer te kort. 2 maanden op bed gelegen omdat ik niets meer kon. Liep helemaal leeg. Noodgedwongen aan de pil gegaan. En nu zo'n menstruatie.. ik was zo bang voor herhaling!
Een vraagje tussendoor . Hoe is jullie menstruatie na het stoppen met de pil . Toen ik de pil gebruikte had ik een menstruatie van 6 dagen . Altijd direct helder rood . Nu de laatste 3 maanden ben ik nog maar 2 dagen ongesteld ook direct rood En deze maand had ik 2 dagen licht donker bruin afscheiding en toen ook weer 2 dagen ongesteld . Iemand hetzelfde toevallig ?
Tuutie, ik slikte mijn pil altijd door ivm migraine dus kan je niet vertellen hoe het tijdens mijn pil was maar nu heb ik ook 2 dagen donkerbruin daarna helder rood.