Jeehj al zwangeren erbij Gefeliciteerd !!! Ik heb eindelijk tijd gehad om bij te lezen super druk weekend gehad ... ik heb hier ook de bekende klachten die symptomen zouden kunnen zijn .... bloedend tandvlees steken in mijn buik ... vorige maand had ik exact hetzelfde toen werd ik gewoon ongesteld ... verwacht er nu dan ook niet veel meer van op de een of andere manier hahhaahah
Mooie Lau! Ik kon ook niet wachten en had vanochtend een tuurstreepje! Ga vanmiddag een kruidvat test halen. Heb het nu met een zwanger en kids dipstick gedaan.
OoHh echt?? Wat goed!!! Ben benieuwd!! 😃 Hier was t de eerste maand met tarwekiemolie.. Zou dat toch geholpen hebben..? Moet even uitpluizen hoelang er nu mee door te gaan! Straks even naar kV voor digitale test!
Proficiat alle dames met roze. Zo blij voor jullie! Vooral ook leuk om de foto's erbij te zien. Hier nog steeds krampachtig in mijn onderbuik, erg moe en af en toe een gespannen gevoel in mijn borsten. Vind het nu erg spannend worden. Ben nu 8 dpo.
Gefeliciteerd zwangere dames! Er komt langzaamaan steeds meer roze bij. Ik was vanmorgen weer eens te ongeduldig en heb de uiterst gevoelige test gedaanrvan zwanger&kids. Negatief...... Geeft wel rust want ik ga er nu gewoon van uit dat ik ongesteld ga worden rond de 28ste.
2 Moekes, wat ontzettend spannend! Ik zou echt met KV 2v5 testen en dan mij kennende morgen al Maar dat laatste is het slechtste advies ooit
Alle zwangeren gefeliciteerd! Wat duren die laatste dagen voor de NOD lang zeg..... Ben zo nieuwsgierig of ik een mooi kerst cadeautje krijg
Niet normaal he! Ik wou eigenlijk in de eerste instantie met kerst testen, maar ben zo bang dat het mijn humeur gaat verpesten en kan er altijd zo van genieten. ik wacht tot oudjaarsdag mocht ik dan niet ongesteld zijn waag ik een testje. Nog een goede week dus..
Leuk dames! Ik heb net iets doms gedaan! Heb een ovulatie test gebruikt... En tuurlijk was die licht positief... Naja wordt dus meteen gestraft. Had ik maar moeten wachten tot morgen
O al gevonden haha je kan positief testen met een ovulatietest. Maar dat is niet helemaal betrouwbaar toch?
Monifique!!!!! Whaaaa!!!!! Kun je m showen? Ik hoop dat ie een mooi tweede streepje op je kV krijgt zometeen! Molensteen, balen! Hopelijk snel een ander licht (knal is beter natuurlijk) testje in handen! 2moekes, spannend hoor! En ik zag iemand die nog een week moet wachten en al getest had, er is nog hoop hoor meid! Zelf al behoorlijk testdrang maar weet gewoon dat het nog negatief zal zijn ook al zou het raak zijn. Dus ik houd me in. Mag van mezelf niet eerder dan 1e kerstdag testje doen.