Dank jullie! Ja bijzonder, zo midden op de dag. Ik had toch twee pakjes gekocht dus dacht.. What the heck! Gewoon doen. Ben benieuwd hoe hij er morgenochtend dan uit ziet!
Ja monifique! Gefeliciteerd Wil ok wil ook De ovutest van vanochtend ( vergiste me met de test dom!) Heeft nu een controle streep en 2 test streepjes nog nooit gezien
Aaaaah, mag ik vandaag nog één keer spammen? Had gelezend dat wanneer je water over die KV 2v5 doet, het geel wegtrekt en dat werkt dus, test is veel duidelijker dan die van vanmorgen Beloof dat ik nu stop met foto's tot morgenvroeg
Klopt ja, maar waar zie jij dan die tweede teststreep? Die helemaal rechts is geen teststreep, dat is het kleurstof dingetje zeg maar, zie jij ergens anders, waar ik m niet zie, nog een tweede test streep?
Gefeliciteerd dames op roze! Ik ben nog niet ongesteld.. Wel kramp, vanmorgen pijnlijke steken. En had waarschijnlijk mijn eisprong op 11/12 december. Laat dus. Maar testen doe ik morgen of woensdag als ik niet ongesteld word.
Gefeliciteerd, zwangeren! Ben superblij voor jullie! Hoop hier binnenkort ook goed nieuws te hebben! Eisprong was waarschijnlijk pas 13 december. Nog geen kwaaltjes hier, wel af en toe steekjes en heeeel pijnlijke borsten (maar heb ik altijd na eisprong). Ik duim voor nog meer roze!
Mieke. Hier ook erg pijnlijke borsten. Normaal alleen mn tepels nu ook de zijkanten. Het trekt altijd weg voor zn ongi. Dus ben heel benieuwd.. heb het gevoel alsof ze gespannen zijn. Maar dat zou toch nog helemaal niet kunnen??
Hoeveel dpo zit jij, MissDonna? Bij mij is het ook de zijkanten, maar dat heb ik altijd. Weet alleen niet meer of het altijd zo heftig is...
Op 8dpo als ik het goed heb. Ik ga kerstochtend denk ik testen. Dat is op zn vroegst eigenlijk dat ik kan testen.. ik ga ook mn gevoel volgen, mocht het gevoel in mn borsten weg trekken, ga ik uit dat ik gewoon ongesteld ga worden. Maar tot die tijd nog een beetje hoop hihi