Wij hebben wat met datums: Trouwdatum 2+9=11 Geboortedatum dochter kun je in spiegelbeeld lezen 31-5-13 Ow ik ben helemaal hieperdepieper! Ga morgenvroeg de andere kv test doen en woe morgen de digitale.. Ook omdat we savonds gourmet bij mijn ouders hebben. Ook de verloskundige maar bellen voor een 1e echo. Tis heel onwerkelijk allemaal!
Zo er is heel wat roze bijgekomen GEFELICITEERD Zag ook neg en zelfs rood voorbij komen, dames dikke knuffel Hier nog te vroeg om over kwaaltjes te spreken al vond vl dat de borsten weer groter waren nu al... Verder een humeur van pfff dat ik nu al elk moment ongie kan worden, superchagie
Ik ben blij dat er zoveel roze bij zit dames!!! Ga zo door!! Gefeliciteerd meiden. en de meiden op rood: op naar de volgende maand. houdt moed!
Jaa alweer zwangeren erbij!! @lvh85 mijn zoontje is ook op 31 5 13 geboren!! Hihi grappig! Ik heb mn ei eerder gehad en ga ook met de kerstdagen testen denj ik.. Nod heb ik nu zelf op 29e gezet... Kan nu al niet meer wachten eigenlijk!! Voor de dames op rood.. Hopelijk volgende ronde beter
dan lopen we gelijk Eefje! Ik ga ook weer testen met kerst.. weet ik tenminste of ik een wijntje mag of niet
Jaar hihi wilde net sturen ik wil ook bij de club! Haha Ik ook uitgerekend 2 sep Vanmiddag vlk gebeld, 15 jan echo.. Maar ga zelf al naar echobureau de 10 jan omdat mijn ouders daarna op vakantie gaan en ze graag daarvoor t nieuws wil vertellen!!
Whaa ik word langzaamaan al gek van het wachten, probeer genoeg afleiding te zoeken maar het lukt me niet.
Hoi hoi, Ik wil ook wel graag op de lijst! 21 jaar, 2e ronde,1e kindje Nod: 26 dec Hopen op een super roze kerst kadotje!
Ik heb net 4 hele dikke pukkels op mn rug gespot.. Haha zou het een symptoom zijn? En hebben jullie ook weer steekjes krampjes..maar dan alleen als je er aan denkt?? Hoe gek kun je jezelf maken.. Ik heb verder wel regelmatig wat hoofdpijn en soms stikchagrijnuuuuug :-o Leuk waxinelichtje.. Gaan we samen testen .. Ik ben eerste pas 10 dpo.. Als mn ei goed heb gehad.. Hopelijk is er dan al wat te zien.. Zijn er ook mensen die het met de kerst dan zouden vertellen..? Lijkt mij zon leuk kerstkadootje maar zoooo pril.. Wordt het lekker ons geheime kerstkadootje!
Wow, een middagje niet geweest en 7 pagina's bij te lezen! En wat voor pagina's, veel mooie testjes voorbij zien komen.... Gefeliciteerd meiden! Ook veel meiden die nog onzeker zijn. Sterkte met wachten girls! Zelf al twee dagen heel koud. Nu op de bank met verwarming op 20,5 en een extra trui van mijn man aan en een deken. En nog heb ik het koud. Mijn borsten vielen ook bij a uit mijn bikini vandaag. Hopelijk betekent het iets
Ja als zo os wel. Ze krijgen een fotocollage lijst met foto's van eerste zoontje en met 1 fotolijst leeg met wordt verwacht ... Als zover is.... Zucht
Wij gaan het wel vertellen maar hoe nog geen idee. Leuk als onze dochter mee kan helpen maar ze is 19 maanden dus nog best jong. Ideeen zijn welkom!
Wij gaan t op kerstavond of met Kerst vertellen! Ik zou inderdaad bij een kleine hummel gewoon een romper aandoen met een leuke tekst Hebben wij bij de tweede ook zo gedaan
Goedemorgen dames! Hier alweer tijdje wakker.. De kleine man is snot verkouden hoesten enz ppfff.. Maar goed wel op tijd testen Ziet er wel goed uit toch qua oploop?
Ziet er goed uit Lau! Wij vertellen het nog niet. Ik vind het te pril nog. Plus.. die tijd dat je het alleen nog samen weet is zo bijzonder! Daar ga ik nog even van genieten. Zou met alleen mijn ouders geen probleem hebben hoor. Maar mijn schoonmoeder houdt echt haar mond niet en mijn vriend heeft 6 Broers en zussen dus dan gaat het vuurtje ook iets te snel. Dus nee. Wij gaan nog stilletjes genieten.