Ziet er 'wel goed' uit? Hij knalt! Hihi, nogmaals gefeliciteerd en kom je ook mee kletsen bij het bevallingslijst topic? Ik zal zo die van mij nog even doen, blijf nog even door testen
Al mooi wat roze, ik ben stiekem een beetje jaloers. Gisteren ging mijn temperatuur wat omlaag, maar vanmorgen was hij ook weer net iets hoger. Nog geen duidelijke daling zoals in afgelopen maanden in ieder geval. Ik zit op 12 à 13 dpo.
Spannend mystiek!! Wanneer ga je testen?? En hij loopt mooi op hoor lau85! Beterschap met je mannetje
Ik denk dat ik op mn nod op rood ga.. gevoel in mn borsten neemt af. Dat betekende voorgaande rondes dat mn ongesteldheid er aan kwam.. volgende maand maar ovu testjes gebruiken..
Spannend zeg! Wanneer ga je testen? Ah nee Hopelijk betekent het niets en krijg je toch nog een mooie test
Ik heb het ziekenhuis een mail gestuurd. Ik heb geen cervix slijm en ben benieuwd wat zij er van zeggen. En wil toch ook een keer een echo. Kijken of ze daarmee instemmen.
Lau die loopt mooi op! Ik vanochtend snel naar de wc gegaan voor ik in de verleiding kon komen om een test te doen. Bij de vorige zwangerschap testte ik 9 dpo positief. Dat zou volgens mijn normale cyclus morgen zijn.
Ben benieuwd wat ze je gaan aanbieden! Hopelijk hoor je vandaag nog een antwoord terug. Ik vraag me alleen even uit nieuwsgierigheid af wat je op een echo hoopt te zien? Zwangerschap zien ze pas bij 5 weken en als je eisprong is geweest valt er daaraan ook niets te zien volgens mij.
Ik hoop te zien hoe mn eicellen groeien. Of ze goed groeien. Evt of ze kunnen kijken naar baarmoederslijm. Dit ziekenhuis is erg laks vind ik. Of ze alleen zo bij mij zijn weet ik niet hoor..
Zit je al in de MMM? Want anders moet dit toch via de HA? (Zag geen groen bij je naam en weet even niet meer of je al bij het ziekenhuis liep) Ik weet niet of ik het goed zeg hoor heb nl ook maar één ronde ziekenhuis gehad. Maar als je rond je NOD zit is er nog niet veel aan de eicellen te zien dacht ik. Ook het baarmoederslijmvlies bouwt zich pas goed op rond je eisprong en daar zit je nu al een stuk voorbij. Wat ze nu zouden kunnen zien is of je verstoppingen hebt. Teveel eitjes. PCOS e.d. Ze gaan pas echte eitjes tellen in mijn ziekenhuis vanaf 14mm en dat heeft wel even nodig. Gebeurt ook pas weer na je menstruatie en richting je eisprong. Anyway.. ik ben heel benieuwd wat ze zeggen. En als je langs kunt komen is het fijn als ze toch wel al wat kunnen zien. Kun jij in ieder geval met een gerust gevoel de feestdagen in. Succes in ieder geval!
Ik heb pcos. Dit is een jaar geleden vastgesteld. Ik heb al een 5 maanden clomidbgeslikt. Echter toen door omstandigheden een poos gestopt en nu weer opnieuw. Dus zit in de mmm. Een echo zou ik ook willen net voor mn eisprong. Niet nu hoor. Hihi ze zullen t daar wel te druk voor hebben ook nu. Want ik heb 1x bloed moeten laten prikken. En dat was eigenlijk mn hele controle tot nu toe..
Dames ik kan het bijna niet geloven maar volgens mij ben ik zwanger!! Had vanmorgen toch een test gedaan en zag een lichte roze streep!! Ik had helaas maar 1 test in huis dus ga vanmiddag meer halen. Hij was heel licht maar mijn man zag m ook dus denk dat het klopt. Ik vind het zo gaaf en spannend! Maar hoe ga ik dit verborgen houden met de feestdagen voor de deur... nou ja eerst maar afwachten of het echt wel zo is
Ah! Het is me duidelijk nu! Nou dan zou ik inderdaad een echo afdwingen. Hebben ze bij mij nu ook gedaandere. Geeft zoveel inzicht en rust! Dan maar een keer iets minder vriendelijk hoor. Ze kunnen je met pcos echt niet afschepen met een bloedonderzoekje! Pak ze aan!
Ik heb een mail terug. Ik vroeg over vruchtbaar slijm. Krijg terug dat dat niet betrouwbaar is. Dat ik beter ovulatie testen kan gaan doen om te kijken of ik een eisprong heb gehad. En dat ze tussentijdse echos niet doen. Wss pas na deze kuur van 6mnd? Naja we wachten t nog wel weer af. En anders ga ik een keer naar een ander ziekenhuis als dat kan