Same here. maandag is mijn nod maar ik heb ineens overal felle steekjes in mijn eierstokken/liezen/vagina. daarbij pijn in mijn benen en dat heb ik normaal gesproken als mijn regels eraan komen. net ff gekeken op t toilet maar geen spoor van bloed nog.. ik probeer er niet teveel op te hopen maar ik vind t wel reuze spannend allemaal!!
♡NOD-Lijst 22 t/m 31 december 2014♡ 22. (3) : Ehdi, 25 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje Stefanie1991, 23 jaar, ronde 5, 1e kindje Lvh85, 29 jaar, ronde 1, 2e kindje 23. (10) : Dazzje, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Sampiejj, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Luna26, ronde 4, 3e kindje (eerste van mij en mijn man samen) Lau85, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje mamavankiki, 27 jaar, ronde 5 na een mk, 2e kindje Bessie, 36 jaar, ronde 1, 4de kindje Molensteen, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Nogablokje, 26 jaar, 5e ronde, 1e kindje Mij84, 30 jaar, ronde 1, 2e kindje Bengel86, 28 jaar, ronde 8, 1e kindje 24. (2): Tuutie, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje mariahh, 24 jaar, ronde 4, 2e kindje 25. (7) : Mystiek, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje Mieke1989, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Jolien, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Eppo82, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje DeBJjJ, 23 Jaar, Ronde 18, 2e Kindje Incognito, 31 jaar, ronde 1, 4e kindje Vickske87 27 jaar, ronde 12, 1e kindje Marjo88, 26 jaar, ronde 3 na ml, 2e kindje 26. (3) : Patries2310, 32 jaar, ronde 5, 1e kindje Kel23, 24 jaar, ronde 3, 1e kindje Triena, 21 jaar, ronde 2, 1e kindje 27. (2): Mirte85, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Miss Helder, 33 jaar, ronde 11, 1e kindje 28. (2): Jade86, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje MissDonna, 25 jaar, ronde 2, 1e kindje Lotje0501, 23 jaar, ronde2, 2e kindje 29. (5): Ilse1980, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje Waxinelichtje (Eveline), 27 jaar, ronde 1, 1e kindje Julia1979, 35 jaar, ronde 0 (na MA 12wk) 4e kindje Blijevrouw21, 24jaar, ronde 1, tweede kindje SpecialGift, ?? jaar, ronde ?, 2e kindje 30. (7): 2moekes, ronde 14, 1e kindje xxsarabii, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Mamsma, 31 jaar, ronde 1, 2e kindje Luna30, 30 jaar, ronde 5, 1e kindje Sanne198, 25 jaar, ronde 16, 1ekindje Myself82, 32 jaar, ronde 5, 2e kindje Aries89, ?? jaar, ronde ?, 1e kindje 31. (4): Nena90, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje jezzebel88, ronde 5, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 29, ronde 8 na laatste mk, 1e kindje MMM Eefje86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (4) : monifique, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mellle, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Bam-Jolan, ??jaar, ronde 5, 5e kindje Buiten de lijst (1): Dege, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Totaal: 50 Zwanger (12), Ongesteld (15), MMM (6), Negatieve Test (11), Twijfel-/Tuurtest (2)
Dikke knuffel voor iedereen op rood! En gefeliciteerd voor de zwangeren. Hier last van mijn darmen sinds 5DPO, voor het kerstmaal dus komt niet door het vette eten. Opgeblazen buik elke avond niet normaal. Ook krampjes We wachten het dus maar weer af! Succes iedereen!
Nou dames.. Ik denk dat ik zwanger ben! Vanmorgen weer een positief testje in de handen Kan het niet geloven eigenlijk!
Hier lichte bloeding. Begon gisteravond 10 dpo. Nu hopen dat het niet doorzet en het dus een innestelingsbloeding is. Test blijft negatief helaas, dus misschien tegen beter weten in.
Nou dames ook ik spring nog even in. Gister zou ik ongesteld moeten worden. En mijn lichaam voel ik van alles. Maar ja ban al 23 maanden teleurgesteld dus hoop er niet te veel op.. Maar oh wat zou ik blij zijn als het nu eindelijk raak zou zijn.. Sorry moest het even ergens kwijt en wist niet waar anders. Mijn man doet straks een test halen dus morgen ochtend denk ik testen als er geen regels in de tussentijd aankomen. Mijn ei heb ik duidelijk gevoeld op de 10de dus met een test zou er dan toch nu wel wat te zien moeten ziijn.. grrrrrrrrrrr zo spannend weer en dacht dat ik het wel naast me neer had gelegd afgelopen maanden maar poe poe
Oh elly hoop dat het raak is! Als je al over tijd bent kun je volgens mij makkelijk smiddags testen hoor.. Dus ik zou gewoon straks doen..misschien niet heel veel drinken.. Succes iig vandaag of morgen!
Hey dames, ik weet weer helemaal niet wat denken Gisteren dus een testje van kruidvat met een heeeeel licht streepje, vanmorgen bloedverlies net zoals mn ongi, maar toch nog kruidvat testje gedaan en weer een licht streepje, volgens mij zelfs wat duidelijker dan gisteren?? Ik weet nu echt niet meer wat denken Heb bij mn zwangerschap van mn zoontje ook nog wel de eerste maand mn ongi doorgekregen, maar toen had ik dus ook nog niet getest.. Een streep is toch een streep of niet?? Ik ga straks toch nog maar een clearblue digital halen, dan ben ik ineens zeker! Wat denken jullie??
Een streepje is een streepje hoor...! Ik heb me er vanmorgen ook maar aan gewaagd.. Lijkt mij een streepje toch? Hij staat alleen gedraaid zie ik... Haha
@Glinster een streep is streep ... maar ik snap dat je in de war bent. Nog maar een duidelijke test halen idd @Nena ik zie hem, gefeliciteerd! Voor alle dames die er op roze bij gekomen zijn: gefeliciteerd!
JA Nena, is zeker een streepje! Proficiat! Inderdaad, een streep is een streep, maar door dat bloed twijfel ik toch weer hoor Nu ben ik bang dat het een zwangerschap was, maar dat het aan het mislopen is ofzo? Maar dan zou het streepje toch niet duidelijker zijn dan gisteren?
Gefeliciteerd Eefje en Nena! Whoehoe, nog meer roze op de lijst! Elly, m'n duimen draaien! Myself82 ik hoop voor je dat het een innesteling is!
Glinster, ik ken die testen niet, welke zijn dat? Van de Kruidvat zijn ze toch roze? Maar inderdaad, streep is streep, hopelijk houd het bloeden snel op en komt er zwanger op je clear blue test!
is dezelfde test als van nena hierboven, maar dan het kapje eraf gehaald! Ik hoop het zo!! Ik was al helemaal blij enzo
Eefje en nena, van harte! Glinster ik vind het wel een mooie streep en duidelijker. Als het mis gaat dan zie je dat volgens mij direct in je teststrepen (bij mij wel in ieder geval). Ellie ik duim voor je! Zelf vanochtend opnieuw een witte test dus ik heb t een Bertje opgegeven. Hoewel ik nog geen sjaggiedagje heb gehad, normaal altijd 4 dagen voor ongi begint een dag knetter chagrijnig.
Hij is echt donkerder als gister meid!.. en deze streep is echt een streep zoals hij hoort te zijn .. straks die cb digitaal met weken indicator doen.. die heeft minder hcg nodig dan degene die alleen zwanger of niet zwanger zegt.. ben benieuwd wat hij zegt hoeveel weken!! spannend!