NOD lijst 22 t/m 31 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jade86, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Glinster, kan het geen innestelingsbloeding zijn? Dat kan ook lijken op een menstruatie!

2. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Glinster, onschuldig bloedverlies komt vaker voor,. Heb ik zelf ook meerder keren gehad, dus ga er maar gewoon vanuit dat het raak is. Gefeliciteerd.

3. monifique

monifique Bekend lid

14 sep 2014
    877
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier bij mijn vorige zwangerschap ook een bloeding gehad rond NOD. Kwam er toen pas met 8 weken achter dat ik zwanger was (ik dacht zelf 4). Ging vier weken later naar de VK met het idee dat ik 8 weken was. Toen bleek dat ik al 12 weken zwanger was!

Het hoeft dus echt niets te zeggen!

4. Glinster2

Glinster2 Lid

24 okt 2014
    61
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar zoveel bloed dan? Gisterenmiddag had ik een klein veegje lichtroze op mijn papiertje, en daarna niks meer, dacht dat dat de innesteling zou geweest zijn.. maar nu dit..
    Bedankt voor de vele reacties dames! Jullie maken het wachten op mijn clearblue test wat aangenamer! Mijn vriend brengt hem om 14u mee na z'n werk, spannend!!
    Ik hou jullie op de hoogte!

5. nena90

nena90 Actief lid

26 apr 2014
    187
    87
    28
    NULL
    NULL
    Spannend myself!
    Hoop het echt voor je!

6. Myself82

Myself82 Actief lid

27 feb 2012
    336
    0
    0
    Dank je Nena. Ik heb goede hoop, nog geen rood bloed gezien en geen krampen.

7. Ikke88

Ikke88 Actief lid

15 dec 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

Sorry dat ik hier zo kom invallen, maar ik heb vandaag mijn NOD en getest, wat denken jullie? Ik weet het echt niet.. thnx alvast!

Bijgevoegde bestanden:

8. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zwanger ikke88!!!! Gefeliciteerd! Alle andere ook gefeliciteerd en dames op rood, balen, geef de hoop niet op!

9. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeli zwangere dames!! Wat veel!

Voelen jullie je zwanger??
    Vandaag is mijn nod, maar nog geen bloed. Test morgen of maandag pas. Te vaak teleurgesteld!

Maar voel momenteel weinig. Af en toe steekje onderbuik en in mijn borsten. Niet echt iets heel nieuws ofzo.

10. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi streepje toch ikke88! Ik zeg zwanger en gefeli!!

Geen symptomen zegt niks.. Ik heb ook niks duidelijks..
    Pukkeltje, sjaggie.. Af en toe steekje of krampje.. ;)

11. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee klopt ook, want bij mijn eerste voelde ik ook vrij weinig. Ik heb een opvallend slechte huid, mijn gezicht, normaal nooit! En dan af en toe krampje of steekje en gevoelige borsten. Maar niet dat ik het steeds voel. Af en toe. Ach ja, ik kan al testen maar ik durf niet :)
    Wel echt sterk het gevoel zwanger te zijn. Maar goed, al vaker dit gevoel gehad de afgelopen 12 maanden.....

Let's hope!

12. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    @babynijn ik heb normaal richting mijn NOD niet veel huid problemen meer richting bij ei sprong maar nu heb ik over 3/4 dagen nod en heb sinds 2 dagen ineens 2 pukkels op mijn voorhoofd vanaf 4 dpo had ik rond mijn kin en mond ineens pukkels ... ook was ik enorm moe de laatste 3 dagen maar het is ook gigantisch druk geweest in mijn werk dus ik denk dat het daar door komt ... Verder voel ik me exact hetzelfde als de vorige keer voor nod

13. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Jezzebel.
    Ik duim voor een positieve test voor oud en nieuw!

14. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Ahh lief dankje dan gaan we redelijk gelijk op

15. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Zoals iedereen hier hahahahahaha sorry dacht in een ander topic te zitten

16. Aries89

Aries89 Nieuw lid

24 dec 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook van mij gefeliciteerd voor alles dames op roze! Aan iedereen op rood, veel sterkte!

Afwachten blijft toch moeilijk ... Ik zit nu in mijn derde ronde IUI (ben 25 en bezig om BAM te worden) Eigenlijk was gisteren mijn NOD, maar ik moet op dag 5 en dag 10 na de inseminatie nog Pregnyl spuiten dus dat beïnvloedt mijn resultaat nog een tijdje. Ik mag op 30/12 bloed laten nemen en dan weet ik de dag erna de uitslag.

De vorige twee keer had ik telkens al een paar dagen voor mijn officiële NOD het gevoel dat het mislukt was, symptomen verdwenen en ik had erge ongi-krampen. Deze ronde is het anders, mijn borsten doen nog maar sinds 2 dagen pijn en ik heb het gevoel dat het erger wordt. Ik heb gisteren wel enkele keren een ongi-gevoel gehad, maar vandaag nog maar 1 keer. Af en toe steekjes in mijn buik en gisteren ook in mijn lies. Mijn baarmoedermond zit nog hoog (moet utrogestan opsteken, dus kan elke dag vergelijken ;) )
    Ik weet dat je lichaam je ook gemakkelijk voor de gek kan houden, maar ik heb toch een beetje hoop nu :)

17. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Dat Klinkt wel hoopvol aries89 Ik duim voor je !
    Misschien een stomme vraag wat is BAM ?

18. waxinelichtje

waxinelichtje Niet meer actief

Grrr net piepklein beetje roze verlies gehad. daarna ff inwendig 'gecheckt' maar alles wit qua afscheiding. heb al dagen steekjes in liezen en kon vannacht niet slapen van de pijn in mijn benen en onderbuik, maar dat zijn dus allemaal tekens van menstruatie.

19. Aries89

Aries89 Nieuw lid

24 dec 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er bestaan geen domme vragen ;) BAM= bewust alleenstaande moeder ;)

20. ilse1980

ilse1980 Actief lid

12 mei 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    babynijn, ik zie je banner... heb je een testje gewaagd? Gefeliciteerd in ieder geval!!!

Aries Spannend!!! Hopelijk is je gevoel goed en is het raak!

Waxinelichtje, misschien een klein adertje ofzo geweest. Of innesteling of?

Deel Deze Pagina