Test vanmorgen negatief. Laat het maar snel doorzetten dan nu. Hebben we deze deceptie ook weer gehad.
Balen dames! Hoop dat jullie snel een mooie test in handen gaan krijgen. Lise, ik heb zelf 113 dagen moeten wachten op mijn eerste menstruatie na de pil. Het kan heel goed zijn dat je lichaam aan het ontpillen is en dat je daardoor allerlei klachten heb. Het hoeft natuurlijk niet, anders zou ik over een paar dagen nog een keer een testje wagen.
wat balen van de negatieve testen! laat het inderdaad dan maar snel komen! hier gedacht vanacht ongesteld te worden, ik had voor de zekerheid maar een tampon ingedaan, nou ben nog niet ongesteld al zat er wel een mini beetje bruine afscheiding op... (sorry voor de onsmakelijkheden) het moet nu wel doorzetten ookal heb ik weer geen buikkrampen meer. dit is toch raar... vandaag 5 of 6 dagen overtijd... donderdag testen, het lijkt nog zo ver weg ik verwacht echt nog wel ongesteld te worden. voordeel voor vriendlief is dat hoe langer het duurt voor ik ongesteld word hoe meer hij aan het idee raakt gewend dat hij misschien papa wordt
Oh jeetje nena, das idd erg lang! oké dan stel ik me daar vast op in, haha Heb wel veel dingen gelezen dat de meeste pas een week overtijd postitief testen, dus er is nog hoop voor jullie! Succes met wachten en ik zal voor jullie duimen!
Hoi allemaal en welkom alle nieuwe lijst leden Balen voor de mensen op rood! Ik Ben op vakantie dus meestal alleen via mobiel online (nu ook) dus kan de lijst niet bijwerken. Vandaag NOD nog niks we wachten af. Heb nog niet getest en wil ik ook pas doen als ik een paar dagen overtijd Ben. Ik hou jullie op de hoogte! Ook LF van 11 dus paar dagen wachten met testen kan sowieso geen kwaad Veel succes iedereen!
Spannend Luna en geniet van je vakantie ik merk dat ik het niet meer zo goed los kan laten, hebben jullie dat ook? ik blijf maar focussen op of ik al buikpijn heb. Ook loop ik steeds naar wc of er al bloed is... en ik kijk steeds hier op het forum haha
Hoi dames, Voor degenen die niet gevolgd hebben: ik heb vrijdag een licht positieve test gehad, zaterdag ongi geworden, maar toch nog steeds positief, zelfs in de namiddag nog een clearblue gedaan: zwanger 1-2 weken, gisteren waren mn ongi bijna gedaan dus nog eens een test gedaan omdat ik het niet helemaal vertrouwde, ookal had ik dit bij mn eerste zwangerschap ook, kreeg ik nog steeds maar een heel licht streepje, vanmorgen ongi voorbij, nog eens getest en helemaal negatief :'( :'( Ik denk dus dat ik het kwijt ben dames, ik moet dit nog aan mijn vriend gaan vertellen, hij zal zoo ongelukkig zijn we waren zo blij :'(
Ja vreselijk! Let op elk klein dingetje waar ik anders geen eens aan zou denken pfff Ik wil gewoon een ja of nee, niet een misschien haha
Oh Glinster wat ontzettend k.. kun je niet langs de HA? die kan je vast een definitief antwoord geven. dikke knuffel! jaaaaaa ik ook!!!! maar mijn vriend wilt echt nog niet testen dus moeten nog in spanning zitten...
Oh glinster.. wat ontzettend K.. Zo oneerlijk! Hopelijk gepakt je lijf zich snel weer een heb je volgende ronde weer een positieve test. Knuffel!
Ja vaya2014, ik ga straks om kwart voor 3, maar is waarschijnlijk dan bloed trekken, e\ wie weet wanneer heb ik de uitslag dan pas.. Maar ik moet mezelf ook niks wijsmaken he.. als ik nog zwanger was moest de streep donkerder worden, niet weggaan he Kben zo verdrietig!
Ik zou de suiker laten nakijken en jullie gewicht. Dit zijn twee punten die vruchtbaarheid daadwerkelijk tegengaan. En voor je tegen mij ook begint te stijgen dit is daadwerkelijk bewezen.
Ohw Glinster ja dat geloof ik zo ik wil je ook geen valse hoop aanpraten. geef jezelf de tijd om het een plekje te geven, hopelijk vind je steun bij je vriend
hier nod dag.. geen bloed geeft moet zeggen ze... ik heb op dag 12 mn ei duidelijk gevoeld.. maar als ik me vergist heb.. dan was t dag 13 of 14.. dus da betekend dan morgen of over morgen.. dus nog maar n aantal dagen wachten.. heb nergens last.. maar nu ik dit typ. dan zal t vanmiddag wel komen.. das altijd zo,, Lucky me.. zodra ik er over praat.. dan gebeurt t.. mn buik is opgezet.. ben moe.. kan m n ogen amper open houden haha,. ben misselijk.. mja.. he wat wil dat allemaal zeggen.. .. helemaal niks!.. zolang ik niet ongesteld bent raak ik morgen avond maar geen drank aan... zucht.. waarom hebben ze niet gewoon n test die n paar dagen van te voren kan zeggen: ongesteld / niet ongesteld. dat zou wat makkelijker zijn dan die streepjes hahah