NOD lijst 22 t/m 31 december 2014

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jade86, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie90

Roelie90 Lid

28 nov 2014
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

Ik ben ondertussen ook al een aantal dagen overtijd.
    Na pilstop (september) cyclus van 37 dagen gehad, 1e en 2e ronde een normale cyclus van 28 en 26 dagen.
    Ik dacht dus ook voor de 3e ronde een normale cyclusduur te hebben, maar nu toch alweer op dag 31 ... Op dag van NOD (gerekend op cyclusduur van 28 dagen) negatieve test gehad ...

Heb niet zo veel symptomen; enkel af en toe steekjes in de borsten (kort en zeker niet dagelijks) en vorig week éénmalig wat bruin bij het afvegen (sorry).

Zou in ieder geval meer dan welkom zijn! :)

Denk morgen nog eens een test te doen, als die negatief zou zijn wacht ik mijn ongi af ...

2. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Hier ook overtijd. NOD was 31 december. In het begin van de week wat ongi krampen en al 4 dagen veegjes bruin. Sinds vandaag geen krampen meer. Wel al week heel pijnlijke borsten waar ik eergisteren heel goed een ader zag doorlopen :) ik schrok me rot :). Ook rammelende en rommelende buik,... Ik test iig morgenvroeg een keer. Die pijnlijke borsten zijn helemaal nieuw voor me.

3. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hier ook uiterlijk gisteren mijn NOD dus denk 1 dag over tijd
    20150102_123236.jpg

4. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lijk wel wat te zien hoor jezzebel.. Hopelijk loopt ie mooi op..

Succes met testen kat80! Spannennnnd!

5. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha ja echt heel moeilijk, ik ben eind november idd pas gestopt dus dit is eigenlijk echt pas mn eerste maand!
    Hmm dus toch even wachten idd haha!

6. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie toch ook iets heeeeel vaags jezzebel, over een aantal dagen nog eens doen, dan is ie vast duidelijker! spannend....

7. Dracaena

Dracaena Fanatiek lid

27 dec 2014
    1.462
    187
    63
    NULL
    NULL
    Ik weet dat het eigenlijk absurd is wat ik nu vraag, maar heeft iemand hier al eens gehad dat je toch op je NOD ongi werd en niet de kwaaltjes hebt die er normaal gesproken zijn? Ik heb altijd de eerste dag wel krampen, dit keer ook. Afgelopen maandag en dinsdag had ik moeite met eten en gevoelige borsten (nog nooit last van gehad) nu ben ik sinds woensdag ongi maar ik ging vandaag zowat knock op mijn werk. Stond met een klant te praten en ineens licht in het hoofd, warm trok lijkbleek weg. Had gewoon gegeten en het was binnen ook niet warm. Nu de hele tijd zo'n raar gevoel in mijn onderbuik en normaal is mijn ongi op dag 3 nog aardig heftig, nu valt het reuze mee. Iemand al eens zoiets meegemaakt en had het iets te betekenen?

8. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    niemand weet wat zoiets betekend.. :). t enige wat je zou kunnen doen is een test als het bloeden gestopt is. Sommige vrouwen worden de eerste ronde van de zwangerschap nog "ongesteld" zo word het niet genoemd hoe ze het wel noemen moet je even googlen.. en sommige vrouwen hebben dat gewoon 9 maanden lang haha.. dus of als de bloeding gestopt is.. testen.. of na de ha gaan

9. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48
    dan denk ik dat het te maken heeft met het stoppen van de pil. je natuurlijke cyclus moet weer op gang komen.. en sommige vrouwen zijn in de eerste ronde al zwanger.. maar de meeste niet. heb geduld.. ik ken iemand die heeft 13 weken op haar eerste ongesteldheid moeten wachten.. en daarna werd ze niet ongesteld en wachten weer 9 weken.. de 10de week heeft ze een test gedaan.. en bleek dat ze zwanger was.. op de echo was ze ook al 11 weken zwanger..

dus t kan allemaal.. maar ik zou gewoon "rustig" afwachten.. :)

10. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Bedankt voor het turen meiden ik heb nu onwijs het gevoel dat ik ongesteld moet worden .. normaal heb ik dit nooit voordat ik het word als ik het morgen ochtend nog niet ben test ik gewoon weer even ....

11. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook ontzettend het gevoel ongesteld te worden.. Kramp! Normaal wordt ik overvallen omdat ik niks voel.. Nu nog steeds wel wat kramp met vlagen.. Met mijn zoon had ik echt heeeeeel erg kramp op nod.. Toen ook echt geen positieve test verwacht..

12. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Misschien is mijn ei wel wat later gesprongen of stijgt mijn hcg langzaam ... kan ook zo zijn dat ik gewoon ongesteld word vanacht ..

13. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de kruidvattest en action test met dezelfde urine gedaan. Action test was heeeeel vaag te zien en kruidvattest was een knaller!

14. patries2310

patries2310 Actief lid

31 aug 2014
    269
    11
    18
    Jezzebell,ik had dat ook met mijn kv test. Vorige week donderdag dacht ik een streep te zien. Clearblue test gedaan niet zwanger. Dag erna nog kv test gedaan, wel degelijk positief. Dus nog clearblue gedaan gaf meteen zwanger aan. Ik weet door ovulatie testen dat mijn eisprong ook veel later is geweest. zou normaal rond de 12e hebben moeten zijn maar testte pas op de 14e met gezichtje. Dus wel degelijk later. Ik ga voor je duimen. Bij mijn vorige zwangerschap testte ik ook pas op 4 weken en 5 dagen positief!

15. xxsarabii

xxsarabii Lid

6 apr 2014
    21
    0
    0
    Beste allemaal,

De lijst kan weer worden aangepast want ik ben eindelijk zwanger! :)

Vanwege mijn onregelmatige cyclus weet ik niet precies met hoeveel dagen overtijd ik heb getest, maar de kruitvat test gaf direct een PLUS aan. Ik heb vriendlief direct naar de stad gestuurd om een digitale test te halen, omdat ik toch heel erg veel behoefte had een het woordje zwanger.. en dit woord verscheen ook vrijwel direct met 2-3 weken zwanger..

Ik had de flessen bubbels al klaar staan voor oud en nieuw en ik heb voor de zekerheid op de 31ste getest zodat ik zeker wist dat ik niet zwanger zou zijn. Blij verrast dus :)

Voor alle zwangeren: van harte gefeliciteerd! en voor alle anderen: heel veel moed en sterkte gewenst de komende periode en ik hoop dat de volgende wachtweken snel voorbij gaan en dat jullie snel een positieve test in handen hebben.

16. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48

gefeliciteerd! en geniet ervan..

Wat een leuk kadootje zo op 31 december! dat was letterlijk knallende het nieuwe jaar in!

17. Eefje86

Eefje86 Bekend lid

21 mrt 2012
    856
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!! Het lange wachten is beloond! Geniet er van!

18. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    oh ja precies dus het kan alle kanten op!
    oh en ik vind het zo erg he want ik ben nog maar 1 ronde bezig en al die vrouwen die al zo lang bezig zijn, en dan zit ik nu al te klagen, wat moeten zij wel niet...

maargoed.. we gaan maar gewoon wachten dus, heb vanochtend een andere test gedaan van de kruidvat maar ook hartstikke wit dus ik weet nou wel zeker dat ik niet zwanger ben, verdorie. hihi we gaan gewoon "rustig" verder😜

19. Lies1994

Lies1994 Actief lid

29 dec 2014
    412
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wauw, gefeliciteerd!
    Ga er lekker van genieten!

20. Sanne198

Sanne198 Fanatiek lid

27 mei 2014
    1.244
    31
    48

Ronde 17 hier.. Ga nergens meer van uit.. Maandag terug naar het zh.. K snap je opwinding helemaal hoor haha..

Uit eindelijk komt alles goed! Zolang je er zelf maar in geloofd..

Deel Deze Pagina