Lol, hier vroeg de mijne: en ben je al zwanger? Man, we zijn nog niet eens begonnen Je zou toch zeggen dat ze na 2 of 3 kinderen wel weten hoe het werkt
Hier blijft het allemaal een beetje halfbakken. Spiraal sinds half okt eruit, maar een echte goede ongi blijft uit. Nu net na 3 dgn een beetje bloedverlies weer gestopt. Spannend ennafwachten maar weer!!
Wat wordt het weer een spannende periode he meiden! Hier vanochtend weer in het ziekenhuis geweest voor follikelmeting.. en... hij is 22mm! Gaat dus dit weekend springen! Wij moeten dus aan de bak Maandag of dinsdag terug om te checken of het eitje ook daadwerkelijk is gesprongen. Anders moet ik daar een volgende ronde ook weer iets voor krijgen.
Ja, de eieren zijn weer in aantocht, net pasen. Ik hoop dat hij een beetje snel komt - ik zit liever niet de hele kerst in onzekerheid.
Hoi dames, wat een mooie lijst al hier! Mag ik ook weer op de lijst na mijn vorige halve poging?!( te laat geklust) Ongi is net voorbij. 28 jaar, ronde 2, tweede kindje, nod 31 december.
Ja spannend allemaal hoor! Ben al zo blij dat de clomid aanslaat.. Maar dan toch ga je stiekem hopen dat het direct raak is. Ik probeer het maar van me af te zetten! Eerst maandag maar weer afwachten of mijn eitje wel is gesprongen. Ik hoop op veel roze voor iedereen!
Ha Moifique.. ik heb twee kindjes die met clomid gekomen zijn en tis inderdaad fantastisch spul.. Maar ook weer geen wondermiddel. Mijn fertiliteitsarts zei altijd dat het mijn kansen met andere wensmoeders gelijktrekt..maar ja die zijn ook niet in een ronde zwanger Echter..met ovutestjes kun je je kansen nog wel aanzienelijk verhogen en de echos zijn ook superbelangrijk..die laten je helemaal zien wanneer het tijd is om te klussen.. Bij mij was het bij dochter na 5 mnd raak..Bij de tweede na 2 rondes clomid (werd helaas miskraam) en daarna weer bij ronde 5 raak.. Maar als het dan doorzet is dat wel fantastisch natuurlijk. Mijn derde kindje is alleen op de timingsechos verwekt..dus ook dat kan (ronde 0)... en het kindje waar ik 2 weken geleden helaas vroegtijdig afscheid van moest nemen ook (ma 12/13 wk).. Dat was ook in de testronde met alleen de follikelmeting raak..wel pas ovu op dag 26 en megagrote follikel van 29mm.. Vandaag mijn eerste ovu test gedaan..al ist nog vroeg..toch even goed bijhouden omdat dit een vage ronde is zo na MK. En meteen ook even een zwangerschapstest gedaan om te kijken of al het hcg uit mijn bloed is.. En dat is zo! Als ik dus straks pos test is het een nieuwe zwangerschap..en das altijd fijn om te weten..
Dank je voor je reactie Julia. Wat verschrikkelijk balen dat het mis is gegaan.. Onze eerste is gekomen door alleen kuurtje primolut. Mijn cyclus is totaal onzeker. Is eigenlijk al drie jaar weg. Dat de clomid meteen aanslaat geeft me gewoon een sprankeltje hoop.. Maar aan de andere kant ben ik heel nuchter. Ik ga gewoon van afspraak naar afspraak en zie wel wat het brengt. Ik gebruik geen ovulatietest op dit moment. Voor mijn gevoel zijn de follikelmetingen voldoende.. op welke mankeert geeft een test nog meer kans denk je?
Nou.. je moet het zo zien.. bij mij riepen ze met 22mm al 'ja hij gaat bijna springen' Twee dagen later met 24mm 'ja hij gaat bijna springen..vast vandaag nog' Drie dagen later met 27mm 'oh hij gaat vandaag springen of misschien is ie al gesprongen net' En tenslotte met 29mm.. 'ja dit is hem hoor! Vandaag vrijen!' Twee dagen later was ie inderdaad weg.. Maar dan ben je wel blij dat je de ovu testjes ernaast hebt liggen om de eigenlijke ei sprong aan te kondigen.. Mijn gyn vroeg er ook naar.. en ik kon de ei sprong zelfs bevestigen met een pijn in mijn rug de dag na de 29mm.. Kortom.. natuurlijk hebben we vanaf 22mm regelmatig geklust.. maar ik vind het toch fijn om de testjes er naast te hebben als bevestiging. Ze lopen bij mij ook mooi op en af en met dubbel testen (twee keer per dag) kan ik daardoor mijn lh-piek precies vinden. Vanaf dat moment is de ei-sprong binnen 24-48 uur.
Meiden heel veel succes verder allemaal, ik heb vanmiddag te horen gekregen dat vriendje lief toch nog even wil wachten 😭 ik ben begrijp hem wel. Onze situatie is nog behoorlijk hectisch, maar ben toch behoorlijk verdrietig. Dus voor ons geen spannende dagen meer!! Ik Spiek zo nu en dan nog wel even xx
Verdorie dat is omschakelen voor je! Hopelijk bedenkt hij zich toch nog! Julia en monifique, hopelijk kunnen jullie beide tussen kerst en nieuw (of al ietsje eerder) op roze! Hier is de ongi weer vertrokken dus we kunnen weer....
♡ NOD-Lijst 22 t/m 31 december 2014♡ 22. (1) : Ehdi, 25 jaar, ronde 3 na MA, 1e kindje 23. (5) : Dazzje, 33 jaar, ronde 2, 1e kindje Sampiejj, 24 jaar, ronde 16, 1e kindje Luna26, ronde 4, 3e kindje (eerste van mij en mijn man samen) Lau85, 29 jaar, ronde 4, 2e kindje mamavankiki, 27 jaar, 5e ronde na een mk, 2e kindje 24. (2): Tuutie, 22 jaar, ronde 6, 1e kindje mariahh, 24 jaar, 4e ronde, 2e kindje 25. (6) : Mystiek, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje Mieke1989, 25 jaar, ronde 4, 1e kindje Bessie, 36 jaar, 1e ronde, 4de kindje Jolien, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje Eppo82, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje DeBJjJ, 23 Jaar, Ronde 18, 2e Kindje 26. (1) : Patries2310, 32 jaar, 5e ronde 1e kindje 27. (2): Mirte85, 29 jaar, ronde 8, 1e kindje Miss Helder, 33 jaar, ronde 9, 1e kindje 28. (2): Jade86, 28 jaar, ronde 3, 2e kindje Julia1979, 35 jaar, ronde 0 (na MA 12wk) 4e kindje 29. (2): Missaniet, 29 jaar, ronde 7, 1e kindje Ilse1980, 34 jaar, ronde 2, 4e kindje 30. (3): 2moekes, ronde 14, 1e kindje xxsarabii, 26 jaar, ronde 13, 1e kindje Nic79, 35jaar, ronde 1, 4e kindje 31. (5): Dege, 23 jaar, ronde 2, 1e kindje Nena90, 24 jaar, ronde 6, 1e kindje jezzebel88, ronde 5, 1e kindje Logan, 23 jaar, ronde 29, ronde 8 na laatste mk, 1e kindje MMM Eefje86, 28 jaar, ronde 2, 2e kindje Datumloos (5) : monifique, 28 jaar, ronde 4, 2e kindje Annelie566, ronde 3, 2e kindje Kel23, 24 jaar, 3e ronde, 1e kindje Fidel2010, 29 jaar, ronde 7, 2e kindje mellle, 32 jaar, 1e ronde, 3e kindje Buiten de lijst (0): Totaal: 34 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
@Nic79 dat is jammer! Je spiraal is er net uit las ik. Vond hij dat wel goed? Wil je op de lijst blijven staan of zal ik je eraf halen? Succes! @Monifique Hoe was het in het ziekenhuis? @Eefje ik heb je toegevoegd. Hier vandaag CD13. Afgesproken met manlief om om de 2/3 dagen te klussen. 3 dagen is toch ook oke? Of is 2 dagen beter? Hopelijk heb ik weer een leuke ronde!