Thanks Sweety voor je reactie! Er is dus hoop. Wel vervelend dat je een miskraam hebt gehad zeg! Ikzelf en mijn gynaecoloog denken dat ik vorige maand ook een heel vroege miskraam heb gehad. Maar dat is niet zeker. Daarom probeer ik daar maar niet echt bij stil te staan. Afgelopen nacht heb ik drie verschillende zeer levendige dromen gehad. Echt niet normaal. En 1 van de 3 sloeg sowieso al helemaal nergens op en was heel bizar. Ook ongelooflijk veel gezweet vannacht. Ik heb een erg koud huis, maar werd vannacht twee keer badend in het zweet wakker. Dusdanig dat ik me af moest drogen en een ander shirt aan moest trekken!
@jildouu die symptomen die je hebt kunnen nog niets zijn voor een innesteling, dit kan pas vanaf 5dpo (5 dagen na ovulatie). De symptomen die je opnoemt herken ik ook, heb al dagen last van mijn tepels, opgezette buik etc. Waarschijnlijk heeft dit te maken met het ontpillen van je lichaam! Je lichaam moet zelf weer hormonen aanmaken. Leuk om te lezen dat je ook nog jong bent, ik ben zelf 21 jaar! Vandaag zit ik op 5dpo dus zou ik enige tekenen van innesteling kunnen voelen... gisteravond al wel lichte krampjes in mijn rechter lies maar voor mijn gevoel is vandaag ook nog veel te vroeg om van alles te voelen. Zondag ben ik 9dpo en ga ik misschien de eerste test doen! En wauw wat al veel op het wachtbankje!! Ben heel benieuwd naar alles testjes straks! Laten we van een mooie roze lijst uitgaan dames
Hier nog steeds verwarring! haha Wel 'vruchtbaar' slijm, als ik dat zo mag zeggen, dat ziet er nog steeds goed uit en ik zou daardoor denken dat we nu vruchtbaar zijn. Maar qua temperatuur gebeurt er helemaal niets!! Niet omhoog en niet naar beneden :S wordt er een beetje onzeker van. Maar we maken het maar gewoon gezellig en we zullen het zien.... (of ik ga natuurlijk in de lunchpauze naar de Kruidvat en koop toch wat ovulatietesten - omdat ik zo graag duidelijkheid heb! )
Jaaa vanochtend temperatuur behoorlijk gestegen! Ook super last van mijn borsten dus ik denk dat dat een goed teken is. Hopelijk blijft mijn temperatuur hoog en kan ik ook op het wachtbankje.
Zie dat dit pas je eerste echte cyclus is na je anticonceptie? Logisch dat je lichaam nog moet wennen. Kan best zijn dat je eisprong wat later komt natuurlijk. Hoop dat je niet al te lang hoeft te wachten. Dat is zo frustrerend. Vooral als je niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk snel meer duidelijkheid voor je!
Ontpillen kan helaas niet haha, heb vorig jaar november mijn spiraal er uit gekregen, dus dat lijkt me stug! Ja wat leuk dat je ook nog jong bent, zie je tegenwoordig niet heel vaak meer! Hopelijk bij jou ook snel raak!
NOD lijst 22 t/m 31 december 22 december (2) Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 Steef85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 23 december (7) Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Yazzie - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 H0pe - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na MK) Sunrose - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 december (5) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dretjuh - 30 Jaar - 3e kindje - ronde 4 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Indy22 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje -ronde 12 25 december (7) Supereendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bulb - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 manuela83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 16 Jildouu - ?? jaar - 1e kindje - ronde 7 Toto - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 EvaBram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 26 december (5) Papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 Ddara - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nina Sanders - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - MMM Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 18 Niqi- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 december (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Goo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 december (5) Ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 (4e na MK) liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 MMM Manine 32 jaar - 2de kindje - 2de ronde saar24 - 3e kindje - ronde 13 29 december (4) Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 Jaar - 1e kindje - ronde 5 TotosDawn - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 LVtje - 32jaar - 2e kindje - IUI 2.1 MMM 30 december (1) Water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 31 december (3) Loulouxx - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 Tijdelijk datumloos (2) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 MMM - 1MA en 1MK Buiten de lijst (0) Totaal: 42 Wachtbankje (25), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)[/QUOTE]
Hallo dames ik meld me hier ook graag. Ik ben 28 jaar en wij gaan voor ons eerste kindje in onze eerste ronde. Mijn spiraaltje heb ik twee jaar al laten verwijderen, dus geen last meer van eventuele hormonen, behalve die van mijzelf Eindelijk heb ik een eisprong gehad en mag ik nu hier op het wachtbankje. Ik heb altijd een lange cylcus, maar deze cyclus is wel gelijk super lang. (Meestal rond de 42 dagen, maar zit nu al op cd 46) Ik hoop op een mooi kerstcadeautje want mijn NOD valt op 25 december. We gaan voor een roze lijst
Zoals Mommy91 al aangaf kan het aan het ontpillen liggen. Ik had voor dat ik aan de anticonceptie ging echt een perfecte cyclus van 28 dagen maar sinds het stoppen is daar niets meer van terug te zien. Hopelijk zijn jouw cycli wel mooi. Dan nog even over je temp. Die gaat omhoog na je eisprong dus na je vruchtbare periode. Dus als je nu nog vruchtbaar slijm hebt is het niet gek dat je temp nog niet gestegen is. Bewaren
Heeey meiden wat leuk he met zo een grote groep en dan rond de feestdagen testen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik op koningsdag een positieve test in handen dus nu eentje met kerst past mooi in die lijn! Ik ben heel benieuwd hoe en wanneer jullie gaan testen....... vroeg ....of.... op je NOD ....of.... na je NOD ....???? Gaan jullie alleen testen????? .... of .... samen met je partner? En zijn jullie van plan om mochten jullie zwanger zijn het met de feest dagen al aan bepaalde mensen te vertellen????
Haha zal leuk zijn op bijzondere dagen! Ik heb nog geen idee wanneer ik ga testen, omdat ik nog steeds niet weet wanneer mn NOD is.. Maar als ik van een gewone cyclus uitgaat is het de 26e. Mocht ik al wat symptomen gaan voelen volgende week dan test ik denk ik de 24e samen met mn vriend. Maar wil ook weer niet te snel testen omdat vorige maand het daarna minder werd de streepjes. En als t positief is...... Dan kan ik denk niet wachten om het tegen beide ouders te zeggen omdat ze afgelopen weken ook meeleefden met mk, en als ik al met kerst geen wijn drink en geen rood vlees eet valt t al snel genoeg op Maar zover is t nog niet, ga er niet te veel van uit anders valt het weer zoo tegen. Sinds mn mk 2weken terug heb ik al van 4 mensen gehoord die zwanger zijn (bijna allemaal 1e ronde) ben erg blij voor ze maar maar had er zelf al na 1e ronde (toen mk) al best moeite mee. Voel me dan echt een jaloers iemand, daar schaam ik me dan ook weer voor, herkennen jullie dat? Hoop gewoon zo dat we allemaal met een wondertje in ons het nieuwe jaar ingaan!
Wow het gaat best snel hier Spannend allemaal zo aan het eind van het jaar..zou wel een prachtig cadeautje zijn! Ik ga er niet teveel vanuit.. Voel elke maand wel iets en nog geen spoor van een zwangerschap. Wil ook mijn kerst niet teveel laten bepalen erdoor. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Het liefst wacht ik tot lang na mijn NOD, ook omdat ik een cyclus heb die nog wel wat schommelt (gemiddeld tussen 28-31 dagen, maar soms ook uitschieters van 26 of 36). Bij 25 december ga ik uit van 31 dagen..spannend of ik dan op eerste kerstdag ga testen (als het al een optie is) of dat ik dan wacht.. Hoe gaan jullie het doen met eten/drinken als het zover blijkt te zijn?
Hoi allemaal, Wat wordt er veel geschreven, leuk! Ik heb even gewacht met reageren tot ik ook iets te melden had. Zit nu in mijn vruchtbare dagen, dus spannend. Volgens mijn temperatuurkaartje heb ik mijn eisprong op 11 december al gehad. Ik twijfel daar enorm over.. deze ronde geen ovulatietesten gebruikt, volgende ronde wel weer, want dit maakt me nog meer onzeker.. als mijn eisprong wel al is geweest, valt mijn nod veel eerder. Heb maar een lf van max 11 dagen en dan zou 23 december m'n nod al zijn. Nog even afwachten wat mijn temperatuur aankomende dagen gaat doen, dan weet ik wanneer ik kan testen. Testen doe ik samen met mijn man. Die wil alles weten en kan niet wachten tot ik zwanger ben!
Klinkt goed hoor! Ook ik had de vorige ronde toen ik zwanger bleek iedere nacht dromen!!! Sindsdien niet meer gehad.. Dus dat was ook echt opvallend. Hoeveel DPO zit je dan nu? Hier nu 2 DPO en merk dat ik al heel erg bewust van m'n lichaam. Deze ronde had ik m'n eisprong aan de rechterkant. Aan die kant zeurt het nu en dat trekt ook door naar m'n been. Ben dus alweer lekker bezig met symptomen spotten.
Pff wil zo graag testen hihihi. Maar heeft geen nu want m'n ei was maandag. Ik moet van mezelf iig wachten tot volgende week woensdag dus dan dpo 9. Is nog vroeg maar ik ken mezelf. Zoek graag naar streepjes 😂
Oh ja ben voor de vorm begonnen met het drinken van granaatappelsap. Baat het niet dan schaadt het niet😂
Ik test ver na mijn NOD pas. Mijn NOD is gebasseerd op een LF van 7 dagen en dat is echt veel te vroeg om positief te testen. Laat staan dat er iets kan innestelen. Whiehoeee. Ik mag bijna op het wachtbankje! Knaller van een ovulatietest.
Wij willen aankomend weekend testen zo'n 5 a 6 dagen voor nod.. is wel vroeg maar bij de vorige 2 heb ik ook heel vroeg positief getest en ik kan me toch niet bedwingen haha
NOD lijst 22 t/m 31 december 22 december (3) Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 Steef85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 december (7) Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Yazzie - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 H0pe - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na MK) Sunrose - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 december (5) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dretjuh - 30 Jaar - 3e kindje - ronde 4 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Indy22 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje -ronde 12 25 december (7) Supereendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bulb - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 manuela83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 16 Jildouu - ?? jaar - 1e kindje - ronde 7 Toto - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 EvaBram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 26 december (4) Ddara - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nina Sanders - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - MMM Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 18 Niqi- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 december (3) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Goo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 december (5) Ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 (4e na MK) liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 MMM Manine 32 jaar - 2de kindje - 2de ronde saar24 - 3e kindje - ronde 13 29 december (4) Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Fluffyfishy - 27 Jaar - 1e kindje - ronde 5 TotosDawn - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 LVtje - 32jaar - 2e kindje - IUI 2.1 MMM 30 december (1) Water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 31 december (3) Loulouxx - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 Tijdelijk datumloos (2) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 MMM - 1MA en 1MK Buiten de lijst (0) Totaal: 42 Wachtbankje (26), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Ik test pas na NOD, dus ik zal niet de eerste zijn die gaat testen lees ik al. Ik test meestal alleen. Als wij deze ronde bij de gelukkigen horen dan vertellen we het nog niet met de feestdagen. Dat vind ik zelf te vroeg. Mijn moeder is eind januari jarig dus ik denk dat ik het dan vertel aan haar als verjaardagscadeau en dan de rest van de familie ook. @Loulouxx ik denk dat ik begrijp hoe je je voelt. Ik heb geen miskraam gehad maar sinds dat wij bezig zijn zijn er al zoveel zwanger geworden in mijn directe omgeving waarvan zelfs 2 later zijn begonnen en ondertussen ook al bevallen zijn. Ik gun het ze echt heel erg maar ik wil ook zo graag.