Hahah jaaaa ben ook hier 🙈 jaa klopt! Net in de bus pfff werd weer helemaal misselijk had ik ook bij m'n dochter.. bij haar was ik toen achteraf een week te vroeg met testen dus denk dat ik nu ook eerder ga testen hahah
Wat je zegt, je kan je dingen af gaan vragen. Ik moet eerlijk zijn dat ik er geen mening over heb wanneer iemand test. Ik begrijp heel goed dat je het liever z.s.m wilt weten. Er zijn natuurlijk allerlei redenen en factoren die er toe doen in de acties die we doen. Dat maakt iets niet perse beter of minder goed. Ik ben ook niet perse een piekeraar hoor, maar ik weet wel als ik voor NOD weet dat het mogelijk een zwangerschap kan worden en het blijkt dat het niet goed gegaan is dan moet ik me mezelf beschermen voor het verdriet. Op een of andere manier voelt het voor mij achteraf zonder getest te hebben en verlate menstruatie o.i.d minder pijjnlijk
Wat een symptomen hier ook hoor.. Veel last van slijm..kan mij niet herinneren dat ik dit elke cyclus heb, maar misschien ook wel. Ook al 2/3 dagen last van pijn in mijn borsten, terwijl ik dat normaal pas 4/5 dagen voor mijn nod heb(dat duurt nog wel wat dagen..) Ik ben benieuwd wie het eerste gaat testen..nog een klein weekje tot de eerste NOD
hoi allemaal, leuk om te lezen hoe iedereen aan het afwachten is. Voor ons is dit de eerste keer. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten.
22 december (3) Else1987 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 9 Steef85 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 9 papillons - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 23 december (7) Pioenroos92 - 25 jaar - 2e kindje - ronde 1 Yazzie - 24 jaar - 1e kindje - ronde 6 H0pe - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 Miekkie - 36 jaar - 1e kindje - ronde 2 Kaatje1995 - 21 jaar - 1e kindje - ronde 1 Sweety28 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 (1e na MK) Sunrose - 30 jaar - 1e kindje - ronde 1 24 december (5) Mutsefruts88 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Dretjuh - 30 Jaar - 3e kindje - ronde 4 Luna30 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 1 Indy22 - 26 jaar - 3e kindje - ronde 1 sassiekaa - 29 jaar - 2e kindje -ronde 12 25 december (7) Supereendje - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Bulb - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 manuela83 - 33 jaar - 4e kindje - ronde 6 Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 16 Jildouu - ?? jaar - 1e kindje - ronde 7 Toto - 36 jaar - 3e kindje - ronde 7 EvaBram - 28 jaar - 1e kindje - ronde 1 26 december (4) Ddara - 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 Nina Sanders - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - MMM Mommy91 - 25 jaar - 4e kindje - ronde 18 Niqi- 30 jaar - 2e kindje - ronde 1 27 december (4) Blosjes - 36 jaar - 2e kindje - ronde 11 Madeliefjelief - 36 jaar - 2e kindje - ronde 1 Goo - 28 jaar - 2e kindje - ronde 4 Evy3000 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 20 28 december (5) Ting86 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 6 (4e na MK) liefwolkje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 MMM Manine 32 jaar - 2de kindje - 2de ronde saar24 - 3e kindje - ronde 13 lerana - 26 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 december (4) Lizzy93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 TotosDawn - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 LVtje - 32jaar - 2e kindje - IUI 2.1 MMM Fluffyfishy - 27 Jaar - 1e kindje - ronde 5 30 december (2) Water 27 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 18 Marlies78 - 38 jaar - 1e kindje - ronde 4 31 december (3) Loulouxx - 23 jaar - 1e kindje - ronde 2 Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 1 Pinkmylife - 25 jaar - 1e kindje - Ronde 21 Tijdelijk datumloos (1) Blosje89 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 MMM - 1MA en 1MK Buiten de lijst (0) Totaal: 45 Wachtbankje (32), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Over precies een week. 23 december! Dan zijn we op vakantie in Turkije, hoop dat we allen met mooi nieuws het nieuwe jaar ingaan!
@else1987 hmmm lekker hoor 😄 Geniet van de patat/frite @lvtje Hmm lekker toch kroketten etc haha
Ja was heerlijk. Heb alleen alweer honger. Niet vol te krijgen maar dat heb ik altijd dus niks geks voor mij😉
Symptoom wat ik had bij mn dochter, voor NOD en er vanuit gaande dat die maand geen succes zou zijn, was dat ik opeens midden in de nacht een broodje moest eten, met choco pasta volgens mij. Ik kan me nog herinneren dat ik dacht 'wat is dit nou weer voor raar gedrag, maar ik moest en zou dat broodje eten'. Achteraf wist ik dat doet een symptoom/signaal was voor mij. Dus eten, extra eten of anders eten is iets wat ik wel als signaal zie. Die zwangerschap zijn er enorm veel potten chocopasta door gegaan, ze gingen zo snel, dat m'n man zijn eigen pot had. Daar mocht ik echt niet aankomen, voor mij hadden we voorraadje chocopasta. Nog steeds vind ik het bizar Maar nu ook wel grappig. Ik had nog wel meer signalen waarvan ik weet dat het voor mij signalen waren. Nu heb ik geen eet dingen die afwijkend zijn of andere dingen. Vandaag wel nog steeds zere borsten en onderbuik steken etc. Maar ik denk echt dat ik me (onbewust) meer allerter ben op wat ik in mn lichaam voel. Woensdag was mn vermoedelijke sprong, dus nu als dat klopt nu pas 2dpo
Veel paars inderdaad Super spannend! Hier heb ik sinds gisteren echt veel pukkels op mijn kin ineens... heb ik normaal nooit :0
Hier vanacht zeurderige buikpijn gehad. 5 dpo Helaas heb ik dat elke ronde een week voor nod. Dus ik zie het alweer somber in Hopelijk goed nieuws dan Dretjuh!! Ik krijg altijd 1 grote puist een week voor nod maar heb hem nog niet gespot.
Hier geen kwaaltjes....... de bruinige en bloederige afscheiding die ik op 4dpo had is ook als sneeuw voor de zon verdwenen..... Bij mijn vorige zwangerschap had is vreselijke waterige afscheiding........ daar heb ik ook (nog) geen last van...... Dus ben benieuwd
Hier vannacht steeds lichte prikjes/steekjes rechtsonder in buik! Werd er wakker van... Leek een beetje op het gevoel wanneer ik m'n eisprong heb. Zit nu op 5DPO! En vannacht achter elkaar dromen/nachtmerries gehad. Nog een week wachten op NOD!!
Spannend hoor dames! Heel leuk om te lezen allemaal wat jullie al voelen en beleven!! Vind het spannend voor jullie! Allemaal positief hoop ik!